קבוצת אדלר חומסקי מקימה קרן חדשה לסטארטאפים בעולם הפרסום

במסגרת הקרן החדשה, מעוניינת הקבוצה להשקיע עד מיליון דולרים בכל חברה בתחום הפרסום, מובייל, סושיאל וכדומה – שיציגו את טכנולוגיות העתיד בתחומן

מקור: Shutterstock

מקור: Shutterstock

קבוצת אדלר חומסקי, קבוצת הפרסום השנייה בגודלה בישראל, מעוניינת להכנס גם אל תחום הסטארטאפים ומשיקה קרן השקעות חדשה. במסגרת הקרן, מתכננת הקבוצה להשקיע בחברות סטארטאפ הנמצאות בשלבים מוקדמים, בתחומים הרלוונטים לתחום עיסוקה – עולם הפרסום.

נכנסת לעולם הסטארטאפים

במסגרת הקרן החדשה, מתכננת הקבוצה להשקיע עד מיליון דולרים בחברות הנמצאות אחרי שלב הדמו או בתחילת שלבי הבטא שלהן, עם התמקדות בתחומים הרלוונטים לה כגון E-Commerce, Ad-Tech, מובייל, Marketing Research ומדיה חברתית בדגש על חברות המתמקדות בתחומי B2B או B2B2C. 

המטרה העיקרית העומדת מאחורי הקרן החדשה, היא לעזור לקבוצה עצמה להרחיב את תחומי הפעילות שלה באמצעות אותם סטארטאפים בהן תשקיע, שלמעשה ייצגו את עתיד עולם השיווק והפרסום, בזכות הטכנולוגיות שיפתחו בתחומים אלה. כמובן שמלבד ההשקעה מתכננת הקבוצה להציע ליווי ופיתוח של המיזמים השונים באמצעות מומחים מטעמה, בדומה לקרנות השקעות דומות בתחום.

לקוחותיה של הקבוצה עתידים להרוויח גם הם מהקרן החדשה, שכן בזכות חברות הסטארטאפ שיקבלו מימון יוכלו הלקוחות למנף ולקבל ערך מוסף למוצריהם בכל הנוגע לחדשנות טכנולוגית, הן באפיקי הפרסום והן בכלל תחומי התקשורת השיווקית.

באתר הייעודי שהשיקה הקבוצה יכולים יזמים וחברות להגיש את מועמדותם באמצעות טופס מקוון, הכולל מספר שאלות מפתח כגון כמה לקוחות קיימים יש למוצר, האם הסטארטאפ כבר קיבל מימון, האם הוא מוכן להשקה וכדומה. יזמים שיגישו את מועמדותם יתבקשו לשלוח גם One Pager אודות החברה שלהם, כאשר מידע זה ייבחן על ידי נציגי הקבוצה, והחברות המתאימות יוכלו להמשיך אל השלב הבא בתהליך.

שחקנית ותיקה בתחום ההשקעות

עד היום הקבוצה עמדה מאחורי מספר השקעות במספר חברות סטארטאפ ומיזמים בתחום. בין החברות שהושקעו ניתן למצוא שמות מוכרים כגון Kenshoo, חברת פרסום דיגיטלי, המספקת מגוון פתרונות לפרסום באינטרנט, 5min, פלטפורמת הוידאו הישראלית שנרכשה על ידי AOL, חברת Focalinfo הממירה נתונים למידע עסקי שנרכשה גם היא על ידי Verint ועוד.

במהלך השנים האחרונות הגבירה הקבוצה את קצב ההשקעות שלה, כאשר נכון להיום הפורטפוליו שלה מונה 11 חברות שונות. בין חברות אלה ניתן למצוא את חברת zoomd, המעוניינת לשפר את הרגלי החיפוש של המשתמשים, Flayvr המסדרת את תמונות המשתמשים ו-Mobli המפתחת אפליקציה לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו.

חברות נוספות בהן השקיעה הקבוצה המתמקדות בעולם הפרסום כוללות את Banner Play מערכת פרסום המציעה למשתמשים יצירה של באנרים אינטרקטיביים, חברת GamEffective המכניסה את עולם המשחקים אל תוך הארגון, Supportmachines המייצרת תוכנה לניהול שירות הלקוחות והמכירות בחברה, Mipso המציעה חדר מדידות וירטואלי ועוד.

מקור תמונה: Shutterstock / Business people drawing a graph by finger on glass laptop 

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל