ביזאבו סגרה 27 מיליון דולר לסבב הגיוס הרביעי שלה

החברה הישראלית מפתחת פלטפורמה הכוללת את מה שמארגני אירועים צריכים; החל מכלי ליצירה של אתרים לאירוע ועד לניתוח אנליסטי המאפשר למארגני ולנותני החסות לקבל תובנות עסקיות רלוונטיות

מקור: Bizzabo

חברת Bizzabo הישראלית מאפשרת לחברות וארגונים לתכנן ולהוציא לפועל אירועים בצורה יעילה ומסודרת יותר. שנה וחצי אחרי סבב הגיוס הקודם, מודיעה החברה כי השלימה סבב גיוס רביעי בהיקף של 27 מיליון דולר, בהובלת הקרן Viola Growth ו-Next47, קרן ההשקעות של תאגיד Siemens ובהשתתפות Pilot Growth. ביחד עם הגיוס הנוכחי, סך גיוסיה של החברה מגיע ל-56 מיליון דולר.

כל מה שמארגני אירועים צריכים במקום אחד

Bizzabo (ביזאבו) מפתחת פלטפורמה לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים, המאפשרת למארגן הכנס לייצר חוויה פרסונלית עבור כל משתתף, ולקבל מידע מהמערכת אודות הצלחת האירוע וההשפעה העסקית בסיומו. מדובר בפתרון כולל למארגני אירועים שמכסה את כל הצרכים והדרישות שלהם במקום אחד – החל מבניית האתר לאירוע בממשק נוח של Drag&Drop, לניהול רישום המשתתפים ויצירת קמפיינים שיווקים ורשתות חברתיות-עסקיות סביב האירועים.

אלון אלרואי מסביר בשיחה עם גיקטיים: “הפלטפורמה מאחדת תחת קורת גג אחת כלים ליצירה של אתרי האירועים, ניהול מערכת רישום המשתתפים, בניית קהילות נטוורקינג, קידום האירוע ברשתות החברתיות ומעל הכל, אנו מספקים יכולות אנליזה מתקדמות מאוד המאפשרות לצוות השיווק שעומד מאחורי האירועים את היכולת לקבל תובנות עסקיות ולהתמקד במה שמייצר הכי הרבה return on event ) ROE) – החזר על ההשקעה באירוע…המודל העסקי מבוסס על מנוי שנתי ומתומחר על פי כמות המשתתפים באירועים של הלקוח”.

Bizzabo נוסדה ע״י בועז כץ, ערן בן שושן ואלון אלרואי, והושקה ב-2012 במסגרת תוכנית zell ליזמות במרכז הבינתחומי בהרצליה. בין לקוחותיה ניתן למצוא את  Hubspot, CNBC, EA sports ו-Forbes, והיא מדווחת כי בשנה האחרונה ההכנסות השנתיות שלה הוכפלו. כיום מועסקים במשרדיה בתל אביב ובניו יורק כ-100 עובדים. החברה מתכננת להשתמש בכספי הגיוס כדי להאיץ את הפיתוח הטכנולוגי והמוצרי שלה.


רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? ללוח מיתוג המעסיק גיקטיים אינסיידר לחצו כאן >


״חברות רבות מבינות שבעולם כה דיגיטלי, אינטראקציות פנים מול פנים באירועים נהיות משמעותיות מאי פעם והן הכלי הטוב ביותר לשיווק, קידום מכירות, ובניית מערכות יחסים עם לקוחות. אנו רואים עלייה חדה משנה לשנה בכמות האירועים העולמית ובהתאמה בביקוש למוצר שלנו. לצד העלייה בכמות האירועים בעולם, המורכבות הנדרשת לתכנן, לנהל, לשווק ולמדוד את התוצאות העסקיות, נהיית יותר ויותר מאתגרת. הפתרון הכולל של Bizzabo מאפשר ללקוחותינו לייצר חוויית אירועים יותר פרסונאלית ויותר משמעותית״, אומר ערן בן-שושן, מנכ״ל ומייסד שותף של Bizzabo.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: