אמזון תשווק את הביטוח של Next Insurance הישראלית

הישג יפה לנקסט מכפר סבא: ענקית הקמעונאות והטכנולוגיה האמריקאית תתחיל לשווק את הביטוח הדיגיטלי לעסקים קטנים שלה

הצוות של Next Insurance | צילום: נדב קרלינסקי

אמזון אמנם מוכרת לכולנו בתור המקום הנהדר הזה שבו קנינו את סט צלחות הקורנינג שלנו (או כל דבר אחר לצורך העניין) אי אז כשהיה שילוח בחינם לישראל. אבל כידוע, הענקית האמריקאית לא עוצרת רק בקניות ברשת ומציע ללקוחותיה שירותים רבים – בהם שירותי ענן, מוסיקה, סטרימינג, איחסון וגם שירותים ומוצרים שמיועדים לארגונים. עכשיו היא מצרפת להיצע השירותים שלה גם את הביטוח של הסטארטאפ הישראלי Next Insurance.

לרכוש ביטוח “ישראלי” באמזון

סטארטאפ האינשורטק הישראלי, שנכון לספטמבר שעבר שווה כבר יותר משני מיליארד דולר, מציע בארצות הברית ביטוחים דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים – וכאן נכנסת אמזון לתמונה. הענקית האמריקאית והסטארטאפ הישראלי הודיעו על שיתוף פעולה, במסגרתו תציע אמזון לבעלי העסקים הקטנים שמחזיקים בחשבון Amazon Prime Business, את האפשרות לרכוש ביטוח דיגיטלי של Next.

שיתוף הפעולה בין אמזון לנקסט יאפשר ללקוחות אמזון ביזנס פריים בארצות הברית לקבל הצעת מחיר לביטוח ולרכוש ישירות, דרך אמזון, אחד מכמה סוגי ביטוח שונים – בהם אחריות כללית, אחריות מקצועית, אובדן כושר עבודה, רכבים מסחריים, ציוד וכלים.

ב-Next מנסים לשנות את האופן שבו תהליך רכישת הביטוח עבור העסקים הקטנים הללו קורה, כשבעבר התהליך לרוב עבד בשיטה שבה חברות הביטוח מציעות פתרון אחד שלכאורה “מתאים לכולם”. מצב זה הוביל לכך שהמון בעלי עסקים קטנים שילמו יותר על ביטוחים שהם לא זקוקים להם – ואת זה הסטארטאפ הישראלי משנה. כעת יקבל הסטארטאפ גישה ללקוחותיה של הענקית האמרקיאית, כשהם במקביל יוכלו להשלים את תהליך הרכישה היישר דרך המערכת של אמזון.

גיא גולדשטיין, מייסד-שותף ומנכ”ל נקסט אינשורנס, אמר עם ההכרזה על שיתוף הפעולה עם אמזון: “אנחנו מאמינים כי העתיד של חוויית רכישת ביטוח טמון בשילוב שבין הצורך לפגוש את בעלי העסקים הקטנים ב׳מגרש הביתי׳ שלהם, לבין הרצון להעניק להם חוויה קלה ונוחה בתהליך רכישת פוליסות המשתלמות ומותאמות לצרכיהם. באמצעות אמזון ביזנס פריים, אנחנו צועדים צעד נוסף קדימה בדרך למתן גישה רחבה עוד יותר לבעלי העסקים הקטנים, תוך אספקת כיסוי ביטוחי המתאים בדיוק לצרכיהם”.

טוד היימס, דירקטור בחטיבת העסקים של אמזון הגיב: “אנחנו מאמינים שעל ידי הצעת המוצרים הביטוחיים של נקסט אינשורנס ללקוחות שלנו, באמצעות חשבונותיהם באמזון ביזנס פריים, לא רק שנוכל לחסוך להם זמן יקר, אלא גם נוכל לעזור להם לקבל ערך רב יותר מהכיסויים הביטוחיים ע”י מוצרים שמותאמים במיוחד בשבילם”.

רוצים לקבל את כל הידיעות הכי חמות לפני כולם? רוצים לקבל את כל הידיעות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו לערוץ גיקטיים בטלגרם

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: