הסטארטאפ הישראלי Arbox גייס 2 מיליון דולר כדי שמכוני הכושר יהיו בכושר

הפלטפורמה של Arbox מאפשרת לבעלי המעודונים לנהל את הפעילות העסקית שלהם ואת הקשר עם המתאמנים

מקור: Unsplash

הסטארטאפ הישראלי Arbox, שפיתח פלטפורמה לניהול מועדוני כושר, הודיע היום (ה’) על גיוס של שני מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה Pico Ventures. החברה פעלה עד כה במתכונת Bootstrap ומדובר בגיוס הראשון שלה.

לנהל את חדר הכושר והמתאמנים בפלטפורמה אחת

Arbox (ארבוקס) מציעה פלטפורמה לניהול מועדוני כושר שבאמצעותה ניתן לנהל את כלל פעילות המועדון, בשילוב עם אפליקציית מתאמנים. הפלטפורמה מאפשרת ניהול מכירות ולקוחות, סליקה והפקת חשבוניות, רישום לשיעורים, תקשורת עם המתאמנים ועוד.

הפלטפורמה של ארבוקס שמה דגש משמעותי על רכיב הקהילתיות במועדונים, על ידי הטמעת פונקציות של פרופיל מתאמן, האפשרות להזמין חבר לאימון ויצירת פיד דמוי רשתות חברתיות המוטמע בה. בארבוקס התאימו את הפלטפורמה של החברה, כך שתסייע לבעלי מועדוני כושר לעמוד בהנחיות משרד הבריאות לפתיחה מחדש אחרי שהיו סגורים במשך זמן רב עקב התפרצות וירוס הקורונה.

אלן דבנששון, מנכ”ל החברה, התייחס בשיחה עם גיקטיים להשפעת וירוס הקורונה עליה – כפועל יוצא מסגירת מועדוני הכושר. הוא מספר כי החברה הצליחה לגייס למרות הסגירה הממושכת, בין השאר, כי תחום הכושר פורח לאחר הפתיחה מחדש. “באופן כללי תחום הכושר צומח כל שנה ב-7% בגלל תהליכים עמוקים של אורח חיים בריא, ומגיפת הקורונה רק מחזקת את המגמה הזו”, אמר.

איך באו לידי ביטוי השפעות הקורונה, כמו סגירת מועדוני הכושר, על המודל העסקי של החברה?

“ראינו בעיקר חיזוק למודל העסקי. הרוב המכריע של המועדונים שהיו סגורים בתקופת הקורונה בחרו להמשיך לעבוד איתנו גם בתקופה שהיו סגורים, בגלל חשיבות המידע במערכת עבורם והיכולת לשמור על קשר עם הלקוחות בתקופה זו בזכות המערכת. כמובן שהפיצ’רים שעשינו בתקופה הזו, כמו חיבור לאימוני אונליין, פתח צוהר להכנסה נוספת עבור הלקוחות שלנו – בתקופה שבה המועדונים היו סגורים”.

דבנששון אומר כי כמעט ולא נרשמה ירידה במספר הלקוחות של החברה, וכי הלקוחות שעזבו היו מועדוני כושר שלא הצליחו לשרוד את המצב. הוא מספר כי הפלטפורמה שפיתחה החברה יכולה לסייע למועדוני כושר להגביל את מספר המקומות בשיעור או במתחם כדי שיוכלו לעמוד בהנחיות, והטמעת הצהרת בריאות יומית באפליקציה שאותה ימלאו המתאמנים – הנחיה מחייבת נוספת של משרד הבריאות.

בהתייחסו לגיוס אמר דבנששון: “אנחנו נרגשים מאוד להשלים את סבב הגיוס הראשון שלנו, ומאמינים שזו אבן-דרך משמעותית בתוכנית שלנו לכבוש שווקים בינלאומיים גדולים. הכלים שארבוקס מספקת ללקוחותיה מאפשרים פעילות מלאה גם תחת מגבלות, כאשר היעילות והנוחות שהמערכת מקנה – הן בעלות ערך אדיר לא פחות גם בימי שגרה”.

ארבוקס הוקמה ב-2015 על-ידי דבנששון וסמנכ”ל המוצר רן לב. החברה פעלה בשנותיה הראשונות כבוטסטראפ, ולמעשה זהו גיוס ההון הראשון שלה. בחברה אומרים כי הם מחזיקים בנתח שוק הגדול ביותר בארץ בתחום ניהול מועדוני הכושר ומתהדרים ביותר מחצי מיליון משתמשי קצה ממאות מועדונים ברחבי הארץ. בארבוקס מתכננים להשתמש בהון שגויס כדי להמשיך ולפתח את המוצר שלהם לצד יציאה לשווקים בינלאומיים, בהם השוק האמריקאי.

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

1 תגובה על "הסטארטאפ הישראלי Arbox גייס 2 מיליון דולר כדי שמכוני הכושר יהיו בכושר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
ג\'ורג\'י
Guest

לזה שעדיין יש פרופיל בפייסבוק: החצי מיליון אלה משתמשי קצה. הם לא משלמים על שימוש אלא רק המספר מאות שהם הלקוחות שלהם…

wpDiscuz

תגיות לכתבה: