אחרי כל המהפכים: AnyClip מגייסת 47 מיליון דולר ומציגה מוצר חדש

הסטארטאפ הותיק אניקליפ זוכה להשקעה מאראל מרגלית, שהיה ממייסדי החברה ומציג מוצר חדש שמנגיש את תוכני הוידאו של הארגון לעובדים וללקוחות

תמונה: AnyClip

חברת AnyClip עברה לא מעט פיבוטים ושינויים במודל העסקי שלה מאז שהוקמה ב-2007. עתה, היא מכריזה על סבב גיוס חדש וממתגת את עצמה כחברת “בינה חזותית” במודל SaaS מול חברות וארגונים אחרים.

יוטיוב של הארגון – בלי יוטיוב

במקום להעלות את כל המידע של הארגון לאתרי וידאו ולהתחיל לארגן אותו שם, רק כדי שהלקוחות והעובדים שלכם יעברו לסרטון חתולים שיוצע להם באדיבות האלגוריתם של גוגל, AnyClip פיתחה מערכת שמסוגלת להנגיש את כל מאגרי הוידאו של החברה בצורה אוטומטית, ולהציג אותו באתר החברה. המערכת מסוגלת לזהות ולקטלג את הסרטונים השונים ואת התכנים המוצרים בהם ובסופו של דבר להציג VOD של החברה.

אם מדובר במאגר וידאו פנים ארגוני שכולל אירועים, הדרכות, וובינרים, ועידות ושאר מידע שהארגון לא היה רוצה שיצא החוצה לכלל הציבור, במקום להעלות אותו לעמוד היוטיוב של החברה, AnyClip מסוגלת לבנות מעין VOD פנימי שנגיש רק לבעלי הענין הארגון. גיל בקר, מנכ”ל AnyClip, טוען בשיחה עם גיקטיים כי כל התהליך הזה מסוגל להתבצע ב-30 שניות, ולאחר תהליך הקיטלוג, ניתן להשתמש במנוע החיפוש של הפלטפורמה כדי להגיע לרגעים הספציפיים הרלוונטיים בתוך הסרטונים על פי מילת החיפוש.

בין לקוחות החברה אפשר למצוא את VentureBeat, שמשתמשת במערכת של AnyClip כדי לנתח ולקטלג את האירועים החיים שלה, Tencent הענקית שמנגישה את ספריות הוידאו שלה בעזרתה וגם חברת המדיה Turner שמוכרת פרסומות וידאו רלוונטיות לפי המידע שמזוהה על ידי מערכת הקיטלוג.

אחרי שה-VOD של החברה כבר חי ובועט, AnyClip גם מסוגלת להציע אנליטיקות על ביצועי הסרטונים, וחוץ מלהראות לכם כמה אנשים צפו באיה סרטון, היא משתמשת במידע המקוטלג כדי לתת לכם תובנות קצת יותר חכמות כמו איזה מרצה משך יותר צופים, מה קרה בדקה הספציפית שבה כמות משתמשים רצינית נטשה את הסרטון ועוד. כמו כן, המערכת מסוגלת להתאים סרטונים רלוונטיים לדפי מוצרים באופן אוטומטי ומדויק.

“חברות לא מסוגליות להתמודד עם כמות הוידאו הרבה בארגון, וכתוצאה מכך והמידע הרב בוידאו נעלם, אינו זמין ואינו בר חיפוש. הדאטה מאפשר לחברה להציע פתרונות אוטומטיים לחברות בינוניות וגדולות, ללא קשר לתעשייה או לשפה, לנהל, להפיץ ולהנגיש כמויות אינסופיות של וידאו לקהלי החברה”, כך לדברי בקר.

מגייסת מיליוני דולרים מהמייסד שלה

כאמור, החברה עברה מספר שינויים במיקוד שלה. היא החלה כמנוע חיפוש קטעים בתוך סרטים, עברה בהמשך לפרסום בוידאו, ועכשיו כאמור היא רוצה לשמש כפלטפורמת וידאו ארגונית. היום (ג’) גם מודיעה AnyClip על גיוס של 47 מיליון דולר בהובלת JVP ובהשתתפות La Maison, בנק מזרחי ומשקיעים פרטיים נוספים. ד”ר אראל מרגלית, שייסד את קרן JVP, מכהן כיום גם כיו”ר הדירקטוריון של AnyClip. החברה מעסיקה כיום כ-120 עובדים, מתוכם כ-80 בישראל.

עוד ועוד חברות בוחרות בגיקטיים אינסיידר עוד ועוד חברות בוחרות בגיקטיים אינסיידר רוצים לראות את ההייטק הישראלי מבפנים? היכנסו עכשיו

 

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

3 תגובות על "אחרי כל המהפכים: AnyClip מגייסת 47 מיליון דולר ומציגה מוצר חדש"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אני
Guest

רוצים כבר אקזיט!!!!

שלומי
Guest

מדובר בחבורה של ליצנים שכבר שנים מגייסים כספים על סמך סיפורי פוגי…שיהיה בהצלחה, הפסקתי לנסות להבין את עולם ההון סיכון…

אחדשעובד
Guest

לא צריך להוציא את המרמור כל החברות היום מגייסות על כלום ושום דבר צריך רק מצגת יפה .
ופה יש חברה שכבר קיימת זמן מה , עם רעיון , לקוחות שעובדת.
אגב בקושי היו גיוסים אז
לא צריך לקורא לעובדים ליצנים ולזלזל כי אתה ממורמר ממשהו

wpDiscuz

תגיות לכתבה: