חברת Atidot מגייסת 5 מיליון דולר כדי להתאים לכל לקוח את הביטוח שהכי מתאים לו

Atidot פונה לחברות ביטוח ופנסיה שרוצות להציע ללקוחות שלהן מוצר ביטוחי מותאם אישית ולא גנרי

מקור: Pixabay

חברת Atidot (עתידות) הישראלית מסייעת לחברות ביטוח חיים ופנסיה להבין את הלקוחות שלהן טוב יותר, ולייצר עבור כל אחד מהם מוצר המותאם אישית לצרכים שלהם. כעת, מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס A בגובה 5 מיליון דולר בהובלת קרן Vertex ובהשתתפות המשקיעים הקיימים: Moneta Seeds, קרן הגידור The D. E. Shaw Group ובנק הפועלים. 

עוזרת לחברות ביטוח לנצל משאבים שנמצאים ברשותן

שוק הביטוח הישנוני והמשעמם עבר לא מעט שינויים במהלך השנים האחרונות הודות לכניסתם של שחקנים חדשים שערערו אותו, בהם Lemonade, Hippo ו-Next הישראלים. אלא שעדיין, כמעט מחצית מהפוליסות כיום לא מגיעות לרווחיות ונסגרות או מוקפאות לפני שבכלל כיסו את העלויות, זאת מכיוון שחברות הביטוח לא מנצלות את המידע הרב שנמצא ברשותן וממירות אותו לתובנות פרקטיות על הלקוחות שלהן.

“Atidot משתמשת בטכנולוגיות ענן, ביג דאטה ו-AI (או predictive analytics) משולבת עם הבנה עמוקה בביטוח כדי למנף את המידע הקיים בחברות ביטוח, ביחד עם מידע ציבורי רלוונטי בשביל לבנות תמונת מצב של הלקוח, וכן כדי לחזות את ההתנהגות הביטוחית שלו” אומר דרור קצב, שותף-מייסד ומנכ”ל החברה.

בשיחה עם גיקטיים מוסיף קצב: “באמצעות המודלים שלנו אנחנו יכולים לספק לחברות ביטוח תובנות על הלקוח שמשלבות הבנה ביטוחית עם חיזוי התנהגות כדי לשפר את היכולת של החברה לבנות מוצרים מותאמים אישית, לשפר את שביעות הרצון של הלקוח מהמוצר ומחברת הביטוח ולהעלות את הרווחיות של התיק”.

החלטות מבוססות דאטה

על פי Atidot, קיימים שני סוגים של שחקנים; חברות ייעוץ שמספקות פתרונות ייעוץ, לאו דווקא כאלו שיש להן מומחיות בביג דאטה או ב-Data Science; ופתרונות ביג דאטה, כמו לדוגמא ווטסון של IBM, שאינם בקיאים מספיק בניואנסים של עולם הביטוח. הבידול של החברה הישראלית בא לידי ביטוי בכך שהיא “מפתחת את הטכנולוגיה מתוך הבנה ביטוחית עמוקה. בצוות עובדים דאטה סיינטיסטים, אנשי טכנולוגיה ואקטוארים מהשורה הראשונה כדי לוודא שהפתרון שלנו מדבר ביטוח”.

Atidot הוקמה בשנת 2016 על ידי שלושה יזמים המגיעים מעולם המודיעין ואגף שוק ההון. כיום מועסקים בחברה כ-20 עובדים, מתוכם 15 במשרדים ברמת גן. המימון האחרון ישמש את החברה הרחבת הפעילות בשוק האמריקאי, להגדלת צוות הפיתוח בישראל וכניסה לשווקים חדשים. במסגרת סבב הסיד שלה גייסה החברה כמיליון דולר, מה שמעמיד את סך גיוסיה עד כה על 6 מיליון דולר.

וידאו: הפתרון של Atidotלקריאה נוספת:

יותר מתמיד: סטארטאפים מתחום הביטוח מאיימים על חברות הביטוח

האם במאה ה-21 סוכן הביטוח עדיין רלוונטי?

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל