להפוך את עמוד הפייסבוק לאפליקציית מובייל: AppsVillage מגייסת מיליון דולר
החברה הישראלית מאפשרת לעסקים קטנים להפוך בזמן קצר את עמוד הפייסבוק שלהם לאפליקציית מובייל
פיתוח אפליקציה הוא לרוב עסק לא זול שגם אורך זמן רב. חברת AppsVillage הישראלית מפתחת טכנולוגיה להפיכת עמודי פייסבוק, שקיימים לכמעט כל עסק, לאפליקציית מובייל שתהיה זמינה להורדה תוך זמן קצר. היום (ב’) מודיעה החברה, אותה סיקרנו בעבר, כי השלימה סבב גיוס סיד בגובה מיליון דולר.
הופכת את העמוד לאפליקציה
כל עסק שבבעלותו עמוד עסקי יכול להירשם באמצעות הפייסבוק שלו ל-AppsVillage ולקבל תצוגה מקדימה לפיצ׳רים ולנראות של העסק באפליקציית המובייל – ולבצע התאמות לפי העדפותיו. התהליך מהיר ויעיל ואינו דורש ידע בתכנות, למעט בירוקרטיה מסוימת במסגרת הליך הפרסום של האפליקציה בחנויות האפלקציות. לאחר כשבוע, תהיה האפליקציה זמינה להורדה בחנויות האפליקציות של אפל וגוגל. כל אפליקציה עוברת בדיקה יסודית על מנת לעמוד בכל הקריטריונים של חנויות ה-AppStore וה-Goolge Play.
AppsVillage הוקמה ב-2016 על ידי מאקס בלובנד, שחר היידו ונדב דניאל ועתה היא משלימה את סבב הסיד שלה בהובלת JADE VENTURES. על פי AppsVillage, לאחר 4 חודשים בלבד של פעילות, עשו בה שימוש כ-1,000 בתי עסק שונים, כדי ליצור את אפליקציות המובייל שלהם, ועתה מתכננת החברה להיכנס גם לשוק האמריקאי.
בהתייחסו לגיוס מסר לגיקטיים מאקס בלובנד, מנכ”ל ושותף-מייסד: “ההשקעה הזו נועדה להגדיל את מכירות החברה מחוץ לישראל. כרגע אנו פורצים לשוק האמריקאי ולעוד שווקים”. בלובנד המשיך: “אנחנו מאפשרים לכל בעל עסק ועצמאי לייצר לעסק שלו אפליקציה ולהפיק ממנה ערך אמיתי ללא ידע מוקדם ובעלות שווה לכל עסק. זה מרגש לראות יותר ויותר עסקים מייצרים לעצמם אפליקציה מדי יום”
במה שונה למעשה AppsVillage מעשרות החברות שמציעות שירותים דומים ליצירה מהירה של אפליקציה?
בלובנד: “כל שוק האפליקציות הללו הן בעיקר DIY, אנחנו לעומתם DIFM – DO IT FOR ME, כלומר רוב המתחרים הם פלטפורמות למפתחים ליצירת אפליקציה, בעלי עסקים לא יכולים ולא יודעים לעבוד עם הפלטפורמות האלה. כמו כן, אצלנו הם רק צריכים דף עמוד פייסבוק”.
הגב
3 תגובות על "להפוך את עמוד הפייסבוק לאפליקציית מובייל: AppsVillage מגייסת מיליון דולר"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
רעיון יפה.
מיותר אני לא רואה שום לקוח מוריד אפליקציה של הספר שלו למשל.
איחור אופנתי של 5 שנים אחרי שההייפ מת