תלמדו מהמצטיינים: איך לבנות דפי נחיתה מוצלחים במיוחד

קבלו שבעה דפי נחיתה מדוייקים ויעילים שניתן ללמוד מהם איך לעשות את זה נכון

ביגסטוק1

מאת דנה תור, מנהלת תוכן, אקטיב טרייל.

מכירים את המשפט כל הדרכים מובילות לרומא? כשזה מגיע לשיווק דיגיטלי, דף נחיתה הוא הרומא שלכם. פאנל (Funnel) שיווקי שעובד טוב כולל בתוכו דף נחיתה מוצלח אליו מגיעים הגולשים שהקליקו על המודעות שלכם בפייסבוק, בגוגל אדוורדס, בניוזלטר ובקיצור, מכל הקמפיינים השונים שלכם ברשת. אחרי שכבר יצרתם פאנל שיווקי מושקע, אל תפספסו בדף הנחיתה. דף הנחיתה הוא נקודת הסיום שלכם, המשוכה האחרונה.

דף נחיתה יכול לשמש לכל מיני דברים כשהמטרה המרכזית שלו היא כמובן איסוף לידים – נרשמים, רוכשים, משתמשים. בשביל ליצור דפי נחיתה עם אחוזי המרה גבוהים (כדי שתהיו בעניינים, 5% המרה נגיד זה כבר מדהים) וכדי להגיע לליגה של הגדולים, צריך לדעת איך לבנות דפי נחיתה כמו שצריך.

בשביל זה אספנו עבורכם כמה דפי נחיתה שאהבנו ושאנחנו חושבים שהם מוצלחים במיוחד, שתוכלו ללמוד מהם ולאחר מכן ליישם בעצמכם. זה לא כזה קשה כמו שזה אולי נראה, הסוד הוא בפרטים הקטנים, שבדפי הנחיתה הם מאד משמעותיים.

ללמוד מהמומחים מעבר לים

אחד הטרנדים שבולטים כיום באפליקציות, בתוספים, באתרים ובפלטפורמות כאלה או אחרות הוא שדף הבית הופך להיות מעין דף נחיתה.

כמובן שמי שעושה את זה אלו הגדולים ביותר, אלו שהאפליקציה שלהם כבר מוכרת בכל בית ושהשם שלהם מדבר בעד עצמו. גם אם אתם עוד לא פייסבוק ואתם לא מעוניינים להפוך את דף הבית שלכם כולו לדף נחיתה, כדאי לכם ללמוד איך לעצב דף נחיתה כמו שהאפליקציות המצליחות מעצבות אותו, כי אין ספק שהן עושות את זה טוב.

דרופבוקס לעסקים (DropBox Business)

העיצוב של דרופבוקס הוא נהדר מכל וכל, גם אצל דרופבוקס דף הבית הוא מעין עמוד נחיתה והוא באורך של כמה וכמה גלילות עם כמה וכמה כפתורי קריאה לפעולה. עם זאת, דף הנחיתה שרצינו לדבר עליו הוא של דרופבוקס לעסקים, פלטפורמה דומה אבל קצת שונה של דרופבוקס, אשר – ניחשתם נכון, מיועדת לעסקים.

העיצוב של הדף הזה מוצלח; דרופבוקס שומרת על שפה עיצובית ברורה שניתן לזהות עם דרופבוקס ובדף הנחיתה יש קריאה לפעולה בולטת וקופי מזמין ומעורר ביטחון. דבר נוסף שיש בעמוד הזה הוא פרסום לוגואים של עסקים גדולים המשתמשים בדרופבוקס. כשיש לך לקוחות כאלה גדולים מרשימים, זה מצוין להזכיר את זה בדף הנחיתה, כך הגולשים יחשבו לעצמם – אם נשיונל ג’יאוגרפיק משתמשים בדרופבוקס, איך אנחנו לא נשתמש בו? (בכוונה לא אמרנו Yahoo, כנראה שבכל מקרה לא היינו משתמשים ב-Yahoo).

מה ניתן ללמוד מדף הנחיתה של דרופבוקס לעסקים:

  • עיצוב נעים יכול גם להיות מינימליסטי.
  • מילים נוטעות תחושות – הקופי מעורר ביטחון ותואם את תחושת הביטחון שדרופבוקס רוצים לנטוע בקרב המשתמשים שלהם.
  • אם יש לכם לקוחות גדולים והרבה עסקים שעושים שימוש במוצר- שווה לציין זאת.

דרופבוקס לעסקים

ויסטיה (WISTIA)

ויסטיה היא חברה שעושה כל מיני דברים מעניינים שקשורים לוידיאו – אנליטיקיס, A/B טסטינג ועוד, אבל אנחנו מעוניינים ללמוד מה היא עושה נכון בדף הנחיתה שלה.

הרקע היפה כולל כל מיני כפתורי Play שמזכירים שהיא מתעסקת בוידיאו והבוקסות להרשמת משתמשים מונחות באופן בולט באמצע העמוד. דף הנחיתה הזה, בדומה לדפי נחיתה של פלטפורמות גדולות יותר, מעוצב בצורה מינימליסטית וברורה שמבליטה את המטרה שלו – אתם פה בשביל להירשם אלינו.

בחלק השני של העמוד לעומת זאת יש הסבר קצר העונה לשאלות שהן FAQ, כך שמי שהיסס לרגע ולא נרשם, אלא המשיך לגלול את העמוד, יקרא את התשובות לשאלות ואז יירשם.

מה ניתן ללמוד מויסטיה?

  • אסתטיקה ומינימליזם הם אלמנטים חשובים בעיצוב דפי נחיתה.
  • עיצוב של דף נחיתה צריך להיות ממוקד המרה.
  • חשוב להתחשב בצרכי הלקוח – מענה לשאלות נפוצות.

וויסטיה

Bigstock Photo

לחברת מאגר התמונות יש דף נחיתה להרשמה לניסיון חינם שהיא מעניקה למשתמשים חדשים, שנותן לנו דוגמה די מוצלחת לאלמנטים שאפשר להכניס לדפי נחיתה. אמנם זה נדמה כאילו ביגסטוק השתמשה בכל טריק שיש בספר לבניית דף נחיתה מוצלח, במקום להשתמש רק באחד, אבל בסופו של דבר התוצאה די מוצלחת, אפילו אם היא קצת מבולגנת.

בדף הנחיתה שלהם, ביגסטוק מציגים סרטון, הסבר קצר המלווה בגרפיקה מדוע כדאי להשתמש בהם, תמונות מהאוסף העצום שלהם, לוגואים של הלקוחות שאהבו אותם וחוות דעת של לקוחות. כל אחד מהאלמנטים האלה הוא מעניין ומהווה תוספת שמשדרגת לגמרי את דף הנחיתה. חוות דעת פרסונאליות למשל הם מצוינות, כי הן מספרות למשתמש שהוא לא לבד, שיש כבר מי שמשתמש במוצר ושאוהב אותו, כל כך אוהב אותו עד שהוא מוכן לספר על כך לכל המעוניין.

הדף של ביגסטוק עמוס בכל טוב, אבל למרות שאנחנו אוהבים אותו, אנחנו היינו מוותרים על אלמנט אחד בכל זאת, או לחילופין פורסים את האלמנטים על פני גלילה נוספת.

אז מה למדנו מביגסטוק:

  • סרטון בדף נחיתה הוא תוספת נחמדה ומרעננת.
  • אם יש לכם מוצר ויזואלי, אל תהססו להציג אותו בכל מיני דרכים אפשריות.
  • השתמשו בחוות דעת של לקוחות להבהיר כמה אתם טובים.
  • אל תעמיסו ביותר מדי אלמנטים, או פרסו אותם על פני מספר גלילות.

ביגסטוק1

ללמוד מהחברים ומהשכנים

גם לישראלים מותר לפרגן. למרות שבארץ הרבה חברות ועסקים לא עושים שימוש בדפי נחיתה ועדיין מובילים את המשתמשים שלהם מהקמפיינים אל דף הבית באתר שלהם, יש גם לא מעט עסקים שיודעים כבר לעשות שימוש נכון בדפי נחיתה ובונים דפי נחיתה מוצלחים. הנה כמה מהם:

זאפ מרקט

שמעתם על האפליקציות החדשות שמאפשרות לכם לדעת איפה הכי זול לערוך את הקניות שלכם? זאפ מרקט היא אחת מהן ודף הנחיתה שהיא עיצבה הוא פשוט נהדר!

הרקע הוא של ירקות ומוצרים שפשוט עושים חשק ללכת לסופר או לירקן והקריאה לפעולה בולטת על פני הרקע ומסבירה בדיוק את הפרטים שצריכים להיות מובהרים.

זאפ מרקט

סטודיו 6B

6B מעצבים את דפי הנחיתה שלהם כראוי לסטודיו לעיצוב. דף הנחיתה הוא באורך של שתי גלילות, כולל את כל הפרטים החשובים למי שמעוניין ללמוד עיצוב בבית הספר, בעל טופס הרשמה ברור הפונה לשני המינים ואף כולל הטבה מיוחדת לאלו הנרשמים דרך דף הנחיתה. בנוסף, בדף הנחיתה יש תוויות שמאפשרות בקלות לנווט בין שני החלקים שלו ובשניהם כמובן, יש קריאה לפעולה בולטת.

6B 1 (1)

6B 2

כאן בונים – מקבוצת Mako

דף הנחיתה הזה מנגן היטב על החלומות של כל זוג צעיר בישראל – לרכוש דירה חדשה. אהבנו את הקופי ואת העיצוב המקסים של הדף שכולל איור מושקע ותמונה של זוג שמצליח “לגעת” בחלומות שלו. מלבד זה, טופס ההרשמה בולט והטקסט כולל את כל המידע הרלוונטי. העיצוב מושקע, אבל אינו מעמיס בפרטים מיותרים והוא בהחלט מזמין גולשים להשאיר את הפרטים שלהם.

כאן בונים

אלו היו כמה מדפי הנחיתה שאנחנו אוהבים. טיפ אחרון לכל הדפים שאתם בונים: תהיו רספונסיבים. כל דף צריך להיות מותאם מובייל, כי כבר יותר 50% מהגולשים עושים את זה דרך המובייל ואתם בטח שלא רוצים לפספס אותם.

יש לכם דפי נחיתה שאתם רוצים לחלוק איתנו או שאלות בנושא? כתבו בתגובות.

הכתבה בחסות אקטיב טרייל

אקטיב טרייל היא החברה הגדולה בישראל לשיווק ודיוור אלקטרוני, המציעה מענה One Stop Shop לשיווק עסקים גדולים וקטנים כאחד. הפלטפורמה שלנו כוללת מערכת דיוור רב לשונית וקלה לשימוש, דפי נחיתה, טפסי הרשמה ופופאפים, שליחת סמס, כלי סקרים ועוד. אקטיב טרייל משרתת חברות ומותגים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם, עם משרדים בישראל, צרפת וגרמניה.
סטארטאפ? לאקטיב טרייל יש הצעה אקסלוסיבית במיוחד: קבלו 6 חודשים של שימוש חינם במערכת, ללא הגבלה! אנו מזמינים אתכם להירשם לתכנית ה-Startup Booster.

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

7 Comments on "תלמדו מהמצטיינים: איך לבנות דפי נחיתה מוצלחים במיוחד"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
Avi
Guest

אם אתם באמת גיקים, http://www.viplus.co.il

נתנת
Guest
RideAir
Guest
Liron
Guest

דף נחיתה מגניב שעושה את העבודה: https://www.fastcloud.co.il/lp/triple-deal/
פותח על-ידינו ב- http://www.drops.co.il

Zeev
Guest
אז הייתי צריך להקים אתר לעסק של קרובי משפחה. עשיתי סקר שוק. קיבלתי הלם לפנים כששמעתי שרוב החברות לוקחות 10,000 (במקרה הטוב) שקל על אתר WordPress. הדף שלך נתן לי אינדיקציה שאכן זהו המצב בארץ. תוך מספר חודשים הרכבתי להם אתר והסכום הסופי: 1. 20 דולר על עיצוב. 2. 40 דולר על פלאגינים. הזוי שיש אנשים בארץ שעושים כסף מאתרים מוכנים שאפשר להרכיב כמו לגו, והזוי עוד יותר שעיצובים בחול עולים גרושים. עיצובים לא פחות טובים ממה שנמכר פה. והכי מדהים שתמורת ה-20 דולר האלו אני ממשיך עד היום לקבל תמיכה מעולה מצוות המפתח שלהם, תוך זמן תגובה של כמה… Read more »
אבי
Guest

“החברה הגדולה בישראל” כן בטח
איך אתר כשלכם יכול להרשות לעצמו לפרסם בצורה מלוכלכת כל כך… מאכזב
אקטיב טרייל כולה הייפ אחד גדול
דפי הנחיתה של חברות אחרות (ישראליות) טובות בהרבה
תוצאות ראשונות חיפוש מהיר בגוגל
1. http://viplus.co.il/lp-lp.aspx
2.http://responder.co.il
ועוד רבים

בן
Guest

למי שמעוניין, המערכת הכי מגניבה שתראו בחיים לבניית דף נחיתה בקלות: http://landme.co.il

wpDiscuz

תגיות לכתבה: