אמזון מציגה: Amazon Pages ו-Amazon Posts לעסקים

מתחת לאף של פייסבוק ואיביי, אמזון משיקה דפי מותג חדשים עם נגיעה חברתית, המיועדים לשפר את חוויית הקנייה של הלקוח בחנויות המקוונות של החברה

מקור: צילום מסך

בלי לעשות הרבה רעש, אמזון הציגה אתמול (ג’) שלושה שירותים חדשים לעסקים, המאפשרים פתיחת חנות מקוונת חברתית דרך אתר האינטרנט של החברה. חישבו על מין שילוב של איביי ופייסבוק, פשוט בשמות שונים: Amazon Pages, ו-Amazon Posts. השירותים החדשים זמינים כבר מעכשיו להרשמה.

אז מה חדש?

Amazon Pages הוא שירות חדש, המאפשר לחברות להגדיר דפים משלהן באתר החברה, בתצורה של www.amazon.com/brand, זאת יחד עם עיצובים דינמיים, תמונות וקישורים למדיה חברתית. יחד עם זאת, השירות מציע גם את Amazon Posts, המאפשר לחברות לשווק את עצמם באמזון ובפייסבוק, ואת Amazon Analytics, כלי ניטור המאפשר לחברות לערוך מעקב אחרי הערוצים שלהן באתר ולדעת כיצד הדפים והלינקים שלהן עובדים בצורה מיטבית. היוזמה החדשה מגיעה מחטיבת השיווק של אמזון, אשר פרסמה בנוסף לזאת גם מסמך PDF אשר מדריך את החברות כיצד להשתמש בפיצ’רים החדשים של החברה. המדריך עצמו נוצר ופורסם בתחילת השבוע.

דפי החברות החדשים של אמזון חופשיים לפיתוח ולשינויים, ומאפשרים למותגים, חברות ועסקים עצמאיים ליצור את האתרים הקטנים שלהם באמזון. האתרים הללו מקבלים שם ספציפי מותאם אישית, לשימוש הקהל הרחב תחת הדומיין של אמזון. בנוסף, החברה מאפשרת בשלב זה לחברות לבחור מבין שלוש תבניות עיצוב שונות בכדי ליצור את דף התצוגה של החנויות שלהן.

סביבת קניות מוכרת עם טאץ’ חברתי

הרעיון הוא, כמובן, לעודד מכירות על ידי יצירת סביבת קניות נוחה יותר: “בעזרת עמוד אמזון מותאם אישית, המשתמשים מסוגלים להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם באמזון, ולעודד מכירות מיידיות באמצעות סביבת קנייה מוכרת ומהימנה כמו אמזון” מסבירה החברה. Amazon Posts, נכון לעכשיו, הן גישה חדשה של החברה לשיווק חברתי. משתמשים של Amazon Pages יכולים להשתמש בהודעות מסוג אלו בכדי לעדכן את החנות המקוונת שלהם עם הודעות חדשות, ומאפשרים למשתמשים של אמזון לפרסם הודעות גם בדפי הפייסבוק שלהם, במקביל. כמו כן, לחברות היכולת לתזמן עדכונים והודעות צולבות כאלו בכמה מקומות בו זמנית.

נראה שאמזון החליטה להרחיב את שירותי החנות שלה, ותכלול מעתה גם פיצ’רים חברתיים במטרה לעזור לחנויות השונות שברשותה למכור את מוצריהם. העדכונים החדשים נעשו על ידי החברה בשקט מופתי, ויהיה מעניין מאוד לראות כיצד הנישה הזו תצליח. האם זוהי הכרזת מלחמה על פייסבוק ודפי העסק שלה, או על איביי והחנויות שלה? תחליטו אתם – מה שבטוח הוא שהולך להיות מאוד מעניין באמזון בתקופה הקרובה.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: