יש לכם מיליון ש"ח פנויים? כי אאודי השיקה בישראל את הרכבים החשמליים החדשים שלה
היצע כלי הרכב החשמליים מתרחב – והפעם בגזרת הפרימיום – כשאאודי משיקה בישראל את סדרת e-tron החדשה עם Q4 e-tron ו-GT
לא מחכים לטסלה מודל Y: חברת צ'מפיון מוטורס, היבואנית של אאודי, פולקסווגן וסקודה, השיקה היום בישראל את סדרת הרכבים החשמליים של אאודי, שכיאה למותג, מציעים פרימיום במחיר פרימיום – רק בחשמלי. בתפריט – SUV חדש ואחד מהרכבים החשמליים היקרים ביותר שתוכלו לרכוש כרגע.
ה-SUV החשמלי היוקרתי
הדגם המרכזי שהושק היום הוא Q4 e-tron, ה-SUV היוקרתי של אאודי, שבנוי על גבי המרכב החשמלי הייעודי של החברה. ה-Q4 e-tron מציע מנוע אחד בהספק של 204 כ"ס עם מומנט של 31.6 קג"מ והאצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות. הרכב מגיע עם סוללת 77 קווט"ש, שמאפשרת, על פי היצרן, טווח מכובד של 521 ק"מ (WLTP) בין טעינות. יכולת הטעינה של הסוללה נעה בין 11 קילוואט במטען ביתי רגיל ועד 125 קילוואט (במתח DC), שמאפשרת טעינה מלאה ב-40 דקות. מחיר הדגם הבסיסי הוא 290 אלף ש"ח, כשבחברה מבטיחים עמדת הטענה ביתית מתנה לרוכשים הראשונים. ל-Q4 e-tron יש גם גרסה ספורטיבית יותר – מה שמתבטא בעיקר בעיצוב ועוד כ-13 ק"מ טווח – שתעלה כ-315 אלף ש"ח. אם תרצו להתפנק, תוכלו להזמין מה שבחברה מכנים Tech Pack שכוללת Virtual Cockpit Plus, Augmented reality head up display, מערכת ניווט מקורית, תאורת LED Matrix, מצלמת 360, מערכת עזר לעומסי תנועה, ומערכת אודיו של Sonos עם 10 רמקולים 580W.
מבחינת מימדים האורך של ה-Q4 e-tron הוא 4,588 מ"מ, הרוחב 2,108 מ"מ, הגובה 1,632 מ"מ ובסיס הגלגלים שלו הוא 2,764 מ"מ. נפח תא המטען נע בין 520 ליטרים לקלאסי, ו-535 ליטרים בספורטבק.
אגב, בניגוד לכלי רכב חשמליים רבים, אין Frunk, כלומר תא מטען קדמי. הרכבים כוללים מערכת לאזהרת סטיה מנתיב, ניטור מרחק ובלימה אוטומטית בחירום, בקרת שיוט אדפטיבית ומצלמת נסיעה לאחור.
ה-Q4 e-tron צפוי להתחרות ב-SUV יוקרתיים דוגמת Model Y של טסלה, אחד מהדגמים הנחשקים של החברה, שעוד לא ידוע מתי בדיוק יגיע ומחירו מוערך בכ-300 אלף ש"ח, אבל היד נטויה.
יותר ממיליון ש"ח לרכב חשמלי
מימשתם אופציות? הסטארטאפ גייס בסקנדרי? אתם מסודרים, כי Audi השיקה בישראל גם את רכבי ה-GT הספורטיביים שלה: דגם ה-e-tron GT יתחיל ב-765,000 ש"ח, ומחירו של ה-RS e-tron GT יתחיל ב… 1.165 מיליון ש"ח (לפני אגרת רישוי).
תמורת הסכום הזה תקבלו עיצוב חיצוני, שלפחות בעינינו, נראה יפהפה ומרשים וחישוקי 19" ו-20"; מבפנים מחכים לכם מושבי עור עם תפירה מיוחדת וחימום ואיוורור, משענת ראש אינטגרלית, הגה ספורט קטום, מערכת מולטימדיה עם 16 רמקולים של B&O, תאורת LED שניתנת להתאמה אישית ועוד.
הרכב מגיע עם הנעה כפולה (קוואטרו) והיגוי לכל 4 הגלגלים בהספק של 590 כ"ס עם מומנט 84.6 קג"מ ותאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות ומהירות מירבית של 250 קמ"ש. דגם ה-RS מגיע עם סוללה שמציעה טווח נסיעה של 472 ק"מ בין טעינות (WLTP).
על פי היבואנית, החל כבר הייצור של המכוניות שמיועדות לישראל והן צפויות להגיע באיזור מרץ-אפריל.
הגב
5 תגובות על "יש לכם מיליון ש"ח פנויים? כי אאודי השיקה בישראל את הרכבים החשמליים החדשים שלה"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
RS e-tron GT יתחיל ב- 1.165 מיליון ש”ח (לפני אגרת רישוי).
עם נתוני תאוצה של פרופורמנס.
וטווח קצר בכמעט 100 קילומטר?
אבל שאפו ל Q4 e-tron שמתחרה במודל y בפחות מ 300 אלף
שוד לאור יום
לא הבנתי, הפכתם ל-carsforum?
דווקא אהבתי את קארספורום, יאללה שיתנו קצת ידיעות רכב על החשמליים, למה לא בעצם
זה בסדר, למי שאין מחר יש את Forza Horizon 5