שווה כבר 1.4 מיליארד דולר: AppsFlyer גייסה 210 מיליון דולר
אפספלייר היא החברה החדשה במועדון חדי הקרן הישראליים: מאז הקמתה ב-2011 גייסה 294 מיליון דולר
לפני שנתיים היא גייסה 82 מיליון דולר, סכום מרשים לכל הדעות, אבל היום (ג') גורמת AppsFlyer לסכום הזה להראות כמעט כמו גיוס סיד צנוע. החברה, שמפתחת מערכת לניטור ומדידה יעילות של קמפייינים פרסומיים בשוק המובייל, מודיעה על השלמת סבב גיוס D ענק בהיקף של 210 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות האמריקאית General Atlantic. כמו כן השתתפו בסבב Qumra Capital, DTCP , Goldman Sachs Growth,Pitango Venture Capital ו-Magma Venture Partners. סבב הגיוס בוצע על פי הערכת שווי של 1.4 מיליארד דולר לפני הכסף.
לדעת בדיוק מהיכן הגיעו המשתמשים
המערכות שפיתחה AppsFlyer מאפשרות לניתוח ומדידה של קמפייניים דיגיטליים על פני שירותי פרסום שונים כמו אלו של גוגל, פייסבוק, טוויטר, אפל וחברות נוספות. בכך היא מאפשרת למפרסמים לנהל ולבצע אופטימיזציה של כל הקמפיינים שלהם בכל מקורות המדיה, כולל מקורות בתשלום, מקורות אורגניים, ויראליים וחברתיים. בין לקוחות החברה ניתן למצוא גם שמות בולטים למדי כמו NBC, Universal, HBO, Tencent, eBay, Nike ועוד. המערכת של החברה מתממשקת אל מול יותר מ-5,000 מערכות של חברות אחרות.
יותר ממחצית עובדי החברה הם ישראליים
בשיחה עם גיקטיים מסביר מנכ"ל ומייסד AppsFlyer, אורן קניאל, כי החברה היתה חייבת לגייס לסכום משמעותי: "ההשקעה הזו תומכת באסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו, לשמור על עמדת ההובלה שלנו בשוק, לפתח פלטפורמה פתוחה, לבנות תשתית לצמיחה העתידית שלנו, לקבל לקוחות גדולים חדשים, לספק תמיכה טובה יותר ללקוחות הקיימים שלנו, ולאפשר לעצמנו לחדש ולרגש בכל פיתוח חדש שלנו. כל אלו דורשים חשיבה אסטרטגית ארוכת טווח, ואנו שמחים מאוד שהשותפים החדשים שלנו רואים את הדברים עין בעין איתנו".
קניאל טוען כי במהלך השנתיים האחרונות החברה התפתחה בקצב מהיר, והתמקדה ביכולת זיהוי וחסימת הונאות פרסום וכמו כן חיבור בין כל האמצעים השונים בהם המשתמשים נכנסים למערכות כדי לקבל תמונה מלאה הכוללת את המובייל, מובייל ווב ודסקטופ. קניאל מדווח כי מחלקת הפיתוח צמחה במהלך השנתיים האחרונות מ-80 ל-260 עובדים ועובדות. לשם השוואה נוספת, ב-2017 העסיקה AppsFlyer כ-200 עובדים, כיום היא מדווחת על כ-850 עובדים ב-18 משרדים שונים ברחבי העולם, מה שמהווה זינוק של פי 4 במצבת העובדים. יותר ממחצית מהם ישראליים.
AppsFlyer הוקמה בשנת 2011 על ידי אורן קניאל ורשף מן, ובצירוף הגיוס הנוכחי גייסה עד כה 294 מיליון דולרים. ב-2018 רכשה החברה את Yodas, אשר פיתחה מנוע חיפוש ייעודי למפתחים. ב-AppsFlyer מדווחים כי במהלך השנים האחרונות ההכנסות השנתיות החוזרות של החברה גדלו פי 5 וחצו את רף ה-150 מיליון דולר ב-2019.
הגב
6 תגובות על "שווה כבר 1.4 מיליארד דולר: AppsFlyer גייסה 210 מיליון דולר"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
בועה בועה שבתל אביב..
המשרדים בהרצליה…
עדיין בועה
הבועה זה בכל העולם ככה השוק עובד, מנפחים מנפחים את מצבת העובדים וההכנסות השנתיות ואז מנפיקים באיזה סכום דימיוני וגוזרים רווח פי 10 מהציבור
לעובדה שהחברה בהפסדים ולעולם לא תחזיר את ההשקעה אין שום חשיבות
איזו תגובה טפשית שלא מגובה בכלום. צרות עין זו תכונה דוחה.
אתה מכיר את החברה? יודע מה הם עושים? יודע מה כמות ההכנסות שלהם?
אה, לא?
אז למה לא לפרגן?
זת חברה מצויינת, עם מודל עסקי ראוי, שעושה עסקים בצורה הוגנת וישרה. במקה גם יש לה מוצר מעולה, שהלך ונבנה במשך 8 שנים.
תפסיקו להיות מרירים. זה עושה קמטים.
מדהים, כל הכבוד!