סטארטאפ ישראלי חדש פיתח תוסף God Mode לפגישות

במקום לצאת למסע חיפושים לפני כל פגישה, הסטארטאפ Amy מפתח תוסף ל-Google Calendar שיכין לכם בריף

אתם יודעים איך זה פגישה עם אנשים מחוץ לחברה או לארגון. זה אומר לרוב שכדי שהיא תהיה יעילה, אתם צריכים לבזבז המון זמן בהכנות, ולחפש למשל רקע על לקוחות, משקיעים ושותפים פוטנציאליים, ביצועים עסקיים ועוד. אז הסטארטאפ הישראלי Amy רוצה לעשות את זה בשבילכם עם מערכת שתכין אתכם לפגישה באפס זמן, בלי הרבה מאמץ מצידכם.

בריף בלחיצת כפתור

המערכת של Amy זמינה כרגע בתור תוסף ל-Google Calendar, שמזהה את הפגישות שלכם עם לקוחות פוטנציאליים (אבל לא רק), ואז אוסף מידע מכל מקורות המידע הציבוריים בנוגע לאותו לקוח, החברה בה הוא עובד ועוד. בחברה מסבירים כי באמצעות האלגוריתם שלהם, המידע הרלוונטי מבודד משאר המסיחים, והתוצאה הסופית היא דו"ח מותאם אישית שמכיל את כל מה שאתם צריכים לדעת ישר מלוח השנה שלכם.

הבריף ש-Amy מייצרת אגב כולל לא רק מידע על הלקוח והחברה שלו, אלא גם פעולות אקטיביות שאתם יכולים ליזום כדי שהפגישה תהיה מוצלחת יותר, כמו למשל לברך את החברה על סגירת עיסקה או הישג משמעותי שהגיעה אליו לאחרונה, או זיהוי של הזדמנויות עיסקיות. התוסף של החברה הגיע למקום הראשון ב-Product Hunt בגירסת האלפא שלו ועם לקוחות כמו yotpo, wework, Salesforce ו-Monday.com, נראה שהוא מגיע עם מומנטום נאה לשוק.


Amy די הזכירה לנו את הפיתוחים של Zoominfo ושל Lusha, אז שאלנו את נמרוד רון, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Amy מה ההבדל ביניהם: "Zoominfo ולושה מתמקדות בתהליך ה-prospecting כחלק משלב ה-pre-sale ומספקות מידע אודות החברה ופרטי הקשר של ה-lead. אנחנו ב-Amy מתמקדים בשלב אחד אחרי בתהליך המכירה, שלב ה-sale עצמו, ומספקים תובנות שמאפשרות לאיש המכירות להגיע מוכן לפגישה עם הצד השני, תוך חסכון משמעותי בזמן ויצירה של קשר אישי ואיכותי יותר".

למרות שהמערכת מכוונת בעיקר לערוצי מכירה ואנשי מכירות, ניסיתי לאתגר אותה וביקשתי ממנה שתייצר עליי בריף לקראת פגישה. כצפוי, נראה ש-Amy סורקת בעיקר תוכן באנגלית, ואם הייתי צריך להמר, היא מסתמכת לא מעט על לינקדאין. עם זאת, היא הציעה לנציג שנפגש איתי לשבור את הקרח על ידי איזכור של כתבת עבר שלי על ההפרטה של דואר ישראל. בנוסף, המערכת עידכנה את הנציג שבתחילת 2022 קיימנו את תחרות פודקאסט השנה.

מצוידים בסיד

תמונה: Amy

היום (ד') הודיעה Amy על השלמת סבב גיוס Seed בסך 6 מיליון דולר בהובלת Next Coast Ventures ולורן אבוני, בהשתתפות משקיעים נוספים. אחד מהמשקיעים האלה הוא מיכה ברקסטון. ברקסטון השלים בעצמו גיוס לסטארטאפ החדש שלו, NeuraLight, רק לפני שבועות אחדים, אבל לפני ניורולייט הוא הקים את Chorus.ai, שגם היא ניסתה להזריק קצת NLP לעולם המכירות. באופן מעניין, קורוס נמכרה ל-ZoomInfo, שמפתחת בעצמה פלטפורמה המאפשרת למחלקות שיווק ומכירות לאתר מידע אודות ארגונים ואנשי מפתח בארגונים הללו. בקיצור, במובן מסוים ומעט אירוני, ברקסטון השקיע בסטארטאפ שדי מנסה להתחרות בענקית שרכשה את הסטארטאפ המקורי שלו.

איימי נוסדה ב-2020 על ידי נמרוד רון (CEO) ורנן חכם (CTO), וכיום מעסיקה כ-20 עובדים, 12 מהם במשרדי החברה בישראל. התוסף זמין להתנסות חינם.

העבודה הבאה שלכם מחכה לכם בגיקטיים אינסיידר העבודה הבאה שלכם מחכה לכם בגיקטיים אינסיידר כנסו לראות את כל המשרות השוות בהייטק

 

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: