איך תהפכו את הדאטה שלכם ליתרון תחרותי? כל התשובות בוובינר החינמי הזה

הוובינר BI Embedded Analytics יתמקד בסיפורה של חברת BriefCam, שהטמיעה את מוצר ה-BI של Qlik בפלטפורמת ניתוח הוידאו שפיתחה כדי לנצל המידע הגלום בווידאו ממצלמות אבטחה שמותקנות בארגונים ובערים חכמות. האירוע חינם אבל יש להירשם מראש

אנחנו חיים בעולם עשיר בדאטה ונתונים, ומי שיודע לנתח את הררי המידע ולהפיק מהם תובנות, מייצר לעצמו יתרון גדול בשוק. איך עושים זאת נכון ואילו כלים טכנולוגיים קיימים כיום שיכולים לעזור גם למי שאינו מומחה דאטה?

ביום שני, 9 בנובמבר ייערך וובינר BI Embedded Analytics בהשתתפות חברת BriefCam שתציג את התוספת לפלטפורמת ניתוח הוידאו שפיתחה באמצעות הטמעת פתרון BI מובנה (Embedded Analytics) של חברת Qlik.

האירוע יתחיל בשעה 11:00,יימשך שעה ויארח שלושה דוברים:

אופיר אייזיק, סמנכ”ל מכירות Qlik Israel שיפתח את הסשן בהצגת שימושים נפוצים ו-Przemek Zabludowski, מוביל תחום ה-Embedded Analytics ב-Qlik העולמית, שיציג הדגמה חיה של Qlik Sense, את יתרונות הטמעת הפלטפורמה בתוך המוצר, את קלות העבודה עם הכלי ועד כמה פשוט ורווחי יותר להטמיע פתרון מובנה מאשר לפתחו לבד.

להפוך וידאו לבינה עסקית ומודיעין תפעולי

תומר סער, סמנכ”ל מוצרים מחברת בריפקאם, יספר כיצד הטמיעו את פתרון ה-BI של Qlik בתוך המוצרים שהחברה מפתחת, וכיצד הצליחה החברה לשפר את יכולות האנליטיקה שלה, המתבססות על וידאו, ולייצר לעצמה יתרון תחרותי ובידול לעומת התחרות.

חברת בריפקאם פיתחה פלטפורמה לניתוח וידאו המאפשרת להגדיל את הערך של ההשקעה במצלמות אבטחה, על ידי הפיכת הווידאו למודיעין מבצעי, איכותי וכמותי לאיתור אירועים, התרחשויות ואובייקטים במרחב. באמצעות הפלטפורמה של בריפקאם מנתחים שעות של וידאו ממצלמות האבטחה בתוך דקות, מגיבים מיידית לאירועים, ומקבלים ניתוח כמותי של וידאו המסייע לחברה לקבל החלטות בנושאי בטיחות ואבטחה, תוך שמירה על איזון נכון בין רגישות, דיוק ויעילות.

בריפקאם מתממשקת למצלמות האבטחה בארגונים שונים באמצעות VMS (מערכות וידאו) ובעצם מאפשרת לקבל תובנות מהוידאו. כך למשל, בתקופת קורונה, ניתן לדעת מה המרחק המינימלי שאדם בסופר שמר מאנשים אחרים וכמה עבירות של חוסר שמירת מרחק נעשו. באמצעות התובנות הללו לקוחות החברה (אנטרפרייז וריטייל, גופים ביטחוניים, בתי חולים, אוניברסיטאות וכו’) יכולים לראות ולזהות טרנדים – למשל כמה אנשים נמצאים כרגע בבניין (מידע חשוב מאוד במיוחד בזמן קורונה); כמה אנשים נכנסו לחנות בכל שעה או בשעות השיא ואיזה איזורים בחנות הם יותר פופולריים.

האירוע מיועד למנהלי מוצר, מנהלי פיתוח, מנהלים טכנולוגיים, סמנכ”לי פיתוח VP R&D בחברות הייטק, בתי תוכנה וסטארטאפים בשלבי פיתוח מוצר מתקדמים. המשתתפים באירוע יוכלו לשאול שאלות ולקבל תשובות על תחום האנליטיקה העסקית. האירוע ללא תשלום, אך מחייב הרשמה מראש.

לפרטים נוספים והרשמה

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: