חברת Astral Vision מגייסת 1.5 מיליון דולר כדי להכניס את ה-VR לפארקי השעשועים

החברה הישראלית מפתחת טכנולוגיה שמסנכרנת בין תנועות רכבת ההרים לחווית VR ומתכננת להיכנס איתו לפארקי השעשועים הגדולים בעולם

מקור: Pixabay

כיום, משקפי VR הם לרוב מוצר שנמצא בשימוש פרטי – כמו למשל קונסולות המשחקים שלנו, אולם חברת הסטארטאפ הישראלית Astral Vision (אסטרל ויז’ן) רוצה להביא את עולמות ה-VR גם לפארקי השעשועים בעולם. עתה מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס בגובה 1.5 מיליון דולר.

משדרג את רכבת ההרים

הפיתוח של Astral Vision כולל מתקן אשר משדרג את חווית הנסיעה ברכבת הרים – לחוויה אחרת לגמרי מזו שהמשתמש רגיל אליה. מרגע שהאדם מרכיב את משקפי המציאות המדומה, המתקן מסתנכרן בדיוק רב למיקום ולתנועה של קרון הרכבת ההרים, כך שהסרט שמוצג לו מותאם לקצב הנסיעה והפניות ומרגיש הרבה יותר ריאליסטי. לאחר שהמשתמש מסיים, הוא יכול פשוט לבחור חוויית VR אחרת ולהמשיך לעוד סיבוב. על פי החברה, כבר פעילים מספר פארקים עם הטכנולוגיה שהיא פיתחה ובקרוב היא תתחיל את התקנת המערכת והתמיכה ב-Zamperla, יצרנית של מתקני רכבות הרים ומפעילה של אחד מפארקי השעשועים הוותיקים והידועים בעולם.

כל נתוני המערכת (כולל נתוני תחזוקה) נאספים בזמן אמת מהחיישנים שנמצאים על המשתמשים ומועברים לשרתי החברה שם הם עוברים עיבוד ונשלחים ללקוחות ולמנהלי המערכת ברחבי העולם, מה שמאפשר להם לעקוב אחרי נתוני שימוש ותחזוקה של המערכת ושל המתקן עצמו. המערכת פותחה בעזרת אלגוריתמאים ומומחי מחשבים, ביניהם פרופסור בועז בן משה, מומחה לסנסורים וכלי טייס זעירים ומרטין קלימטיאנו, המעורב בקהילת הגיימינג הישראלית.

Astral Vision הוקמה ב-2015 וגייסה עד עכשיו 1.5 מיליון דולר, כשבין המשתתפים בסבב הגיוס הנוכחי ניתן למנות את Clear Future, קרן ההשקעות הפרטית של אלון ארבוב; ישראל פרידר – זוכה פרס ביטחון ישראל ופרס קפלן; רו”ח נח סופר – חשב קבוצת אלקטרה לשעבר, אנג’ל וחבר גם בחברת ההשקעות הפרטית מועדון המאה; מאיר דודאי – יזם סדרתי מהבעלים של חברת Jifiti; איש העסקים אורן טרייסטמן; ופרופסור אורנשטיין אריה – מנהל המרכז לטכנולוגיות מתקדמות של ביה”ח שיבא. סבב הגיוס הנוכחי כלל 2 פעימות, שכל אחת בהיקף של 750 אלף דולר.

וידאו: כך פועלת הטכנולוגיה של Astral Vision

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

7 תגובות על "חברת Astral Vision מגייסת 1.5 מיליון דולר כדי להכניס את ה-VR לפארקי השעשועים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
מוטי
Guest

בדרך כלל זה דווקא יהרוס את החוויה אני הייתי ממליץ על AR למימוש הספציפי הזה.

עמית
Guest

הבעיה עם AR היא שבגלל התזוזה המהירה ברכבת הרים, אי אפשר להלביש את הגרפיקה על רקעים נייחים (הם משתנים כל הזמן). מנגד, אם הגרפיקה פשוט “תרחף” מול הנוסעים על רקע שזז כל הזמן, זה ייצור בחילה מטורפת.
היתרון של VR כאן היא היכולת לבנות סיפור רציף בעולם אימרסיבי, והקלות שבה אפשר להתקין את זה על כל רכבת, בכל סביבה, בלי הרבה קסטומיזיציה של האנימציה.

אריה
Guest

שמים על הראש vr של 30$ יושבים ברכבת הרים וקוראים לזה פטנט… עלוב… איפה האב טיפוס, איפה vr, משולב בכסא שמכוון את העדשות אוטומטית למשתמש ומתאים לתחלופה של אנשים וגם שומר על עמידות והגיינה… אין כזה.. ואין כסף לפיתוח כזה… אדם חכם פעם אמר, רעיון בלי תוכנית הוא רק משאלה…

עמית
Guest

כל הפארקים של Six Flags בעולם התקינו מערכת דומה, מבוססת Samsung Gear.
זה קונספט שעובד, גם אם לא מושלם. דרך זולה מאוד להעשיר ולחדש את חווית הביקור ברכבת הרים.

עמית
Guest

שאלה למפתחים שעובדים ב-Astral Vision – האם אתם מייצרים גם את האנימציה שתוקרן במתקנים, או רק את הטכנולוגיה התומכת?

שי גיא
Guest

רעיון מבריק

NilsonTOM
Guest

To find an increased exposure to your products or personality, being active on social networking like Twitter is essential at present. Individuals who are able to spend money to do this to get twitter followers anyways may very easily get exposure for their items overnight. http://www.boostfollower.com/

wpDiscuz

תגיות לכתבה: