AppsFlyer מגייסת 7.1 מיליון דולר כדי לחסוך לכם הרבה יותר מזה [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית שעוזרת לעקוב ולנטר אחר הפרסום במובייל, מודיעה על השלמת סבב גיוס ראשון בסך 7.1 מיליון דולרים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

חברת הסטארטאפ הישראלית AppsFlyer, המאפשרת מדידה וניתוח של פרסום במובייל, מודיעה על השלמת סבב גיוס ראשון בסך 7.1 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הנוכחי הובילו הקרנות פיטנגו ומאגמה, ביחד עם מספר משקיעים פרטיים נוספים, הכוללים את יגאל יעקובי, אייל גורה ומשקיעים נוספים מארצות הברית.

מייעלת את תהליך הפרסום

אחת מהבעיות הגדולות כיום של עולם הפרסום במובייל היא השאלה האם הפרסום אכן עובד, האם הוא זה שמוביל את המשתמשים החדשים אל האפליקציה הרלוונטית וכיצד ניתן למדוד את כל זה. על מנת לא להשאיר את המפרסמים עם יותר מידי סימני שאלה, מציעה AppsFlyer הישראלית את הטכנולוגיה שתעזור לענות על שאלות אלה.

המערכת אותה פיתחה החברה מציעה כלי ניתוח וניטור לקמפיינים של אפליקציות המובייל השונות, המציגים את רכישת המשתמשים מכלל מקורות המדיה. באמצעותה, יכולים מפתחי האפליקציות, המותגים עצמם או משרדי הפרסום לנהל, למדוד ולשפר את רכישת הלקוחות במובייל באמצעות הבנה של איזה קמפיינים עובדים ואיזה זקוקים לשיפור.

הפלטפורמה של החברה משולבת כיום בלמעלה מ-350 רשתות פרסום ושותפי מדיה, כאשר החברה עצמה משמשת כנקודת כניסה למפרסמים לקידום ולמדידה של הקמפיינים הסלולרים אותם הם מיישמים. בנוסף, החברה הינה שותפת Facebook Mobile Measurement, אלמנט המאפשר לאותם מפתחי אפליקציות להשיק קמפיינים ניידים גם ברשת החברתית ולמדוד את ה-Lifetime Value כמו גם לנתח את התשואות על ההשקעה (ROI).

על פי נתוני החברה, היא מנטרת קמפיינים בערך שנתי העומד על כחצי מיליארד דולרים ועוקבת אחר כמיליארד התקנות של אפליקציות מובייל מידי שנה. במהלך שנת 2013 גדלה התעבורה של החברה פי 80, כאשר במהלך שנה זו הפכה החברה לרווחית. בין לקוחות החברה ניתן למצוא שמות ומותגים גדולים ובינלאומיים, כגון SEGA, Alawar, Foursquare, Baidu ו-Mail.ru.

AppsFlyer נוסדה ב-2012 על ידי אורן קניאל, המכהן כמנכ”ל החברה ורשף מן, המכהן כסמנכ”ל הטכנולוגיות ועד היום גייסה כ-8 מיליון דולרים ומעסיקה כ-20 עובדים. החברה מתכננת להשתמש בכספי הגיוס הנוכחיים על מנת להרחיב את חטיבת המחקר והפיתוח שלה וכמובן על מנת להשקיע בשיפור מוצריה ללקוחות. עוד מתכננת החברה להשקיע גם בפיתוח העסקי וכמובן בתמיכה בלקוחותיה הקיימים.

קניאל הסביר כי סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להתרחב אל לקוחות מכל רחבי העולם בצורה מהירה יותר, על מנת להפוך לסטנדרט בעולם הפרסום במובייל. כחלק מההודעה על סבב הגיוס הודיעה החברה כי לצד משרדיה הנוכחיים בתל אביב ובניו יורק, היא מתכננת לפתוח את משרדיה גם בסן פרנסיסקו ובסין.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

1 תגובה על "AppsFlyer מגייסת 7.1 מיליון דולר כדי לחסוך לכם הרבה יותר מזה [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יאקי
Guest

יופי של צוות, כל הכבוד! והמון הצלחה בהמשך

wpDiscuz

תגיות לכתבה: