סטארטאפ ישראלי מציג פרסומות שגיימרים פחות ישנאו

בלי פופ-אפים וסרטוני וידאו מציקים: הסטארטאפ הישראלי Anzu.io רוצה לשתול פרסומות אורגניות במשחקי מחשב בדיוק כמו בעולם האמיתי. בדרך לשם הוא מגייס כספים מכמה שמות נחשבים במיוחד

תמונה: Anzu

אף אחד לא משתגע על פרסומות, ובטח לא במשחקים. אבל לא פעם זהו מנוע הכנסות מרכזי של החברה המפתחת, שמאפשר לה להציע את המשחק בחינם או במחיר נמוך מכותרים מתחרים. הסטארטאפ הישראלי Aznu.io, שפיתח פלטפורמה לפרסומות אורגניות ולא פולשניות בתוך המשחקים, הודיע היום (ד') על סבב גיוס חדש וכמה שותפים חדשים.

במקום פופ-אפים, פרסומות שמשתלבות בדיוק במקום הנכון

Anzu מציעה מערכת המשלבת פרסומות בצורה טבעית בתוך עולם המשחק. פרסומות במשחקי מחשב אנחנו כבר מכירים, אבל Anzu רוצה לשים לכם אותן במקום אחר. במקום לזרוק אתכם לפופ-אפים, חסויות מעצבנות וטייקאוברים אחרים, אנזו רוצה לשתול פרסומות רלוונטית בתוך הנדל"ן הוירטואלי הרלוונטי במשחק. כלומר, אתם הולכים עם הדמות שלכם ברחוב בעולם הפתוח, ועל גבי תחנת האוטובוס ברחוב, או בצידי מסלול המירוצים יחכו לכם מודעות, ממש כמו מודעות בעולם האמיתי. בדומה למערכות הפרסום המודרניות של פייסבוק, גוגל וכל השאר, גם אנזו מאפשרת למפרסמים לטרגט את הקהל שלהם, ולהגיע לקהל הרלוונטי ביותר במקום לירות לכל עבר.

כפי שתוכלו להתרשם מרשימת המשקיעים המאוד מכובדת של אנזו, החברה לא מכוונת לפרסומות רק במשחקי מובייל חינמיים, וממש לאחרונה חתמה על שיתופי פעולה עם Ubisoft, Unity וגם הטמיעה את המערכת שלה במשחק הילדים הסופר-פופולרי, Roblox. אם אתם גיימרים, יש מצב סביר שאתם מתכווצים כרגע בכיסא הגיימרים שלכם. אז שאלנו את איתמר בנאדי, מנכ"ל ומייסד שותף באנזו, על איך הם יצליחו לשלב שיטת פרסום שכזאת לקהל שלא אוהב לראות פרסומות במשחקים שהוא משלם עליהם. "המטרה שלנו ב-Anzu היא לשים את הגיימר לפני הכל", טוען בנאדי.


"המודעות שאנו מגישים מכוונות להשלים את חווית המשחק ולא להעיק על השחקן. כדי להבטיח שנישאר תמיד גיימר-פרינדלי, אנחנו מקפידים לערוך מחקרי פאנל ולקיים דיאלוג רציף עם שחקנים כדי להבין את החוויה שלהם משילוב המודעות במשחק". בנאדי גם טוען שהמודעות של החברה לא קליקביליות, כדי למנוע הסחות דעת מהמשחק, וכי במסגרת מחקר שביצעו בבריטניה וארצות הברית, עלה כי 70% מהגיימרים מעדיפים את שיטת הפרסום הזאת על פי אחרות.

ומה בנוגע לפרסום ברובלוקס? לא בעייתי לדחוף פרסומות לילדים? 

בנאדי: "רובלוקס מחויבים בהקפדה מחמירה על חוקי GDPR ו-COPPA, חברות בתכנית ההגנה kidSAFE Seal Program, וקבלת אישור תקופתי מה-FTC. התוצאה היא שהפלטפורמה הזאת דווקא מעניקה שקט למפרסמים, משום שהם יכולים להיות בטוחים שכל תוכן (כולל הפרסומות) עובר הליך בדיקה קפדני ואינו מאושר אלא אם הוא בטוח לפרסום עבור ילדים. בנוסף המפרסמים שלנו ברובלוקס בוחרים באופן פרטני כל משחק בו הם מופיעים".

Anzu.io נוסדה ב-2016 על ידי איתמר בנאדי, מנכ״ל החברה; מיכאל בדיחי, CTO; ובן פנסטר, סמנכ״ל המוצר. החברה מעסיקה כ-90 עובדים, רובם במרכז הפיתוח של החברה בישראל. סבב הגיוס החדש שלה, בגובה 20 מיליון דולר הובל על ידי NBCUniversal ויצרנית הסמארטפונים לשעבר ומשקפי ה-VR הטיוואנית HTC. בנוסף, השתתפו בסבב הגיוס עוד כמה סופרסטארים כמו Sony Innovation Fund, BITKRAFT Ventures, HBSE Ventures, Alumni Ventures Group, קבוצת הבייסבול Chicago Cubs, Goal Ventures ומארק מריל, שאולי מוכר לכם בתור הנשיא והמייסד של Riot Games, החברה שמאחורי הסנסציה League Of Legend.

העבודה הבאה שלכם מחכה לכם בגיקטיים אינסיידר העבודה הבאה שלכם מחכה לכם בגיקטיים אינסיידר כנסו לראות את כל המשרות השוות בהייטק

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

6 תגובות על "סטארטאפ ישראלי מציג פרסומות שגיימרים פחות ישנאו"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Apple CEO
Guest

אפל ביחד עם מיקרוסופט תרכוש את Anzu ב100 מיליון $ למשחקי ספורט ואחרים חינמיים למשל שלט חוצות בGTA ואחרים במשחקים חינמיים.

אסף
Guest

לא יצא סטרטאפ כזה בדיוק לפני שנתיים?

גיל
Guest

זה לא יכול להחליף את הפרסומות ה"מציקות" במשחקים מכיוון שאלו מוכוונות קליקים, והמרות (להתקנה/לקנייה וכו').
אלו פרסומות שמתאימות יותר ל-brand awareness ורלוונטיות בעיקר עבור מותגים שרוצים לפרסם.
בקיצור, לא משנה את עולם הפרסום, אבל נחמד.

וואט
Guest

זה שוק הרבה יותר גדול מהשוק של הקליקים

דוד
Guest

חחח נו די בא מת.
כל הכתבות שלכם ממומנות ככה? כי אין שום סיכוי שהסטארטאפ הזה לא יפול.

יסמין
Guest

הפופאפים מאיטים את המכשיר ומפריעים לזרימה של המשחק – אם אפשר להימנע מהם – מעולה.
העולם הוא כזה שאי אפשר להימנע מפרסומות לגמרי. אני אסתפק בכך שיבדקו אותן לאמת בפרסום וישמרו על התאמת רמת התוכן לקהל היעד – מה שלא מתאים לילדים, לא במשחקי ילדים.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: