אסטרטגיית ABM: כך יוצרים שיתוף פעולה משמעותי בין מכירות לשיווק

אסטרטגיית ABM היא המילה האחרונה בעולם השיווק, והיא דורשת חשיבה מורכבת ושיתוף פעולה חוצה מחלקות בארגון. וובינר חדש בשיתוף חברת WalkMe ילמד אתכם איך עושים את זה נכון

שיטת ABM מנצלת את הזמן והמשאבים בצורה ממוקדת ויעילה (צילום: Dreamstime)

בשנים האחרונות חברות רבות פונות לאסטרטגיית השיווק ABMי(Account Based Marketing). השיטה הזאת, שנחשבת יחסית חדשה, דורשת חשיבה עמוקה יותר ביחס לשיטות אחרות, כיוון שהיא מקרבת בין אסטרטגיית המכירות לבין המיקוד של מחלקת השיווק, תוך מתן דגש על לקוחות וחשבונות ספציפיים שנחשבים אסטרטגיים לחברה. המיקוד מאפשר לחברות להתמקד במנופי צמיחה אסטרטגיים עבורם, או לחילופין להשיג ROI גבוה יותר, שהוא תוצאה ישירה של ניצול יעיל של זמן ומשאבים יקרים והתמקדות בפרופיל אליו החברה רוצה להגיע.

השיטה מתאימה במיוחד לחברות B2B שהמוצר שלהן מבוקש בקרב לקוחות ספציפיים הפועלים בתחום מסוים, או לחברות שרוצות לייצר בידול מהמתחרים באמצעות תכנים ומסרים מדויקים יותר ללקוחות שלהן. כדי לייצר את הסינרגיה בין מחלקות השיווק והמכירות, התיאום ביניהן חייב להתקיים לאורך כל תהליך מיפוי הלקוחות, אפיון הפרופילים והצרכים השונים שלהם וניתוח הפלטפורמות השונות והמסרים הנכונים לכל לקוח.

שיטת ABM פועלת בשלושה מישורים טקטיים:

1. פעילות רוחב (שיטת 1:Many) – לרוב מתמקדת ברמת ה-Account ,Industry או Persona.
2. פעילות ממוקדת סביב תעשיה או פרסונה ספציפיים (שיטת 1:Few) – משלב Filed Marketing ו-Online.
3. אסטרטגיית לייזר ממוקדת – התמקדות באדם מסוים בארגון מסוים (1:1).

איך מחליטים אילו פרופילים לטרגט?

וובינר חדש בשיתוף חברת WalkMe, שיתקיים ב-3 בנובמבר (17:30) ויועבר באנגלית, יעסוק באסטרטגיית ABM, בחיבור ההכרחי בין השיווק למכירות, באתגרים שהשיטה מזמנת וכמובן – כיצד לצלוח אותם. האירוע יכלול פאנל מומחים שבו כל פאנליסט מייצג תפקיד חשוב בארגון להצלחת שיטת ה-ABM. האירוע, “שיווק ואסטרטגיית ABM – עשה ואל תעשה”, מיועד לאנשי מרקטינג Mid-Senior ומי שיש להם זיקה לנושא ורוצים להיכנס לתחום. ההשתתפות היא חינם אך מותנית בהרשמה מראש.

אז אילו כלים תוכלו לקבל? הוובינר יפרט את התהליך הנכון של הקמת מערך ABM וייגע בנושאים הכי חשובים שצריך להבין לפני שצוללים לעבודה. בשלב הראשון ילמדו המשתתפים על ההבדלים העיקריים בין אסטרטגיית השיווק הזו לאחרות ועל האתגרים המרכזיים שצוותים עשויים להיתקל בהם במהלך בנייתה.

לאחר מכן הוובינר יענה על השאלות הכי מהותיות בבניית האסטרטגיה: איך מתחילים בהבנת הפרסונה, כיצד מגיעים אליה בשטח ואיך מטרגטים אותה באונליין? איך מייצרים תוכן מדויק בפרסום עבור קהל יעד ספציפי? איך מחליטים אילו פרופילים לטרגט? כיצד מודדים הצלחה? איך יוצרים בידול לקמפיין? ואיך מחברים בין Sales ל-Marketing על מנת לייצר סינרגיה?

הדוברים

Alison Lolis – RVP, Global Field Marketing at WalkMe
מקימת מערך Field Marketing ומובילת אסטרטגיית ה-In-person ABM. בעלת יותר מ-10 שנות ניסיון בתחום השיווק בחברות הייטק ובעלת MBA ב-University of Redlands.

Mickael Bizouati – Marketing Operations Manager at WalkMe
ממובילי אסטרטגיית ה-ABM ב-WalkMe, בעל יותר מ-10 שנות ניסיון בתעשיית ה-SaaS B2B ובוגר הכשרת ABM של DemandBase. בוגר תואר MBA במכון הטכנולוגי, מקסיקו ותואר שני במנהל עסקים, KEDGE Business School.

Jordan Lang – Content Marketing Writer
מומחה לכתיבת תוכן מותאמת פרסונה. התחיל את דרכו בחברה כ-SDR ומתוך היכרותו עם השטח צמח בתחום השיווק הדיגיטלי. בוגר תואר בפסיכולוגיה מאוניברסיטת רייכמן, הרצליה.

Rachel Zall – Customer Lifecycle Marketing Manager
רייצ’ל מילאה תפקידי שיווק שונים ב-15 השנים האחרונות שהתמקדו בעיקר בתעשיית הטכנולוגיה. עם תשוקה לשיווק משולב ושיווק משולב ויוזמות מחזור חיים של לקוחות, היא מביאה מומחיות בטקטיקות שיווק שונות, כולל ABM, כדי לסייע בהתפתחות של מסעות השיווק המשולבים הכוללים של Walkme.

תום אורבך – מנהל Growth Marketing בסטארטאפ Mine ויועץ שיווקי לסטארטאפים לשימוש בכלים התנהגותיים במוצרים וקמפיינים
הקים את הקהילה המקצועית הגדולה בישראל של מנהלי שיווק ומוצר בהייטק המוקדשת לכלכלה התנהגותית, הכוללת יותר מ-5,000 חברים. תום משתף פעולה עם מוסדות אקדמיים כדי למצוא דרכים חכמות ליישם תובנות התנהגותיות בעולם הטכנולוגיה ולקדם את הנגשת המחקרים בתחומי הפסיכולוגיה החברתית והכלכלה ההתנהגותית. תום הוא גם מרצה אורח באוניברסיטת רייכמן בהרצליה ועורך דין לשעבר בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

אודות Walkme

WalkMe היא חברה ישראלית שהוקמה ב-2011 על ידי רפאל סווירי (49), המכהן כנשיא החברה, ודן עדיקא (35) המשמש כמנכ”ל. החברה פיתחה פלטפורמה לאימוץ כלים דיגטליים (DAP – Digital Adoption Platform) ללא צורך בכתיבת קוד נוסף. המטרה שלה היא לסייע לארגונים למדוד, לקדם ולפעול על מנת למקסם את ההשפעה של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, ובכך לשפר את היעילות של התוכנות בהן הארגון משתמש. המוצרים של ווקמי משמשים הן את העובדים של החברות והן את הלקוחות שלהן.

כיום יש לחברה יותר מ-2,000 לקוחות, בהן 155 חברות מתוך רשימת פורצ’ן 500 של החברות הגדולות בארה”ב. החברה הונפקה בנאסד”ק והיא נמצאת בצמיחה גדולה.

לצד המוצר, ווקמי בונה קטגוריה חדשה הנקראת DAP וכוללת אקדמיה, Marketplace ובניית מקצוע חדש: מנהל אימוץ כלים דיגיטליים. הרקע לנחיצות התפקיד הוא העובדה ש-70 אחוז מהחברות מדווחות שלא הצליחו בטרנספורציה הדיגיטלית, וכאן נכנסת ווקמי.

לפרטים נוספים והרשמה


אודות WizeTime

סדרת אירועים דיגיטליים על טכנולוגיה, יזמות ומה שביניהן. במסגרת הסדרה אנו מארחים דמויות מובילות בתעשיית ההייטק וסצינת היזמות המקומית. הפעילות הינה בשיתוף גיקטיים, גוף המדיה המוביל בישראל בתחומי הטכנולוגיה והיזמות; והארגון החברתי Wize, מגופי ההפקות החברתיות המובילים בישראל, המפיק מדי שנה כ-400 אירועים, וובינרים וסדנאות במטרה להנגיש מדע וידע לקהל הרחב.ההפעילות של WizeTime נעשית בשיתוף ובתמיכת חברות ההייטק וגופי ההשקעה המובילים בישראל, וזוכה לחשיפה רחבה דרך הקהילות של שותפיה: גיקטיים (יותר מ-700 אלף גולשים יוניקים בחודש) ו-Wize (יותר מ-150 אלף יוניקים דרך נכסי המדיה של הארגון).

מחפשים להפיק או להשתלב באירועים דומים? צרו קשר במייל: ido@geektime.co.il

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: