אקססיבי הישראלית מגייסת כסף, כי אתרים לא מונגשים מפסידים כניסות וחשופים לתביעות

חברת accessiBe יכולה פשוט לסרוק את האתר שלכם ולהנגיש אותו תוך כמה רגעים, והיא הצליחה לגייס 12 מיליון דולר רגע לפני שהקורונה הגיעה

תמונה: accessiBe

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בישראל חיים כיום כמעט 1.5 מיליון אנשים עם מוגבלות, ומאז כניסת החוק לנגישות אתרים בארץ (וכמובן בעולם), כל עסק ורשות ציבורית שלא מנגישה את האתר שלה חשופה לקנס של עשרות אלפי שקלים. ב-2019 הוגשו כבר למעלה מ-11 אלף תביעות שכאלו ברחבי העולם. מלבד האיום המשפטי, אם האתר שלכם לא נגיש, אתם כמעט מוותרים על כ-15% מאוכלוסיית העולם בתור לקוחות פוטנציאליים. הסטארטאפ הישראלי accessiBe רוצה לאפשר לכם להפוך את האתר שלכם לנגיש ברגע, בצורה אוטומטית ובלי שתצטרכו להתעסק כמעט בכלום.

מבינה איך האתר שלכם פועל, ואז מנגישה אותו

המערכת של accessiBe (אקססיבי) מסוגלת לסרוק אתרים, ולהבין אותם לעומק כדי להתאים אותם לקו הסטנדרטי והבינלאומי לנגישות. בשיחה עם גיקטיים מסביר שיר אקרלינג, שותף מייסד ומנכ”ל accessiBe, כיצד זה קורה בפועל: “המערכת סורקת כל אתר שהיא פועלת בו ומנתחת איך גולשים ללא מוגבלות משתמשים בו. היא מבינה מה לחיץ, מה משתנה במעבר עכבר, מה קורה אחרי פעולות מסויימות וכו’. היא עושה את זה בשביל לפענח איך בנוי האתר”.

רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? ללוח מיתוג המעסיק גיקטיים אינסיידר לחצו כאן >

לאחר הניתוח, אקרלינג מסביר כי המערכת מקבלת החלטות באופן אוטונומי לחלוטין ומבצעת שינויים בהתנהגות ובקוד של האתר: “כאשר גולש עיוור עם קורא מסך, או גולש עם מגבלה מוטורית, נכנסים לגלוש באתר של לקוח”. בכך, המשתמשים בפלטפורמה מגנים על עצמם מתביעות יקרות שניתנות למניעה, חושפים את עצמם לקהל חדש, עוזרים לשיוויון בשימוש ברשת וכל זאת מבלי שהם עצמם יצטרכו לבצע שינויים נרחבים באתר כדי להנגיש אותו. “זה ניצחון עבור כולם”, טוען אקרלינג.

אקרלינג, סקופ וויזל. תמונה: accessiBe

היום (ד’) מודיעה accessiBe על השלמת סבב גיוס של 12 מיליון דולר מקרן K1. החברה מתכננת להשתמש בכספי הגיוס כדי להגדיל את הפעילות שלה בצפון ארצות הברית. מהחברה נמסר כי סבב הגיוס הושלם ממש עם תחילת משבר הקורונה, כך שהוא לא השפיע על התהליך. החברה הוקמה ב-2018 על ידי שיר קרלינג המכהן כמנכ”ל החברה, דקל סקופ, COO, וגל ויזל, CMO. החברה מעסיקה 47 עובדים במשרדיה אשר ברמת גן.

מייק ולקיץ’, מנהל ב-K1, מסר בתגובה להשקעה כי “לשותפינו יש מוצר מיוחד המבדיל אותם ומציג גישה ייחודית לפתרון בעיה וצורך מהותי של כל עסק בעל נוכחות רשת. החברה עוזרת ללקוחותיה לייצר נוכחות דיגיטלית נגישה עבור כלל המבקרים ולקוחות פוטנציאליים”. בין המותגים הבולטים אשר עושים שימוש במוצר של החברה ניתן למצוא את fiverr, Barilla, Lonely Planet, Playmobil, BMW והילטון.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

2 תגובות על "אקססיבי הישראלית מגייסת כסף, כי אתרים לא מונגשים מפסידים כניסות וחשופים לתביעות"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
עלי האבל
Guest

לא הגיוני…
השוק רווי, במיוחד בארצות הברית.
כל החברות הישראליות בתחום היגרו לארה”ב.
האתר שלהם בכבודם ובעצמם מלא בשגיאות נגישות. מלא.
הכלי שלהם מסורבל ומורכב. מוכיח יכולות של וובמאסטר ולא של מנגיש.
ויחד עם כל זאת – יישר כח ובהצלחה!

אבי
Guest

העלות יקרה מאד וחבל.
עד לפני מספר חודשים, במסגרת “נגישלי” היתה עלות של מעט פחות מ1000 שח, לרכישת הכלי והטמעתו באתר.
נגישלי הפכו ל accessiBe והמחיר קפץ למעל 1000 שח לשנה!
לרוב האתרים הישראלים, המחיר הזה לא ריאלי, בעוד שיש כלים שחלקם חינמיים או זולים משמעותית, ונכון, לא עושים את אותו הדבר, אבל ל 80% מהאתרים שהם אתרים שלא יותר גדולים מ 20 עמודים, אין ממש צורך.
חבל.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: