קונוורטרו נרכשת על ידי AOL תמורת 101 מיליון דולר [אקזיט]

ענקית המדיה האמריקאית תרכוש את קונוורטו בעסקה משולבת מזומן ומניות. הישראלית עומדת מאחורי ייצור טכנולוגיה העוזרת למשווקים להקצות כספים לקמפייני פרסום מוצלחים.

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

ענקית המדיה AOL הודיעה על רכישתה של קונוורטרו (Convertro) הישראלית, העומדת מאחורי פיתוח טכנולוגיה העוזרת למותגים לשווק את מוצריהם בצורה יעילה יותר.

סכום העסקה מוערך ב-101 מיליון דולרים, כאשר 89 מיליון דולרים יוענקו במזומן, 2 מיליון ב-Converted Stock Awards ו-10 מיליון דולרים יועברו במהלך 17 חודשים, בהתאם לשביעות הרצון של פיתוחי מוצרים מסויימים ועמידה ביעדים.

אופטימיזציה לפרסום

ג’ף זוולינג, מנכ”ל קונוורטרו, הצהיר כי החזון של החברה תמיד היה לספק ללקוחותיה את השקיפות וההמלצות להן הן זקוקות אודות הפרסומים השונים שלהן, במטרה ללמוד כיצד הן יכולות לשפר את ה-ROI שלהן. עוד הוסיף זוולינג כי החברה מאמינה שהעתיד טמון בשיוך המידע למערכת אוטומטית, המסוגלת לנתח את המידע ולהציג את העצות ודרכי הפעולה הטובות ביותר.

החברה עוקבת אחר פעילויות הפרסום של הלקוחות, אוספת מידע אודות הגולשים והתכנים אליהם נחשפים ומריצה אלגוריתמים מאחורי הקלעים על מנת לבדוק מה עובד, ומה לא. נכון להיום החברה כבר עובדת עם למעלה מ-180 לקוחות, המונים גם חברות גדולות וידועות, כגון Intuit, קומקאסט, Go Daddy ועוד.

בזכות שיתוף הפעולה של הישראלית עם AOL, תוכל להביא את הפלטפורמה והטכנולוגיה שפיתחה לידיהם של המפרסמים הגדולים והמובילים בעולם, וכמובן להרחיב משמעותית את קהל המשתמשים האישי שלה לחשוף את פתרונותיה למשווקים ומפרסמים גדולים ומוכרים מרחבי העולם.

הטכנולוגיה של החברה תתווסף לפלטפורמת AOL, כאשר לקוחות החברה יוכלו לקבל אליה גישה באמצעות AdLearn Open Platform, Adap.tv או על ידי פלטפורמת ONE. מדובר בפלטפורמת פרסום עליה הכריזה AOL לפני כשישה שבועות, אך עדיין לא השיקה אותה בצורה רשמית.

במסגרת ההשקה של הפלטפורמה, הסבירה האמריקאית כי היא זמינה למותגים, סוכנויות ומפרסמים – כאשר אלה יוכלו להגדיר אוטומטית את אפשרות הפרסום שלה. בעוד ש-ONE עדיין נמצאת בשלבי פיתוח מוקדמים, היא עתידה להציג פלטפורמה עסקית שתכלול Insights כמו גם החלטות שיווקיות על מגוון רחב של פורמטים, מסכים וכדומה.

באמצעות ONE מתכננת AOL לבנות אקוסיסטם לשותפותיה ואין ספק שהטכנולוגיה של הישראלית תוכל לבוא לידי ביטוי ושימוש כחלק מהחזון החדש והמתוכנן של החברה.

מחפשים את היכולות הישראליות

קונוורטרו נוסדה ב-2009 בארצות הברית על ידי זוולינג ביחד עם דויד פלדמן, כאשר מרכז הפיתוח המקומי שלה בישראל הוקם ב-2011 על ידי יניב שלו, כיום מנהל הטכנולוגיה של החברה ומנהל הסניף הישראלי, המונה כ-15 עובדים.

שלו מסביר כי סיפור הקמת הסניף הישראלי ייחודי, שכן הוקם על ידי סטארטאפ ולא על ידי חברה גדולה, מכיוון שהמייסדים, יהודים אמריקאים, חיפשו את החדשנות הקיימת בישראל לאחר שלא הצליחו למצוא אותה בלוס אנג’לס.

עוד מציין שלו כי נכון להיום, AOL עברה את גוגל בכמות החשיפות לפרסומות בתחום הווידאו, והיא נחשבת לרשת הגדולה בעולם לפרסום וידאו. כחלק מהתרחבותה של החברה, קונוורטרו תהיה המנוע שיאפשר הקצאה נכונה של תקציבי פרסום, המבוססים על המידע שנאספת לא רק במערכות שלה, אלא גם במערכותיה של AOL.

המטרה הסופית היא ליצור פלטפורמה אחת המקשרת בין Advertisers לבין Publishers, תוך אופטימיזציה בזמן אמת של תקציבי הפרסום. כחלק מהרכישה הנוכחית, עובדיה של קונוורטו היושבים ברעננה יצטרפו למשרדי AOL ישראל, הממוקמים בתל אביב.

וידאו: What’s Convertro?

אביבה גת

עולה חדשה מניו יורק וכתבת כלכלית לשעבר, אוהבת לעשות ספורט, לכתוב ולטייל. כותבת עבור האתר הבינלאומי של גיקטיים.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: