מחקר מגלה את חלון הזמן המושלם לפרסום סטטוס בפייסבוק

איך תוודאו כי הסלפי או הציוץ הגאוני שלכם יזכה לחשיפה שלה הוא ׳ראוי?׳ לפי מחקר חדש שבדק למעלה מ-144 מיליון פוסטים, הזמן הטוב ביותר לפרסום סטטוס הוא באמצע השבוע במשך יום העבודה

מקור: Klout

מקור: Klout

מחקר חדש מציג את המועדים המומלצים ביותר לפרסום סטטוסים מבחינת החשיפה לה יזכו. החדשות הטובות – כעת תוכלו לתזמן את הסטטוסים בכדי שיובילו ל-Engagement מירבי. החדשות הפחות טובות? לא בטוח שזה ימצא חן בעיני המעסיק שלכם.

מאחורי המחקר עומדת חברת Klout, אשר מקצה ציונים למשתמשיה על סמך מידת ההשפעה שלהם במדיה החברתית. לאחר ניתוח של 144 מיליון פוסטים, ו-1.1 מיליארד תגובות, ריטווטים ולייקים, החברה טוענת כי מצאה מה הוא הזמן הטוב ביותר לפרסום ברשתות חברתיות, בהתאם למידת הסבירות של משתמשים אחרים להגיב לאותו סטטוס. מבחינה כמותית, נמצא כי אלו אשר מעלים סטטוס במועדים הספציפיים הללו, נהנים מעליה בתגובות של כ-17% בפייסבוק, ו-4% בטוויטר.

חרדת הלייקים

כל משתמש ברשת חברתית כזו או אחרת, חווה לפחות פעם אחת סיטואציה בה הסטטוס המבריק, שברור לו כי מקומו מובטח ב׳עשרת הסטטוסים המובילים בכל הזמנים׳, נכשל ובקושי מגרד לייק בודד של הדודה. עכשיו אותו משתמש מצוי בדילמה; האם למחוק את הסטטוס, אולי לתת לו צ׳אנס נוסף או בכלל להתעלם מהלייקים ולהתגאות ביצירתיות שהפגין, ולהאשים את הכשלון ׳בסטטיסטיקה׳.

באופן כללי הסיכויים לקבל תגובות לסטטוס גבוהים יותר במהלך השבוע, בעיקר בשעות העבודה (9:00-15:00). הפיק השני מגיע לאחר שעות העבודה, בין 7 ל-8 בערב. עוד נמצא, כי הפעילות בטוויטר צונחת כמעט בחצי לאורך סוף השבוע (לעומת אמצע השבוע) ואילו הפעילות בפייסבוק נפגעת קצת פחות במהלך הסופ״ש, אך עדיין הסבירות לאינטראקציה מירבית פחותה לעומת ימי חול, לכן מומלץ שתתאפקו קצת עם הסלפי שצילמתם. כמו כן, מסתבר כי מחצית מהאינטראקציות בטוויטר מתרחשות בחצי שעה מרגע עליית הציוץ לאוויר, בעוד ׳שזמן האוויר׳ בפייסבוק נמשך בממוצע כשעתיים.

מבחינת מגמות עולמיות נמצא כי סן פרנסיסקו וניו יורק מפגינות דפוסים דומים, לפיהם שיא התגובות מתקבל בתחילת שעות העבודה. העובדים הפריזאים פעילים דווקא יותר במחצית השנייה של יום העבודה, בלונדון מאופקים יחסית ומגיבים לקראת סוף יום העבודה ואילו בטוקיו, מרבית הפיקים של האינטראקציות מתרחשים דווקא מחוץ לשעות העבודה.

מבולבלים? אם יש לכם חשבון המחובר ל-Klout, ניתן ליצור לוח זמני אישי משלכם, שיפורסם במועדים האידאלים ביותר (יש ללחוץ על כפתור ה-Schedule הממוקם מתחת ל-Explore). האופציה לתזמן סטטוסים רלוונטית הן עבור משתמשים פרטיים, אך כמובן שגם עבור פרופילים עסקיים עליהם פייסבוק מקשה כמה שיותר.

מקור: צילום מסך, Klout

מקור: צילום מסך, Klout

 

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "מחקר מגלה את חלון הזמן המושלם לפרסום סטטוס בפייסבוק"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
תכלס
Guest

אם הייתם מאמינים לכתבה הייתם משחררים אותה בעשר ורבע או ב12 ורבע

wpDiscuz

תגיות לכתבה: