Appsee הישראלית מגייסת מיליון דולר [גיוס]

החברה (UserVOD לשעבר) השיקה בכנס שהתקיים בלונדון בימים האחרונים את הפלטפורמה החדשה שלה לניתוח מתקדם של אפליקציות מובייל, והודיעה על השלמת סבב גיוס בהיקף מיליון דולרים.

לחץ להגדלה. מקור: יח"צ

לחץ להגדלה. מקור: יח”צ

חברת הסטארטאפ הישראלית Appsee (לשעבר UserVOD), המפתחת פלטפורמה לניטור וניתוח מעמיק של אפליקציות מובייל, הודיעה היום (ג’) על השלמת סבב גיוס בגובה מיליון דולרים. את סבב הגיוס הובילה קרן ההון סיכון Giza Venture Capital, בהשתתפות משקיעים פרטיים מוכרים מהתעשייה: משה ליכטמן, יובל בהרב, יהודה דורון, רפי גידרון וערן אילן. זהו סבב הגיוס הראשון של החברה, אשר נוסדה ב-2012 על ידי צחי בוסיבא ויוני דואק, מעסיקה כ-8 עובדים וממוקמת ברחוב יקנעם בתל אביב.

ניתוח אפליקציות מובייל ברמה מתקדמת

ניתוח אפליקציות הוא תחום שהתפתח ביותר בתקופה האחרונה, כאשר מדובר במידע חשוב עבור מפתחי האפליקציות, אשר בעזרתו הם יכולים להבין את התנהגות המשתמשים שלהם בצורה הטובה ביותר. חלק מהפלטפורמות הפופולריות ביותר כגון Google Analytics מציגות ניתוח של האפליקציות על פי מדדים מסורתיים, כגון מספר ההורדות, מספר המשתמשים היומיים, מספר ההפעלות היומיות, ופילוג מסויים על פי כמות זמן אשר שהה המשתמש באפליקציה ומאיזה מדינה הוא הגיע.

המציאות הזו מכריחה את המפתחים לבחור באופן ידני את הקטגוריות אותן הם מעוניינים לבדוק, ולנסות לנתח אותם באופן מעמיק יותר בכדי לבדוק בעיות קיימות ו/או פוטנציאליות באפליקציה. הפלטפורמה של Appsee מציעה ניתוח מעמיק של כל Session שביצע כל משתמש באפליקציה בממשק גרפי מרשים, תוך מתן כלים נרחבים למפתחים לעקוב ולמדוד את חווית המשתמש באפליקציה. בדאשבורד של Appsee ניתן למצוא, בין היתר, מפת “נקודות חמות” (Heatmap) עליהן לחצו המשתמשים באפליקציה, סרטוני וידאו מוקלטים של ה-Sessions, מחוות שנעשו תוך שימוש באפליקציה ופיצ’רים רבים נוספים.

מקור: יח"צ

מסך ה-Dashboard של Appsee, לחץ להגדלה. מקור: יח”צ

זמינה כרגע ל-iOS, בקרוב לאנדרואיד

“בשונה ממתחרות אשר מתמקדמות בעיקר בשלב הבטא-טסטינג, אנחנו מכוונים ל-Mobile Analytics בשלב ה-Production” כך סיפר לי צחי בוסיבא, מנכ”ל Appsee. “פרט לכל הנתונים שפלטפורמות המובייל אנליטיקס הבסיסיות נותנות למשתמשים, הייחוד שלנו למעשה מתבטא במעקב אחרי כל Session שביצע המשתמש באפליקציה, לאורך כולו. אנחנו מסוגלים לדעת ולהציג למפתח על איזה כפתורים באפליקציה המשתמש לחץ, אילו פעולות עבדו ואילו לא עבדו, והכי חשוב – מתי ומדוע האפליקציה קרסה. הפתרון שלנו נותן למפתח רמה אחת מעבר למספרים הבסיסיים ששירותי האנליטיקס האחרים יתנו לו”.

הפלטפורמה של Appsee מושקת בימים אלו בכנס Appsworld בלונדון וה-SDK יהיה זמין למפתחים בהטמעה פשוטה של שורת קוד אחת בתוך האפליקציה. נכון לעכשיו, מפתחי אפליקציות iOS יכולים ליהנות מ-Appsee, אך בוסיבא מבטיח כי בעוד כחודשיים גם משתמשי אנדרואיד יוכלו להטמיע את ה-SDK באפליקציות שלהם. בין לקוחותיה של החברה ניתן למצוא שמות כמו Onavo שנרכשה לא מזמן על ידי פייסבוק, AppsFire, British Gas, My Supermarket, eToro ועוד.

וידאו: הכירו את פתרון האנליטיקס של חברת Appsee

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: