אמריקה כחול-לבן: הצצה למשרדים של AOL [תמונות]

ישראל מתגאה במרכזי הפיתוח של חברות טכנולוגיה גדולות מרחבי העולם, שבוחרות להשקיע במוחות כחול-לבן. הפעם החלטנו להראות לכם איך נראים משרדיה של AOL ישראל מבפנים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

AOL ישראל נולדה עם רכישת הסטארטאפ הישראלי 5MIN, שהפך למרכז הפיתוח של החברה והמוביל בתחום ה-Online Video. כיום המרכז כולל כ-150 עובדים הפועלים משני מוקדים: תל אביב ורעננה ואתם עתידים לחזות במשרדים הממוקמים בתל אביב.

לאחרונה נמכרה AOL למפעילת הסלולר האמריקאית Verizon, בעסקת ענק אשר הפכה אותה לאחת מחברות המדיה הדיגיטליות הגדולות בעולם. Verizon אחראית ל-70% מתעבורת האינטרנט במעל ל-1.5 מיליארד מכשירים הכוללים סלולאר, טלוויזיה וטלוויזיות חכמות.

ובחזרה למשרדים. את המשרדים עיצב עמי טייב תוך התחשבות בעובדים שרצו לעבוד באופן ספייס שיאפשר פתיחות ועבודה בצוות.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

המשרדים שפרושים על פני מספר קומות בבניין מוקפים בצמחים כשהקירות הנוטים לתוך הבניין הם למעשה חלונות זכוכית ענקיים שמאפשרים מבט מכל קומה לחלל הפנימי.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

כמויות של אור תודות לזכוכיות הגדולות ושטיח דמוי דשא ליצירת אווירה ירוקה.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

ברוכים הבאים (הקבלה): הילה שמואלי, מנהלת המשרד בסמול טוק עם אמיר זילברמן, מנהל הפעילות של be on.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

הכורסה האדומה שקוראת לאנשים לבוא ו”להימרח” היא הפינה הכי שווה במשרד ולא פעם הצילה את העובדים שחיפשו מקום לעשות טיים אאוט קל. לצידה אגב תמצאו את כורסת המסאז’ שתיתן לכם כרטיס לכיוון אחד מהרגע שהפעלתם אותה.

צ’יל אאוט (מימין לשמאל): אלון הרמתי, מנהל צוות תמיכה טכנית ללקוחות, נדב שמגר, תמיכה טכנית ללקוחות, טלי חייט, משאבי אנוש ואורי ארגמן, תמיכה טכנית ללקוחות.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

לא להתנתקות: מור לייב, מפתח מערכות בניה והפצה.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

החבר’ה ב-AOL היו שמחים לפאב או ברז בירה וברז משקאות קלים. כי אין ספק שזה ישתלב נהדר עם פינת הישיבה. עד אז יסתפקו במטבחונים הנעימים והמאוד ביתיים.

פלא שהפיתוח מעדיף לשבת פה מאשר במשרד? אופיר ירון, מפתח.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

על אף הנוף של דרום תל אביב, הנשקף המחלון (ותודה למיקום של 5 דקות מכלבו שלום ושוק הכרמל) הבניין דורש שדרוג קל ולו כדי שידעו שבתוכו עושים דברים מתקדמים.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

מחכים לברזים (מימין לשמאל): עינת גליל, שגיא ויג וכפיר אהרון, מפתחי תכנה ותומר הנדלמן, מפתח אלגוריתמים.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

יוצא לקרב: בוריס אברמוביץ, מפתח.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

גם הבובות

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

המעופפים הנועזים והרחפן המשרדי (מימין לשמאל): אסף אביב, ארכיטקט נתונים, רוני ספיר, מנהל תפעול סביבת ייצור וחן שאוליאן, מהנדס בסיסי נתונים.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

הגאדג’טים שולטים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

חי במציאות מדומה: עומרי פדידה, מפתח.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

אף משרד לא שלם בלי סומבררו

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

וקיר גרפיטי

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

או אומנותי

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

וכמובן לוגו בגרסאות שונות

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

הפרגון הפעם נשאר “בתוך הבית”, כשהחליטו לתת אותו לנוטילוס, זרוע ההשקעה של AOL בסטארטאפים היושבים ברוטשילד.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

> למדורים נוספים של “הצצה למשרדים”

החל מיולי 2017 מדור הצצה למשרדים הוא חלק ממוצר הכלול ב-Geektime Insider, למידע נוסף

רעות שכטר

מאופיינת ב”חיוך יופלה” (אני באמת לא מצליחה להשתלט עליו) ולפעמים מרגישה שההיפרקטיביות שלי הופכת אותי לטז, השד הטזמני (אבל במובן החיובי של המילה). אוהבת מוזיקה, ריקוד, כתיבה,Fashionista ובלוגרית אופנה בזמני הפנוי. בתהליך טרנספורמציה לגיקית במשרד, ללא הצלחה רבה עד כה.

הגב

2 תגובות על "אמריקה כחול-לבן: הצצה למשרדים של AOL [תמונות]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
נו באמת
Guest

יכול להיות שהמדור המיותר הזה שקול למדורי רכילות (שמטרתם למלא בקלות עמודים עם אפס תוכן איכותי)?
בזמן האחרון אני רואה שאתם מביאים יותר ויותר “כתבות” מהסוג הזה. לא חבל? נגמר התוכן האמיתי?

George
Guest

היה הרבה יותר מעניין לשמוע מה המשכורות, כמה שעות עובדים בממוצע, וכן לגבי ימי חופש, ארוחות ושאר תנאים סוציאליים.

המשרדים עצמם פחות מעניינים, לפחות את אלה שמחפשים מידע על מעסיקים.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: