מרקטפלייס ישראלי חדש מאפשר למשפיעני אינסטגרם לקבל צ’ופרים תמורת פוסטים

הסטארטאפ הישראלי החליט לנצל את תופעת המשפיענים ברשת ולהציע להם פלטפורמה ייעודית שבה יוכלו “לרכוש” מוצרים תמורת פרסומים ברשתות החברתיות

מקור: Pixabay

מרבית המותגים הבינו כבר כי כיום, הדרך הכי טובה להגיע אל קהל היעד שלהם היא לא באמצעות באנרים, סרטונים או חלילה פליירים על שמשת הרכב, אלא בעזרת מה שנקרא משפיענים בעלי נוכחות מכובדת ברשת. הבעיה היא שאותם משפיענים מודעים לכוחם ולכן הם גם מרשים לעצמם לגבות על פרסום דרכם סכומים מכובדים, סכומים שלעסקים קטנים או בתחילת דרכם לרוב אין. הסטארטאפ הישראלי Bartr (ברטר) החליט לנצל את מגמת השיווק החדשה באמצעות משפיענים, ולהציע פלטפורמה שמבטיחה להשתלם לשני הצדדים.

החל מ-2,500 עוקבים באינסטגרם

Bartr היא פלטפורמה לקידום מותגי אופנה (אבל לא רק) באמצעות משפיענים באינסטגרם, וכשמה כן היא: ברטר. הפלטפורמה לא כוללת העברה של כסף בין העסק למשפיען, והרווח היחיד של המשפיען הוא המוצר שאותו הוא מקבל כדי לקדם. כלומר – מתנהל כאן סחר חליפין. בעלי מותגים יכולים להעלות את המוצרים שהם רוצים לקדם דרך הפלטפורמה – בגדים, תכשיטים, מוצרי קוסמטיקה או אביזרים לעיצוב הבית. בצד השני – ישנם המשפיעים, שיקבלו גישה למוצרים המוצעים דרך האפליקציה הייעודית להם. יחד עם זאת – לא כל אחד יכול להיות משפיען, ודרישת המינימום היא לדוגמא שיהיו לכם 2,500 עוקבים באינסטגרם.

ברגע שמשפיען מצא מוצר שאותו הוא מעוניין לפרסם (ולקבל), עליו ללחוץ עליו ולהגיש הצעה עם מספר הפוסטים או הסטוריז (כרגע מדובר רק על אינסטגרם) שהוא מוכן להעלות בתמורה אליו. לאחר מכן, המותג מקבל ניתוח מעמיק של המשפיען שמעוניין לקדם את המוצר שלו, כולל ניתוח העוקבים שלו ופילוחים רלוונטים לפי גיל, מין ומיקום. “המטרה שלנו היא לתת למותגים שליטה מלאה על מי יקדם אותם בקליק אחד – ולהיות בטוחים שהפרסום יגיע לקהל היעד שלהם. בנוסף, שמורה להם הזכות להשתמש בכל פוסט שכזה כחומר שיווקי עבור המותג שלהם”, מוסיף עמרי ביתן, מייסד שותף של החברה. 

המודל הכלכלי מאחורי הפלטפורמה הוא גבייה של 100 ש”ח עבור מקום תצוגה של מוצר בחנות לחודש (שטח נדל”ן במסך), כאשר מותגים יכולים להחליף מספר מוצרים בחודש, בהתאם לביקוש. בנוסף, אין הגבלה על מספר ההצעות שמותג מקבל ולא על מספר ההצעות שהוא בוחר לאשר.

המוצר הושק בגרסת אלפא סגורה לקראת סוף 2017 וכרגע פועל בבטא פתוחה – כשכל משפיען עם למעלה מ-2,500 עוקבים באינסטגרם יכול להצטרף, ובמקביל, וכל עסק יכול להירשם ולנסות ולהגיע לקהלים חדשים. מאחורי Bartr עומדים עמרי ביתן, איתי אטר ופטרישיה דה-המריקורט. נכון להיום הם לא גייסו כספים, וכל פעילות החברה ממומנת מכספי היזמים.

 

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

6 תגובות על "מרקטפלייס ישראלי חדש מאפשר למשפיעני אינסטגרם לקבל צ’ופרים תמורת פוסטים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Amir Tugi
Guest

גדול!

מויישה
Guest

נחמד, חסרים לי רק 1000 עוקבים :(

Nonik photography
Guest

הרעיון גאוני.
אבל אני לא מצליח לפתוח חשבון חדש ⁦☹️⁩

BartrBrand
Guest

אנחנו נעזור לך. צור קשר reach@bartrbrand.com

Omri Bitan
Guest

היי NONIK – נשמח לעזור. פנה אלינו ל reach@bartrbrand.com

מפרגן
Guest

כל הכבוד עומרי!
אהבתי. תצליחו!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: