צפו: מהומות, תורים ומכות בבלאק פריידי ברחבי העולם

ההנחות, המבצעים והמחירים המפתים הצליחו שוב לגרום למהומות בחנויות השונות בבלאק פריידי האחרון.

תמונה: Kamil Krzaczynski, Gettyimages Israel

במקרה שלא שמתם לב, אירועי בלאק פריידי חלו ביום שישי האחרון (וגלשו היטב אל מחוץ למחוזות התאריך). אמנם בישראל המחירים אולי לא פיתו אתכם ללכת להתגודד מחוץ לחנויות (אם כי הצלחתם להפיל את רשת האשראי בישראל לכמה שעות), אבל בארצות הברית וברחבי העולם המחירים הזולים גורמים לאנשים לעשות דברים קצת משוגעים (ובינהם לשכוח שאפשר להזמין דברים באינטרנט בלי לחכות בתור). מישהו היה חייב לאסוף את מיטב הסרטונים והרגעים המביכים ביותר מבלאק פריידי 2018 (על אף שכמעט בלתי אפשרי לאמת שהם מהשנה), ואתם יודעים שאנחנו כאן בשבילכם:

מחירי הטלוויזיות צונחים, גם הארגזים עצמם

כשהדלתות נפתחות בכיוון הלא הגיוני

בפרק הקודם של: “המתים המהלכים”

זה התור בדרך ל-“Best Buy” בשיקגו

וולמארט מציעה טלוויזיות בהנחה, ואנשים מעמיסים

הסוד של ויקטוריה: לטפס מעל שולחן כדי להמנע מרמיסה

תזכורת: אפשר להזמין דברים און ליין

בינתיים בקנדה: התנפלות קנדית למדי על המבצעים


לסיום: גם זאק קינג משתתף בחגיגה

ואם אתם מחפשים טיפה של אופטימיות בים הסרטונים, תשמחו לדעת שהאנליסטים טוענים כי חלה השנה ירידה דרסטית בכמות האנשים שהגיעו פיזית לחנות, וכי יותר מתמיד אנשים בחרו להזמין מוצרים מביתם  בחנויות המקוונות השונות.

המקום שלכם לעדכן ולהתעדכן המקום שלכם לעדכן ולהתעדכן להצטרפות לקבוצת הפייסבוק הסגורה של גיקטיים, לחצו כאן

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

2 תגובות על "צפו: מהומות, תורים ומכות בבלאק פריידי ברחבי העולם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אני
Guest

זו האחריות של החברות הגדולות. יש לכם יותר מידי עומס? תתקינו שערים חכמים שמווסתים את הקהל. אל תכניסו פנימה המון שרומס אחד את השני ותופתעו שיש מכות.
צריך לתבוע אותן על נזקים ואז הן יתחילו לקחת אחריות.

התומך
Guest

הם אוהבים את הכותרות! מבחינתם זה יחסי ציבור בחינם. למה שיתאמצו לרסן את ההמון שבא לקנות אצלם?..

wpDiscuz

תגיות לכתבה: