האם זהו גאדג'ט הכושר האולטימטיבי? המשקיעים חושבים שכן, ושמים עליו 8.5 מיליון דולר
בתקופה שבה אי אפשר ללכת לחדרי כושר, הגאדג'ט המגניב של BlazePod הישראלית יכול לאמן אתכם בכל מקום שתהיו. עכשיו משלים הסטארטאפ סבב גיוס ראשון
בסגרי הקורונה השונים נראה שאנשים גילו 2 אהבות חדשות-ישנות: בישול וספורט. בעוד הרוב התחילו לעשות יוגה, התאמנו במתקני הספורט בפארקים והחלו לרוץ, מציע לנו הסטארטאפ הישראלי BlazePod אימון אחר לגמרי באמצעות גאדג'ט מגניב למדי: מכשיר לאימוני זמן-תגובה במרחב שיכול להכניס אתכם לכושר, ומשמש אפילו ספורטאים מקצוענים.
מגרש אימונים פרטי בכל מקום
הערכה של בלייזפוד מורכבת ממספר פודים (4 בערכת הבסיס), שמסוגלים לתקשר האחד עם השני באמצעות BLE ועם הסמארטפון שלכם, ובראשם נורה שמסוגלת להאיר בצבעים שונים ולשמש כקונוסים חכמים. מהסמארטפון שלכם ניתן להפעיל תוכניות כושר שונות שבעצם יבקשו מכם לגעת בפודים הללו עם הידיים והרגליים; לרוץ אליהם; לדרוך עליהם ואפילו לחבוט בהם. בכך, החברה טוענת שהיא מסוגלת לבנות לכם מעט מגרש אימונים פרטי בכל מקום שרק תירצו. בסוף האימון ניתן לראות את זמני התגובה, כמות הפעולות הנכונות והלא נכונות ולעקוב אחרי ההתקדמות שלכם גם בהשוואה למתאמנים אחרים בעולם.
בניגוד ללא מעט מוצרים ופיתוחים שאנחנו שומעים עליהם, את BlazePod ניתן לרכוש כבר עכשיו באתר החברה באירופה ובארצות הברית, באמזון, ברשת המפיצים שלה ואפילו ברשת דקתלון בצרפת ובקרוב גם ברשת הספורט הידועה, Dick's, בארצות הברית. עלות ערכה הכוללת 4 פודים עומדת על 300 דולר, וערכת מאמן שכוללת 6 פודים עולה 400 דולר. "טרם השקת המוצר של בלייזפוד מחירו של המוצר היחיד שהיה קיים בשוק עמד על לא פחות מ-5,000 דולר, כך שלראשונה מדובר על הנגשת מוצר לתעשייה שלמה אשר לא אפשרה לעצמה אימוני זמן-תגובה במרחב", מסביר יניב שניידרמן, מנכ"ל ומייסד BlazePod, בשיחה עם גיקטיים.
ב-BlazePod טוענים כי המוצר הוביל את החברה לרווחיות בפרק זמן של שנה משיחרורו לשוק ב-2018, כ-3 שנים לאחר שהחברה נוסדה, עם הכנסות של יותר מ-10 מיליון דולר עד כה. עוד מספרים בחברה כי לא רק מתאמנים פרטיים משתמשים במוצר שלה, אלא גם נהגי פורמולה 1, מתאגרפים מקצועיים כמו אנתוני ג'ושוע, שחקני כדורגל כמו אדריאן רביו ורוברטו פירמינו, שחקני מכבי תל-אביב בכדורסל, פיזיותרפיסטים, קליניקות, בתי חולים, צבא ארצות הברית, צה"ל וגם ילדים בגנים.
שניידרמן מספר לנו כי החברה ראתה צמצום בפעילות של חלק מקהל היעד המקצועי שלה הכולל מאמני כושר, קבוצות ספורט, פיזיותרפיסטים, קליניקות ועוד בעקבות מגיפת הקורונה. "עם זאת, התקופה הזו יצרה הזדמנויות רבות לשווקים חדשים ואכן יצרה צרכים חדשים, וכך בעיקר הרחבנו את הפעילות שלנו מול האתלטים שמצדם הצורך למוצר של בלייזפוד עלה משעותית", הוא מסביר. "(המכשיר, ע.ב) מאפשר על שמירה של שגרת אימונים מסודרת שמאפשרת עבודה על יכולות סופר חשובות עבור ספורטאים מקצועים שחשובים לא פחות גם בתקופה שבה מבוטלים משחקי כדורגל ואולימפיאדות ותחרויות עולמיות נדחות". בתחילת 2022, כך מסביר שניידרמן, החברה מתכננת להביא את המוצר לקהל הרחב ולהנגיש את הרעיון של אימונים שכאלו בבית.
מגייסים 8.5 מיליון דולר כשאי אפשר ללכת לחדר כושר
היום (ד') מודיעה BlazePod על השלמת סבב גיוס A בהיקף של 8.5 מיליון דולר בהובלת קרן AP Partners שמשקיעה בלא מעט חברות מוצר ישראליות. עד כה, גייסה החברה כ-10 מיליון דולר מאז שהוקמה ב-2015 על ידי יניב שניידרמן, המכהן כמנכ"ל החברה. BlazePod צפויה להשתמש בכספי הגיוס כדי להאיץ את החדירה לשווקים נוספים ולהמשך פיתוח המוצר. החברה מעסיקה 20 עובדים, 17 מהם במשרדי החברה בתל אביב, והיא ממשיכה לגייס עובדים נוספים בימים אלו.
הגב
9 תגובות על "האם זהו גאדג'ט הכושר האולטימטיבי? המשקיעים חושבים שכן, ושמים עליו 8.5 מיליון דולר"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
מגניב אבל יקר רצח.
נו באמת 4 מכשירים כאלה שאין בהם כמעט כלום חוץ מבלוטות ואורות עולים 300 דולר? לארדואינו ב49 דולר יש פי 100 יותר כוח עיבוד ויותר יכולות.
קופון גדול מדיי לגזור על חשבון אנשים, בטח בעולם שהולך לתמחור זול של מוצר פיזי והסתמכות על סאבסקריפשן.
מחכה לערכה אחרת בחצי מחיר
300$ לארבע קוניסים מהבהבים???
במחיר הזה אני יכול לקנות משקולות וציוד כושר שיתן לי הרבה יותר תמורה
אני מת על התגובות האלה.
מסתכל על מכונית: 100 אלף שקל בשביל ערימת מתכת וגלגלים? במחיר הזה אני יכול לקנות 9 עבדים שיסחבו אותי לכל מקום וגם יעשו לי ארוחת צהריים!
מוצר מעולה ואנשים מעולים, תצליחו!
8.5 מילוין דולר השקעה במוצר הזה ?
כנראה שלכסף באמת אין כבר ערך.
אמוצר בכלל לא מוכר
היתרון הגדול של המכשיר הוא ביכולת לאחסן אותו במגירה ו… לשכוח ממנו אחרי שתפוג ההתלהבות הראשונית.
מוצר יקר מאוד, אני לא מבין איזה מנוע צמיחה יש לסטארטאפ הזה? קהל היעד מאוד מצומצם והשוק יחסית קטן. תורידו את המחיר לסביבות 100 דולר ותיקחו subscription של 5 דולר בחודש ואולי תהיה תקווה. עדיף שיעשו pivot.