גיוס: AnyClip מגייסת 21 מיליון דולר בהובלת רומן אברמוביץ’ לפלטפורמת פרסום הוידאו שלה

AnyClip, שמפתחת פלטפורמת פרסום מקוון, הודיעה על גיוס של 21 מיליון דולר בהובלת המיליארדר רומן אברמוביץ’. מנכ”ל החברה לגיקטיים: את הפרסומות שלנו רואים אנשים, לא רובוטים

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

חדש בגיקטיים: לוח משרות הייטק שמתמקד רק במשרות מתחום ההייטק, מתעדכן באופן קבוע ופתוח למגייסים ולמחפשי עבודה.


פלטפורמת הוידאו של AnyClip אינה חדשה. היא איתנו בגלגולים שונים מאז 2008, אז הוקמה על ידי (כיום) ח”כ אראל מרגלית והציעה פתרון לאיתור ולהצגה של קטע מסויים מתוך סרטי קולנוע. בשנתיים האחרונות עברה AnyClip שינוי אסטרטגי בהובלת המנכ”ל אורן נאומן, ועברה לפתח טכנולוגיה ייחודית שמאפשרת להציג תוכן וידאו ממוקד לקהלי יעד ביותר מ-200 אלף אתרים שונים בעולם. היום (ג’) מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס של 21 מיליון דולר בהובלת קרן רומן אברומביץ’ וקרן JVP.

עד 5 מיליארד קטעי וידאו בחודש

טכנולוגיית הפצת הוידאו שפיתחה AnyClip מתבצעת בכמה שלבים: בשלב הראשון מתבצע ניתוח נתונים ותוכני וידאו מ-50 קטגוריות שונות ומעל ל-200 תתי-קטגוריות, תוך איחסון מיליארדי פריטי מידע METADATA על הסרטים ואופי צפייתם באתר מרכזי. לאחר מכן, הטכנולוגיה מאפשרת הבנה של הסביבה שבה הווידאו מתנגן והתאמה של התוכן למאפיינים השונים של המשתמש והאתר כמו זיהוי התכנים אליהם הוא נחשף, זמן הגלישה באתר והתנהגותו. לצורך כך, משתפת החברה פעולה עם בעלי אתרים, מפרסמים וכמובן שותפי תוכן. בין לקוחות החברה ניתן למנות את פייסבוק, יאהו, וידיאולוגי, Xasis, גוגל ועוד.

בשיחה עם גיקטיים, הסביר מנכ”ל AnyClip, מנכ”ל אורן נאומן, שבניגוד לחברות AdTech, הטכנולוגיה של AnyClip מבטיחה למפרסמים חשיפה רבה יותר לאנשים ולמשתמשים ולא על ידי בוטים; לדבריו, AnyClip מתחייבת שיותר מ-95 אחוזים מהפרסומות שמשולבות בפלטפורמה שלה נצפות על ידי משתמשים אמיתיים ולא בוטים, בעוד שבתעשיית ה-AdTech ככלל, יותר משליש מהצפיות נעשות על ידי בוטים.  נאומן הסביר גם שרמת המעורבות של המשתמשים גבוהה יותר בזכות ההתאמה שמבצעת המערכת. לדבריו, “פיתחנו DNA של וידאו ושל אתר ואנחנו יודעים כיצד להתאים אותם לקהל”. נאומן מסר עוד כי כיום החברה מזרימה בין 4 ל-5 מיליארד קטעי וידאו מדי חודש, כלומר, כ-2 אחוזים מכלל תעבורת הוידאו בעולם.

את סבב הגיוס הנוכחי הוביל המיליארדר, רומן אברמוביץ’, באמצעות חברת ההשקעות Ervington Investment, והשתתפה בו גם חברת Limelight Networks, אחת מספקיות ה-CDN הגדולות בעולם. בנוסף, הצטרפו גם המשקיעות הקיימות קרן JVP GTI ומשקיעים נוספים. בין המשקיעים הקיימים בחברה גם מנכ”לAOL לשעבר, בוב פיטמן, ונשיא סוני אמריקה לשעבר, מייקל שולהוף ואחרים.

AnyClip מתכננת לנצל את ההון שגוייס כדי להמשיך את פיתוח הטכנולוגיה שלה וכן, כדי לגייס עשרות עובדים נוספים בעיקר למרכז הפיתוח של החברה בישראל.

תודה לסימונה ויינגלס על הסיוע בהכנת הכתבה.

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: