חברת Applicaster מגייסת 20 מיליון דולר כדי לבנות אפליקציות לכל ערוצי הטלוויזיה

החברה עוזרת לגופי שידור ותוכן לנהל אינטראקציה מוצלחת יותר עם הקהל שלהם באמצעות יצירה ואופטימיזציה של אפליקציות ייעודיות לכך

צמד היזמים. מקור: Applicaster

חברת Applicaster שפיתחה פלטפורמה לבנייה של אפליקציות להפצת תכנים עבור חברות מדיה, הודיעה היום (ג׳) על השלמת גיוס בהיקף של 20 מיליון דולר. את הגיוס הובילה Viola Growth והשתתפו בו 83NORTH והשותפים הקיימים בחברה: פיטנגו, סבן ונצ’רס ו- Planven investments. הגיוס ישמש את החברה להרחבת פעילותה הגלובאלית ולהמשך פיתוח המוצר.

ניהול אינטראקציה פשוט יותר עם הקהל

Applicaster (אפליקסטר) מסייעת ביצירה ואופטימיזציה של אפליקציות מובייל וטלוויזיות חכמות להעברת תוכן עבור מותגי ויצרני תוכן מהגדולים בעול כדוגמת Fox ו-DirecTV. לאחרונה השיקה החברה את Zapp, פלטפורמת SaaS לניהול אפליקציות המאפשרת לכל גוף מדיה לפתח ולהשיק אפליקציות מותאמות אישית להעברת תוכן ויצירת אינטראקציה עם הקהל שלהם.

הרעיון הוא לחסוך לחברות את הצורך בפיתוח אפליקצית תוכן בעזרת גופים חיצוניים, כאשר כל שינוי או הוספת פיצ׳ר בהן דורש עבודה עם ספק חיצוני, מה שמוביל לעלויות גבוהות ועיכוב בזמנים – שני דברים שכל חברה תשמח להימנע מהם. בעזרת הפלטפורמה שפיתחה Applicaster, חברות יכולות לבנות ולעצב אפליקצייה בהתאם לצרכים שלהן, ולשנות ולהתאים אותה – באופן עצמאי. בנוסף, החברה בנתה סט של כלים לסביבות פיתוח וארכיטקטורה שמאפשרת למפתחים שיושבים היום בחברות המדיה להמשיך ולפתח את הסביבה הזו עצמאית.

Applicaster הוקמה ב-2011 על ידי יונתן לאור וניר פרידמן. כיום היא מעסיקה כ-100 עובדים, 40 מתוכם במשרדיה בתל אביב, והיתר בניו יורק, לונדון, מיאמי וסן חוזה. ביחד עם הגיוס הנוכחי, סך ההשקעות בחברה עד כה עומד על כ-40 מיליון דולר.

“בשנה האחרונה חווינו צמיחה משמעותית”, ציין לאור, מנכ”ל Applicaster. “ככל שאנשים ממשיכים לצרוך תוכן בדרכים שונות – בין אם זה בטלוויזיה, במובייל או בכל אמצעי אחר, מותגים יהיו חייבים לאמץ פתרונות חדשניים שיאפשרו להם להשאר רלוונטיים ולהמשיך להתרחב לקהלים חדשים. המחויבות שלנו היא לאפשר לאותם יצרני התוכן להגשים את היעדים הללו”.

ערן וסטמן, שותף בויולה צמיחה, התייחס גם הוא להשקעה ואמר: “הדרך שבה אנו צורכים מדיה משתנה מדי יום ולכן על יצרני התוכן להמשיך ולשפר את יכולותיהם על מנת להבטיח שהם פוגשים את קהל היעד בערוצים ובזמן הרלוונטיים. Applicaster מאפשרת לגופי המדיה לעשות זאת באופן מהיר, על גבי פלטפורמה אוטונומית (ללא תלות בממשק כלשהו) ועם גמישות רבה לגבי סל הכלים. אני מאמין כי הקטגוריה שבה פועלת Applicaster תמשיך לצמוח וכי לחברה יש את היתרון אשר יאפשר לה להישג מובילות בשוק זה”.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

2 תגובות על "חברת Applicaster מגייסת 20 מיליון דולר כדי לבנות אפליקציות לכל ערוצי הטלוויזיה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Sharon
Guest

סה”כ 40 מיליון דולר השקעה.
ROI?

פסיכולוג רשת
Guest

הצמיחה שחוו זה פשוט כי נטפליקס חינכו את הקהל להשתמש באפליקציות בסמארט-TV ולימדו אנשים שטלוויזיה זה גם מחשב

wpDiscuz

תגיות לכתבה: