ביקור עם הילדה אצל הרופא הפך לסטארטאפ ששווה מאות מיליוני דולרים

הביקורים של דדי גלעד עם בתו במרפאה הובילו אותו לתובנות חדשות ולהקמת סטארטאפ. עכשיו, כמה שנים אחרי, כשהוא מצוייד ביותר מ-150 מיליון דולר גיוסים, הוא מספר לנו על הדרך, החברה, מי הלקוחות שלהם למעשה ואיך מגיעים לשוק האמריקאי

כשהבת הקטנה של דדי גלעד הייתה בגן, הוא נאלץ ללוות אותה בכל שבועיים לרופא הילדים, מכיוון שהיא סבלה מדלקות חוזרות. "היינו ממתינים זמן רב בחדר שבו השתעלו עלינו, הרופא בדק אותה במשך חמש דקות ונתן אבחנה, שבגדול, כבר ידענו" הוא מספר ומוסיף, "הריטואל הזה שיגע אותי, זו הייתה הנקודה שבה החלטתי לעשות אדפטציה של חוויית הביקור במרפאה לדיגיטל. זו לא סתם עוד שיחת וידאו עם הרופאה או הרופא, ההבדל בין המכשיר שלנו והפתרונות האחרים בשוק הוא שטייטו מציע גם את הצד הקליני".

יותר מעשרת אלפים רופאות ורופאים משתמשים בפיתוח הישראלי

TytoCare (טייטוקייר) הוקמה בשנת 2012 על ידי דדי גלעד ועופר צדיק, וגייסה עד עכשיו 155 מיליון דולר. החברה מעסיקה כ-200 עובדים במרכז הפיתוח בנתניה ובמשרדיה בארה"ב, מייצרת את המכשירים בישראל ונמצאת בשלבי התרחבות וקליטת עובדים על רקע הצמיחה שלה. על פי נתוני החברה, עושים שימוש בטכנולוגיות שלה כ-600 אלף איש ברחבי העולם, עם יותר מעשרת אלפים רופאים ורופאות.

מה המשמעות של שירותי רפואה מרחוק? 

"המוצר של החברה משלב יכולת לבצע מגוון רחב של בדיקות מרחוק ביחד עם מערכת מבוססת בינה מלאכותית שמנחה את המטופל כיצד לבצע את הבדיקה בדרך נכונה, שתאפשר לרופאים בצד השני של המסך להגיע לאבחנה מדויקת. בין הבדיקות שמבוצעות על ידי המכשיר יש מעקב אחר שיעור החמצן בדם (סטורציה), בדיקות לב, ריאות, גרון, אוזניים, עור ועוד" אומר גלעד, "המכשיר למעשה מנחה את מי שאין לו הכשרה רפואית כיצד לבצע את הבדיקה".

מי הלקוחות שלכם למעשה?

"טייטו מאוד מוכוונת ללקוח הקצה, אך החברה מוכרת את המוצר דווקא לארגוני הבריאות והביטוח השונים (B2B2C). למעשה, אנחנו מייצרים שוק די ייחודי כיוון שאנחנו לא מעסיקים רופאים, אלא יוצרים את הבסיס של אספקת השירות הרפואי הדיגיטלי. התחלנו ממכירה למי שמעניקים את השירות הרפואי, דרכם הגענו למבוטחים שלהם, ובהמשך צמחנו למכירה לחברות הביטוח והמעסיקים בארה"ב, שיש להם נתח אדיר בשוק כמבטחי העובדים שלהם. כיום טייטו היא חלק מהחבילה ותוכנית ביטוח לעובדים בארצות הברית" אומר גלעד ומסביר " צריך גם להבדיל בין ביטוח הבריאות הציבורי והפרטי, שם ה'חסכון' במפגש עם הרופא פיזית יכול לחסוך מאות דולרים ומדובר בערך אדיר. מבחינת לקוחות הקצה, האוכלוסייה הכי מתאימה לטייטו היא משפחות עם ילדים, כשכמות השימוש בשירות הרפואי עבורם יחסית גבוהה".

מכשירי הטייטו נמצאים כיום בשימוש במרבית קופות החולים ובתי החולים בישראל, וכן בקרב למעלה מ-150 בתי חולים, מבטחים וארגוני בריאות בארה"ב, אירופה, אפריקה ובמזרח הרחוק והם משרתים מאות אלפי מטופלים. מגפת הקורונה האיצה את הביקוש העולמי למכשירים בשל הגידול במספר החולים שנזקקים למעקב צמוד, הפחתת העומס על בתי החולים והמרפאות והצורך בצמצום חשיפות של הצוות הרפואי לחולים. החברה קיבלה אישורי FDA ו-CE.

הפרק המלא עם דדי גלעד ב"עוד פודקאסט לסטארטאפים" מחכה לכם כאן:

עוד פודקאסט לסטארטאפים

"עוד פודקאסט" הוא הפודקאסט המוביל בישראל לסטארטאפיסטים ולמתעניינים ביזמות. אנו מארחים דמויות מובילות בתעשייה – יזמים סדרתיים, משקיעי הון-סיכון ואנשי מקצוע מובילים - בכדי לאפשר לכל מי שמקים סטארטאפ או חושב להקים אחד, לשמוע את סיפורם וללמוד מהם. הפודקאסט נעשה בשיתוף פעולה עם גיקטיים. הפודקאסט הינו בתמיכת מערכת גיקטיים ו-Google for Startups. את "עוד פודקאסט" מנחים תומי בר-אב, מייסד תחום Supertools (עוזרים לאנשים וחברות להפוך לעל-אנושיים של סביבת העבודה המודרנית), וגיא קצוביץ', מייסד-שותף ב-Fusion LA (תוכנית האצה לסטארטאפים ישראלים בלוס אנג'לס).

הגב

2 תגובות על "ביקור עם הילדה אצל הרופא הפך לסטארטאפ ששווה מאות מיליוני דולרים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אבי
Guest

מגניב.
אשכרה האיש יצר לעצמו שוק.

עודד
Guest

יש את זה במכבי?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: