ממשיכה לצמוח: AppsFlyer מגייסת 56 מיליון דולר
החברה הישראלית, שמפתחת מערכת לניטור ומדידת יעילותם של קמפיינים פרסומיים במובייל, משלימה גיוסים בהיקף 82 מיליון דולר
חברת AppsFlyer, שפיתחה מערכת לניטור ומדידת יעילותם של קמפיינים פרסומיים במובייל, הודיעה היום (ג׳) על השלמת סבב גיוס בהיקף של 56 מיליון דולר בהובלת קרן Qumra Capital, המתמחה בחברות בצמיחה.
אולי לא ידעתם אבל הטכנולוגיה של החברה כבר נמצאת בסמארטפון שלכם
טכנולוגיית ה-NativeTrack שפיתחה AppsFlyer (אפספלאייר) מאפשרת למפתחי אפליקציות, מותגים ומשרדי פרסום למדוד קמפיינים על גבי למעלה מ-800 רשתות פרסום לרבות פייסבוק, גוגל וטוויטר. ביכולתה לסייע למפרסמים באמצעות מגוון יישומיים המאפשרים מדידה, ניתוח ואופטימיזציה של הפרסום במובייל בכל מקורות המדיה, בין היתר עבור מקורות בתשלום, מקורות אורגניים, ויראליים וחברתיים. בין המידע שמספקת ניתן למצוא דוחות שימור לקוחות, ניתוחי ייחוס, מיקוד מחדש, תשואה על השקעה בקמפיינים ועוד. בכל חודש מודדת החברה למעלה מ-250 מיליארד פעולות בתוך יותר מעשרת אלפים אפליקציות שונות, כשבין הלקוחות שלה ניתן למנות חברות כמו Macys, Trivago, Baidu, Alibaba, Playtika ,Waze, HBO, Samsung. רכיב המדידה של החברה נמצא ב-98 אחוזים מהסמארטפונים בעולם.
מדוח שפרסמה לאחרונה חברת SafeDK עולה כי כבר עכשיו נחשבת AppsFlyer לחברה הגדולה בעולם בתחום של ניתוח מקורות החשיפה לפרסום במובייל. זה קרה לאחר שכמה מהמתחרות שלה הפסיקו לפעול ולאחר שהיא עצמה צמחה והגיעה ליותר מ-3,000 לקוחות, לא פעם על חשבון שחקני SDK אחרים. אם לא תגיע מהלומה בדמות החלטה אסטרטגית של פייסבוק, גוגל או אפל להיכנס לתחום, ולהשיק כלי מתחרה משלהן, החברה צפויה להמשיך לשגשג ולהעלות את שווי השוק שלה.
AppsFlyer הוקמה בשנת 2011 על ידי אורן קניאל ורשף מן, והיא מעסיקה ב-12 המשרדים שלה בעולם מאות עובדים. סבב הגיוס הנוכחי, בגובה 56 מיליון דולר, הובל על ידי קרן Qumra Capital, שמתמחה בחברות בצמיחה; קרן Goldman Sachs Private Capital Investing, זרוע ההשקעות של גולדמן סאקס; קרן Telekom Capital Partners, זרוע ההשקעות של ענקית הטלקום הגרמנית; וקרן Pitango Growth, קרן הצמיחה של Pitango הישראלית. בנוסף, השתתפו בסבב גם המשקיעים הקיימים: קרן Magma וקרן Eight Roads.
בהתייחסו לסבב הגיוס האחרון, מסר אורן קניאל, מנכ"ל ומייסד AppsFlyer: "המשימה העיקרית שלנו היא לספק ללקוחותינו פלטפורמת מדידה מתקדמת על מנת שיוכלו להנות מיתרון משמעותי בשוק תחרותי ביותר". קניאל הוסיף: "במשך השנתיים האחרונות הצלחנו לספק מוצרים שוברי שוויון שהפכו את השיווק הגלובלי לנגיש, מדיד ובעל חיזוי רב יותר באופן יסודי. סבב הגיוס הזה ימשיך לתדלק את יכולת פיתוח המוצרים שלנו עד לכדי יצירת פלטפורמת המדידה המושלמת למשווקים ברחבי העולם".
AppsFlyer היא אחת מהחברות שמרכיבות את פורטפוליו ההשקעות הדמיוני שלנו ברשימת 100 מיליון הדולר: באילו סטארטאפים ישראלים אנחנו היינו משקיעים
הגב
4 תגובות על "ממשיכה לצמוח: AppsFlyer מגייסת 56 מיליון דולר"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
כמה חברות לניתור וניתוח שטויות קיימות כיום.. בכל חור יש ניתור וניתוח וכל אחד חושב שהוא ממציא את הגלגל מחדש.
זה מה שיפה. גוגל, פייסבוק, אפל וטוויטר לא יכולים להתחרות באפספלייר העצמאית. פייסבוק לא תיתן נתונים לגוגל, ואפל גם לא. כל אחת מהן לא מסוגלת לכסות חצי מהשוק שמתחרה בה. עם אפספלייר כולם חברים…
איזה שטויות.. לדוגמא גוגל אנאליטיקס מכסה גם את אנדרואיד וגם ios!
אם אתה לא מהתחום עדיף לא לדבר שטויות
יחס מזעזע לעובדים. החיים האישיים שלך יורדים לטימיון ומצפים ממך לשעות עבודה בלתי סבירות. שומר נפשו ירחק.