סקר אקסנצ'ר: ספקיות התקשורת יפתחו יותר סניפים וישפרו את חוויית הלקוח עד 2012

התגברות הפעילות הקמעונאית של ספקיות התקשורת נובעת מדרישת הלקוחות לתקשורת ישירה, שדרוג ומינוף תהליך המכירה, ואפשרות להדרכת הלקוחות. 42% מבכירי ספקיות התקשורת צופים כי גידול בהכנסות מסניפים קמעונאיים בשנתיים הקרובות

אילוסטרציה (מקור: sxc.hu)

שלוש מתוך כל ארבע ספקיות תקשורת מתכוונות לפתוח יותר סניפים קמעונאיים בבעלות עצמית במהלך השנתיים הקרובות, ולאמץ חוויית לקוח משופרת על מנת להצליח – כך על פי סקר שערכה לאחרונה אקסנצ’ר (accenture. ניו יורק: ACN), המעניקה ייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ומיקור חוץ בכל העולם.

אקסנצ’ר ערכה את הסקר ב-18 מדינות, בקרב 51 מנהלי הערוצים הקמעונאיים הבכירים ביותר של ספקיות תקשורת סלולארית, כבלים, לוויינית וקווית, ושירותי תקשורת אחודה, הגדולות בעולם. מטרת הסקר הייתה להכריע האם סניפים קמעונאיים הכרחיים עדיין למשיכה ושימור לקוחות, בעידן בו גוברת המגמה לביצוע עסקאות באינטרנט.

בכירי החברות שהשתתפו בסקר ציינו שלוש סיבות עיקריות לעלייה במיקוד בפעילות הקמעונאית של חברותיהם: דרישה מצד הלקוחות לרכישת מוצרים ושירותים באמצעות תקשורת ישירה עם נציגי החברות; הסניפים נותנים לספקיות אפשרות לתהליך מכירה אפקטיבי יותר; הספקיות יכולות להדריך את הלקוחות לגבי השימוש במוצריהן ושירותיהן באמצעות הסניפים.

על פי סקר אקסנצ’ר המשיבים צופים שהערוץ הקמעונאי הפיסי יהווה אחוז גדול יותר מסך המכירות במהלך השנתיים הקרובות, ו-42 אחוזים צופים כי סך כל ההכנסות מסניפים קמעונאיים יגדל במהלך תקופה זו. זאת עקב הממצאים הבאים:

  • 98 אחוזים מהמשיבים אמרו כי חברותיהם ימשיכו להתמקד בשיווק לצרכן באמצעות סניפים קמעונאיים במהלך השנתיים הקרובות, ובעיקר בעסקים קטנים או לקוחות שעובדים מהבית.
  • 76 אחוזים מהמשיבים אמרו שחברותיהם מתכוונות להעלות את מספר הסניפים שבאמצעותם מתבצעות מכירות, ובעיקר סניפים שנמצאים בבעלותן.
  • 88 אחוזים מקרב המשיבים אמרו שערוץ מכירות פיסי חזק הוא חשוב או חשוב מאוד להצלחת אסטרטגיית הצמיחה הנוכחית של חברותיהם, ו-84 אחוזים מהמשיבים אמרו שסניפים קמעונאיים ימשיכו להיות חשובים או חשובים מאוד במהלך השנתיים הקרובות.

לעומת זאת, 49 אחוזים בלבד מקרב המשיבים אמרו שחברותיהם מצליחות להבין טוב מספיק את הדרישות ואופני ההתנהגות של לקוחותיהן בכל איזור גיאוגרפי בו ממוקמות חנויותיהן.

למידע נוסף אודות הסקר

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: