דיווח: אמאזון במגעים לקראת השקת שירות מוזיקה בסטרימינג

אמאזון לא עומדת בצד לנוכח השמועות על השקת שירותי הזרמת מוזיקה מצד ענקיות הטכנולוגיה וכבר מנהלת משא ומתן עם מספר חברות תקליטים לגבי שירות הזרמת מוזיקה משלה

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

על פי מידע שהגיע לאתר האינטרנט The Verge, ענקית הקמעונאות המקוונת, אמאזון, מנהלת מגעים לא רשמיים עם חברות תקליטים שונות לקראת השקת שירות מוזיקה חדש מבוסס מנויים שיתחרה בשירותי הזרמת המוזיקה השונים.

למרות שעל פי הדו”ח שהתקבל במקור, הפרטים על השירות של אמאזון זעומים ביותר, נראה כי החברה תתבסס על הרחבה של שירות אחסון המוזיקה שלה בענן ותתבסס על אותו מודל המשמש את שירות הזרמת המוזיקה Spotify, המספק האזנה על פי דרישה בתשלום. החדשות הללו באות בתוספת לשמועות על כוונותיהן של אפל וגוגל להשיק שירות הזרמת מוזיקה משלהן.

הלהיט התורן

נראה כי כל השחקניות הגדולות בשוק מכינות את עצמן לתחרות עצומה על ליבם של המשתמשים באמצעות השקת שירותי הזרמת מוזיקה שונים במהלך השנתיים הקרובות. כזכור, באמצע חודש ינואר מי שנחשבה לאחת הרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר לפני הגעתה של פייסבוק, MySpace, מיתגה את עצמה מחדש בעזרת שירות הזרמת מוזיקה אשר הפך זמין לציבור הגולשים. בשנה הקרובה, צפויים להיות מושקים ולהיאבק בתחרות קשה שירותים מסוג זה על ידי גוגל, אפל, אמאזון, Spotify, Pandora, Rdio, Deezer.

נראה שהמירוץ בין אמאזון, אפל וגוגל הוא בעיקר על מוכנותן של חברות התקליטים לשתף פעולה עם שירות הזרמת המוזיקה שלהן. הדיווחים האחרונים מצביעים על כך שאפל, אשר צפויה להכריז על שירות הזרמת המוזיקה שלה בשיתוף פעולה עם פרוייקט Daisy של המותג Beats באירוע השקה בחודש ספטמבר הקרוב, עקשנית ביותר במשא ומתן מול חברות התקליטים. באשר לגוגל, יכול להיות שלענקית החיפוש תהיה דרך קצרה יותר בדרך לשירות הזרמת מוזיקה, אם היא תחליט להשתמש ב-YouTube כבסיס לשירות הזרמת המוזיקה כאשר ל-YouTube עצמה כבר יש כמה שותפויות עבור קטעי וידאו ומוזיקה.

התחרות הקשה מעמידה את השירותים הדומיננטיים הקיימים בשוק, כגון Spotify ו-Pandora בסימן שאלה גדול. כאשר לכל החברות הגדולות יש מספיק משאבים על מנת לפתוח חנות מוזיקה גדולה מספיק, יהיה זה הביצוע והאטרקטיביות למשתמשים שתכריע את התחרות. התשתית בהחלט נמצאת שם, אך השחקניות הדומיננטיות כיום בשוק אינן יכולות לסמוך פשוט על נאמנות למותג והחלק הקשה יהיה לבוא עם משהו שיבלוט בקרב הקהל וישכנע אותו לבחור דווקא בהן.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: