אפיליקון 2009 – אנדריאה ייגר
אנדריאה ייגר, יועצת לשיווק באינטרנט ומרצה בכנס Affilicon על הנושא של אתרים ושירותים בתשלום (Membership Sites) ובניית רשימות דיוור (List Building) מספרת לנו על מודל הפרסום הנפוץ באינטרנט וסיפקה מגוון דוגמאות של איך כדאי ולא כדאי לעבוד.
פוסט זה הוא הפוסט השישי והאחרון מתוך סדרת הראיונות שערכנו במסגרת כנס Affilicon 2009.
במסגרת סדרת הפוסטים אנו מביאים ראיונות עם מספר אנשי מפתח בתעשיית רשתות השותפים בארץ ובעולם וגם כמה מרצים מהכנס עצמו.
בראיון דיברנו עם אנדריאה ייגר, יועצת לשיווק באינטרנט ומרצה בכנס Affilicon על הנושא של אתרים ושירותים בתשלום (Membership Sites) ובניית רשימות דיוור (List Building) לצורך קידום מוצרים. כמו כן, אנדריאה פרסה בפנינו את משנתה לגבי מודל הפרסום הנפוץ באינטרנט וסיפקה מגוון דוגמאות לגבי איך כדאי ולא כדאי לעבוד כאשר מנסים לשווק מוצר דרך האינטרנט.
ראיונות נוספים מאפיליקון 2009:
איתי פז – חברת Affilicon
יגאל פינס – המיליונר בפיג’מה
סאם מייקלסון – 5 Blocks
אורן טודורוס – מומחה לשיווק חברתי באינטרנט
אורץ שץ – SEO ישראל
הגב
2 תגובות על "אפיליקון 2009 – אנדריאה ייגר"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
Do you have Andreas blog or twit or company contact?
find Andrea on twitter by her full name