מרכיב אחד חשוב להצלחת הסטארטאפ שלכם ורק הוא [הרצאת השבוע]
׳אתם לא צריכים להמציא את הגלגל, מספיק שתזיזו אותו בכמה מעלות׳. היזם יובל פרידמן משתף בהרצאה בניסיון שלו ובדרך שהוא עבר כשהקים סטארטאפ, וכיצד הצליח להתמודד עם מחסור במזומנים וידע בטכנולוגיה
צפייה בהרצאות ברשת הפכה לדבר שבשגרה בשנים האחרונות. אתרים כמו יוטיוב הפכו את המלאכה לפשוטה מאי פעם ואתרים רבים מעלים הרצאות והדרכות מעניינות לרווחת הגולשים. במקביל, לפעמים נדמה שאנחנו מוצפים בעודף מידע, ומנת יתר של הרצאות דווקא בימים שאין לכם יותר מידי זמן, עשויה להיות לא יעילה. את השילוב היעיל בין זמן, עניין ותועלת מבצעים יפה מאוד ב-TED ובמקומות אחרים.
אנחנו בגיקטיים עוברים על מגוון רחב של הרצאות והדרכות ברשת ומאחר וכך החלטנו להציע לכם הרצאה מעניינת שאיתרנו מידי שבוע. לפעמים היא תהיה הרצאה קצרה מ-TED, לפעמים ממקומות אחרים, ולפעמים היא תהיה הרצאה ארוכה יותר. מה שבטוח – זאת תהיה הרצאה מעניינת.
אם יש לכם כמה דקות פנויות במהלך סוף השבוע, אתם מוזמנים להצטרף אלינו להרצאה וללמוד משהו חדש ומעניין.
All you need is yourself
יובל פרידמן הוא יזם ומומחה לרשתות חברתיות. לדבריו, כל מה שצריך כדי להקים סטארטאפ זה את עצמכם. כלומר, זה לא משנה שאין לכם כסף או ידע טכנולוגי, כל מה שצריך זה כמה שיותר מוטיביציה. בנוסף, עליכם להבין כי כל מקום הוא במה להציג את הרעיון שלכם, לכן עליכם לדעת איך להציג אותו בצורה הכי משכנעת, קצרה וקולעת. בהרצאה פרידמן מספר כיצד הוא עשה את זה, מה חשוב לדעת לפני שבוחרים שותפים, וכיצד לפתח מוצר שבאמת יהיה בו צורך.
לצפייה בהרצאה: All You Need- Is Yourself
במסגרת פינת הרצאות השבוע הופיעו לאחרונה:
- הצצה אל מאחורי הקלעים של Google X – מי שעומד בראש חברת X של אלפאבית, אסטרו טלר, מספר על התרבות הארגונית המיוחדת בחברה שמפצירה באנשים להיות יצירתיים ולהרגיש בנוח לעבוד על פרויקטים שאפתניים במיוחד.
- אתם מכורים לסמארטפון שלכם, אבל יש גם פתרון – האם ידעתם שכל פעם שאתם שולחים הודעה בסלאק, לוקח בד׳׳כ כ-23 דקות בממוצע למקד את תשומת הלב של הנמען בחזרה? המעצב טריסטן האריס לא מגזים כשהוא אומר כשכולנו כל הזמן ׳עוברים עם בולדוזר על תשומת הלב של אחרים׳. אך לטענתו, ביכולתה של הטכנולוגיה גם לעזור לכולנו להיות קצת יותר פרודוקטיבים.
- איפה כל גיבורות העל? (חוץ מוונדר וומן) – עד מתי חנויות צעצועים יפרידו בין מוצרים של גיבורי על למיניהם לנסיכות ורודות? לחוקר התקשורת כריסטופר בל נמאס, והוא קורא לחברות המדיה (סה׳׳כ 6 חברות אשר שולטות ב-90 אחוז מהמדיה האמריקאית) ויצרניות הצעצועים להרחיב את היצע גיבורות העל שלהן ובהקדם האפשרי.
- במקום לחכות להזמנה, ׳Just do it׳ – העובדה שיש לקריסטי טילמן ׳בית קברות עם הזמנות שלא נענו׳ ממש לא עצרה אותה מלהמשיך ולנסות. אמ;לק: בסוף הצליח לה.
- צפו: הקומיקאי שהחליט להסיר עצמו מתפוצת מייל – הקומיקאי ג׳יימס ויטץ׳ ניסה להסיר את עצמו 3 פעמים מרשימת תפוצה של סופרמרקט שעתיד להיפתח בקרוב. במקום להתעצבן, הוא החליט לעשות את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – להשתעשע עם זה.
הגב
11 תגובות על "מרכיב אחד חשוב להצלחת הסטארטאפ שלכם ורק הוא [הרצאת השבוע]"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
אמממ…..
אסופת קלישאות בשנקל, סורי
הפך למתווך וקורא לזה סטארטאפ?!?
הביא כמה תובנות נכונות על מציאת שותפים, על התמדה, על חיפוש לקוחות.
דברים שחשובים למתחילים, וגם לכאלה שלפעמים שוכחים
תותח על !!!
תודה :-)
מי זה צוקרברג הבא ?
לא זה סמי מן מירמקס …
הרצאה מיותרת. ערמה של 'תובנות' טחונות.
מר יזם סדרתי, אתה חייב לי 2 דקות (עד שעצרתי את זה).
אחלה הרצאה! נהנתי
יצא לי לפגוש את המרצה, בחור תותח
אהבתי ממש! תביאו עוד הרצאות כאלה
הרצאה טובה. למה לא פרסמתם דרך ליצור קשר עם המרצה?