קוצ’ר: היזמים הצעירים בישראל הם מדהימים

השחקן, שלו כ-6 מיליון עוקבים ברשת טוויטר, הגיע לארץ כדי להרצות בכנס אקספו של בזק. קוצ’ר סיפר איך זיהה את הפוטנציאל שברשתות החברתיות ומה הקהל הטכנולוגי מחפש, ועל הדרך גם התלהב מפרויקט המכונית החשמלית של בטר פלייס

אשטון קוצ'ר (מקור: CC דרך פליקר - http://www.flickr.com/photos/shankbone)

השחקן אשטון קוצ’ר, בין הראשונים שזיהו את הפוטנציאל ברשתות החברתיות והסלבריטאי המזוהה ביותר עם פלטפורמת המיקרו-בלוגינג, הסביר אתמול (א’) למה עוקבים אחריו בטוויטר לא פחות מ-6 מיליון משתמשים.

קוצ’ר, שהגיע להרצות בכנס אקספו של בזק, הסביר איך הכל התחיל. לדבריו, הבנות של אישתו (דמי מור, ד.ב) לא נוהגות לדבר בטלפון, אלא מתכתבות דרך הודעות קצרות (Instant Messaging, מסרים מיידיים). באותה תקופה, חיפש קוצ’ר איך להגיע לכמה שיותר אנשים באמצעות התוכנית שלו, פאנק’ד.

קוצ’ר הסביר שהקליפים בתוכנית היו באורך של כ-3 דקות, והתאימו למדיום הזה וגם ל’הפרעת הקשב’ של הקהל הטכנולוגי, שצורך תוכן קצר ואיכותי.

לצרכן יש זכות הבחירה

קוצ’ר התייחס גם לקרב בינו לבין CNN, ולשיא ששבר כשהביס את הרשת לאחר שעבר את רף המיליון עוקבים, ואמר שהוא מצטער שבאותה התקופה לא היה וידיאו ב-HD, כי האיכות של סרטון הזכייה היתה גרועה. לדבריו, עד כה ראה את הקליפ לפחות 100 פעם.

לשאלה האם הוא באמת עוקב אחרי 6 מיליון איש, אמר קוצ’ר כי הוא עוקב רק אחרי אנשים שמעניינים אותו ומעלים תוכן איכותי שרלוונטי אליו. “כמובן שאני לא יוכל לעקוב ולהסתכל אחרי כולם, אבל זה היופי של האינטרנט. לצרכן יש את זכות הבחירה. אני עוקב אחרי אנשים שמעניינים אותי, ושמעלים תוכן איכותי שרלוונטי אליי”.

לשאלה איך מתמודדים עם חברות שמנסות להשתלט על הרשת מבחינת תוכן, ענה קוצ’ר כי הוא פשוט לא עוקב אחריהן. “בתור צרכן, גם כזה שמעלה תוכן וגם כזה שצורך, יש לי את היכולת להגיד שזה לא מעניין אותי. הבחירה היא שלי לא לעקוב אחריהם ולא לראות מה הם מעלים. לא חייבים להקשיב/ לראות/לקרוא תוכן שלא מעניין או שנשלט על ידי חברות”.

התלהב מבטר פלייס

כשנשאל כיצד היה משווק את ישראל, ענה קוצ’ר: “קודם כל צריך לבחור את קהל היעד, ואז להחליט על המסר”. לדבריו, צריך לחפש אחר מה שאנשים אומרים על ישראל, לזהות את הקבוצה שהכי אפשר להשפיע עליהם ולשנות את דעתם.

במסגרת ביקורו בארץ נפגש קוצ’ר גם עם ד”ר יוסי ורדי, והתרשם מהיזמות שיש בארץ. “היזמים הצעירים בישראל הם מדהימים. יש בארץ כ-3,000 סטארט-אפים. זה מדהים”. קוצ’ר לא הסתיר את התלהבותו גם מפרויקט בטר-פלייס של שי אגסי ואמר כי הוא לא מבין איך ארצות הברית לא בוחנת אפשרויות לשיתוף פעולה עם החברה הישראלית. “בטר פלייס היא אחת החברות החכמות ביותר שראיתי”, צייץ קוצ’ר בטוויטר.

פורסם לראשונה באתר NRG.co.il

דביר רזניק

מנהל שיווק, בלוגר, בעל חיבה עזה לשיווק דיגיטלי, מדיה חברתית וכלים לשיתוף וניהול ידע. מאמין שהמובייל משנה את העולם. דירקטור שיווק בסטארט-אפ Onavo. בוגר תואר שני במנע"ס, בן 32 מקרית אונו.

הגב

4 תגובות על "קוצ’ר: היזמים הצעירים בישראל הם מדהימים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
ענת
Guest

אין ספק שקוצ’ר שבר שיאים בסיפור טוויטר, אבל אני חייבת להודות שהתשובה שלו בנוגע לאיך לשווק את ישראל, איך לאמר, לא בדיוק הפילה אותי מהכסא… (-:

ניסור בטון
Guest

מה אומר לכם. . .

“קוצ’ר, שהגיע להרצות…” – נו באמת – ילד מה אתה רוצה מאיתנו. סע הביתה!

ניסור בטון
Guest

בהחלט אחד השחקנים האהובים עלי…

wpDiscuz

תגיות לכתבה: