אמוטיקונים משודרגים: Aniways מגייסת מיליון דולר [גיוס]
Aniways הישראלית משלימה סבב גיוס בסך מיליון דולרים, מציגה פתרון אינטואיטיבי הרבה יותר לשימוש באמוטיקונים.
חברת הסטארטאפ הישראלית Aniways, המציעה את הדור הבא של האמוטיקונים, מודיעה על השלמת סבב גיוס בסך מיליון דולרים בהובלת Horizons Ventures יחד עם Kima Ventures ומספר אנג’לים. לצד ההכרזה על הגיוס הודיעה החברה על השקת ה-SDK שלה, שיאפשר לכלל המפתחים להטמיע את טכנולוגיית האמוטיקונים של הישראלית גם באפליקציות הצ’אט שלהם.
חיוך, לב, סמיילי
כיום, במידה ואתם רוצים להביע את מצב הרוח שלכם ללא מילים, עליכם להוסיף מקלדות מיוחדות או להכנס לתפריטים פנימיים באפליקציות המסרים השונות שלכם, שם תחפשו, תמצאו ותוסיפו את האמוטיקון המדוייק המתאים למצב הרוח שלכם. בעוד שסביר להניח כי כבר התרגלתם לתהליך הזה, אין ספק שהוא ארוך, מסורבל ולעיתים לא מספק, כשאתם לא מצליחים למצוא את האמוטיקון שיעביר את תחושותיכם באופן מדוייק.
ה-SDK אותו משיקה חברת Aniways הישראלית, מיועד לעזור למפתחי אפליקציות המסרים הפופולאריות בהן אתם משתמשים כיום, על מנת שאלה יוסיפו שכבה נוספת ועוד יותר אינטרקטיבית של אמוטיקונים. כך למעשה, תוכלנה האפליקציות להציע למשתמשים אוסף של מאות ואלפי אמוטיקונים שונים, התואמים למילים, מצבי רוח או שאר אלמנטים אותם מעוניינים להעביר במהלך השיחה.
אם לדוגמה תרצו להזמין את חבריכם לקפה, בירה, סושי או אפילו לים, המערכת של החברה תדע לזהות את המילים הרלוונטיות להן קיימים אמוטיקונים, ולהדגיש אותן עוד לפני שההודעה נשלחה. בשלב זה תוכלו להקליק על אחת מהמילים המודגשות, מה שבתמורה יפתח תפריט שיציג את האמוטיקונים הזמינים להחלפה. לחיצה על אחת מהתמונות הללו תחליף את המילה הספציפית, מה שיצור שיחה הרבה יותר ויזואלית ומשעשעת מזו הקיימת כיום.
בצד הטכנולוגי של ה-SDK, המערכת מסוגלת לזהות מילים, לנתח את ההקשרים שלהן בטקסט, לזהות מילות מפתח ובתמורה להציע את סט האמוטיקונים שיתאים למשתמש. בנוסף, המערכת מסוגלת לנתח ולזהות נושאים פופולאריים עליהם המשתמשים משוחחים, ולהתעדכן בזמן אמת עם האמוטיקונים המתאימים.
השירות של החברה מבוסס ענן, כך שהאמוטיקונים אינם יושבים על מכשירו של המשתמש – אלא על שרתי החברה. המשמעות היא שמציעים לא רק גישה מהירה והבטחה שאיש הקשר אכן יראה את האמוטיקון הנכון, אלא גם במאגר הממשיך להתעדכן על בסיס קבוע עם אמוטיקונים חדשים, בהתאם לדרישות המגיעות ישירות מהמשתמשים עצמם.
החברה מסבירה כי ההטמעה של ה-SDK כלולה במספר שורות קוד בודדות והשקעה מינימלית מצד המפתחים. כמובן שהפלטפורמה מציעה מודל רווח, בכך שמאפשרת מכירת אמוטיקונים בתוך האפליקציה עצמה ובעתיד מתכננת להציע אמוטיקונים ממותגים לחברות ולמוצרים שונים.
מה שיפה כאן הוא שבמקום לנסות ולהכריח את המשתמשים לעבור או להתחיל להשתמש בעוד אפליקציית צ’אט חדשה, Aniways החליטה לפנות אל האפליקציות הקיימות ולהעשיר את החוויה הקיימת עבור המשתמשים. לחברה מספר שיתופי פעולה עם אפליקציות מסרים מיידים ונמצאת במגעים במטרה להטמיע את ה-SDK בעוד מוצרים.
Aniways נוסדה בפברואר 2013 על ידי יואב דגני, רם גרינברג ושי בר. דגני מסביר כי ה-SDK מציע רווח לשני הצדדים – גם למשתמשי הקצה, הזוכים לאינטרקציה חדשה באפליקציות הצ’אט האהובות עליהם וגם עבור מפתחי האפליקציה, שיכולים לשלב מודל רווח למוצר הקיים שלהם.
הגב
7 תגובות על "אמוטיקונים משודרגים: Aniways מגייסת מיליון דולר [גיוס]"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
החשיבה לפנות למפתחים ולאו דווקא ליוזרים מאוד יפה.
בהצלחה!
מדינה של לוזרים אנחנו. אין לנו אורך נשימה כלכלי להשקעה אמיתית, צריכים להתעסק בשטויות חסרות עומק טכנולוגי שהמתחרים יעתיקו בשניה וחצי.
כל הכבוד – רעיון מדהים!
בועה
איך קוראים לאפליקציה ב Google play
איך קוראים לאפליקציה
טפשי ובאנלי