אלו 7 החברות שישתתפו במחזור השני של SAP.iO בישראל

בחירת חברות למסע משותף של כמה חודשים, כאשר אי אפשר להיפגש פנים אל פנים והכל נעשה בשיחות וידאו, זה לא מה שתכננו ב-SAP כשיצאו לדרך עם המחזור השני של תוכנית ההאצה בישראל. עכשיו הם מציגים את 7 החברות שנבחרו בסופו של תהליך בחינה קפדני

צוות SAP.iO Foundry Tel-Aviv. צילום: אפרת סער

מאת ליאור ויצמן, Director, SAP.iO Foundry Tel-Aviv

בשנים האחרונות, תוכניות האצה הפכו לחלק בלתי נפרד ממסלול החיים של רעיונות וסטארטאפים. לרוב, התוכניות מכוונות ליזמים ממדינה או עיר מסוימת, יוצאי מסגרות מסוימות, כאלה שמתעסקים בתחום מסוים ועוד. תוכנית ההאצה והחדשנות של SAP, בחרה בגישה שונה עבור המחזור השני שלה בישראל, שהחל השבוע.

הרצון היה לאתר מספר חברות סטארטאפ שאינן מתחרות, אשר יחד מרכיבות שלם הגדול בהרבה מסך חלקיו. מטרת המחזור הנוכחי של התוכנית בישראל היא להעשיר ולהרחיב את הפתרונות שמציעה החברה ללקוחותיה בתעשיית מוצרי הצריכה, זאת באמצעות שיתוף פעולה עם חברות הזנק שמציעות פתרונות לאתגרים הבולטים בתעשייה זו. במהלך 12 השבועות הקרובים, 7 החברות שנבחרו יקבלו ליווי וייעוץ טכנולוגי ממומחים ב-SAP העולמית וממרכז הפיתוח של החברה בישראל, ליווי עסקי בבניית השותפות עם החברה וכן חשיפה ללקוחותיה בעולם.

אחרי בדיקות נרחבות, נבחרו 7 בלבד

במהלך החודשיים האחרונים בדקו ב-SAP.iO עשרות חברות הזנק מישראל והעולם. שבע החברות שנבחרו הציגו שילוב של פתרון מוכח, התאמה לצרכי השוק, בסיס לקוחות גדל וצוות מנוסה. אבל מעבר לכך, נבחרו חברות שיחד מציגות סל פתרונות שכל בכירה או בכיר בתעשיית מוצרי הצריכה ירצו לראות.

בעת הזאת, לאור האתגרים החדשים שהציבה מגפת הקורונה לכלכלה העולמית בכלל ולתעשיית מוצרי הצריכה בפרט, גם חברות סטארטאפ טובות יזדקקו כעת לתמיכה בהגעה לשווקים גלובאליים. לכן, אחת ממטרות העל שהוגדרו למחזור הקרוב היא חשיפה רבה ככל הניתן של החברות הנבחרות ללקוחות SAP בעולם.

אלה 7 החברות שנבחרות להשתתף במחזור השני של SAP.iO בישראל:

חברת TVPage

היום eCommerce הפך להיות ערוץ המכירות העיקרי. בנוסף, הצרכנים נהיו עיוורים לפרסומות ובמקום מעדיפים לעקוב אחרי משפיענים ברשתות חברתיות. לכן, כל מותג חייב צוות מכירות דיגיטלי שאנשיו יהיו שגרירי המותג, יפיצו את מוצריו ברשתות החברתיות ויתקשרו עם הצרכנים ברמה האישית. שגרירי מותג יכולים להיות בעלי מקצוע, אנשי מכירות בחנויות, משפיענים ולקוחות פעילים.

TVPage מעניקה לכל מותג את היכולת להעמיד “חלונות ראווה” דיגיטליים באתר שלהם עבור כל שגריר, יחד עם הכלים הנדרשים לאפשר לשגרירים להפיץ ולמכור את מוצרי המותג ברשתות החברתיות. באמצעות האפליקציה, השגרירים מעלים וידאו ותמונות אל אתר המותג תחת בקרה וניהול של המותג. התוכן מקושר אוטומטית למוצרים הרלוונטיים לרכישה. השגרירים חולקים את התוכן ברשתות השונות, מביאים לקוחות חדשים מקהל היעד שלהם וממנועי החיפוש, וכך מייצרים מכירות שעליהם הם מקבלים אחוזי עמלה.

חברת TrenDemon

מרבית אנשי השיווק מתקשים להראות את ההשפעה של התוכן שהם מייצרים על מכירות. הפתרון של חברת TrenDemon מציג את השפעת התכנים על יעדים עסקיים ומסייע לבצע פעולות לשיפור התוצאות. הפתרון מאפשר לאנשי שיווק לחסוך זמן ולהגדיל את השפעתם על השורה התחתונה. המערכת מתחברת בצורה פשוטה ונוחה למערכות השיווק והמכירות של הארגון, ממפה את מסעות הלקוח ומספקת תובנות ברורות על השפעת הנכסים הדיגיטליים של הארגון על מסעות אלו. בנוסף, החברה מציעה גם פתרון פרסונליזציה המשפר את ביצועי האתר ומסייע בהגדלת המרות.

מתוך אירוע הפתיחה הוירטואלי של המחזור החדש. צילום: ליאור ויצמן

חברת SRP

החברה מחברת בין יצרנים, חנויות שכונתיות וצרכנים על גבי פלטפורמה דיגיטלית אחודה. הפלטפורמה מחזקת את הפעילות העסקית של היצרנים מול החנויות ומייצרת ערוץ מכירה ישיר מול הצרכנים (D2C). חנויות נהנות מיכולות שעד לאחרונה היו נחלתן של רשתות גדולות בלבד כמו ניהול מלאי, תחזיות, השוואה לחנויות דומות ועוד. צרכנים יכולים להזמין מצרכים בצורה מקוונת אשר יסופקו בחנות או לביתם. בעזרת אפליקציית SRP ניתן אף להזמין מוצרים ישירות מיצרנים, ואלו יסופקו דרך החנות השכונתית. עם הטמעות ביותר מ-1,500 חנויות בישראל, SRP ממשיכה לגדול ונערכת להתרחבות גלובלית. לקוחותיה מדווחים על גידול משמעותי במכירות, עלייה ביעילות שרשרת האספקה ונאמנות צרכנים מחוזקת.

חברת Sampler

החברה פיתחה פלטפורמה המאפשרת לחברות מוצרי צריכה משלוח וניתוח של חלוקת דוגמיות מוצר. החברה מסייעת לחברות מובילות כדוגמת לוריאל ונסטלה לשלוח דוגמיות מוצר, לאסוף תובנות מהצרכנים על השימוש במוצרים ואף לנהל עימם תקשורת. לרוב, בשיטה המסורתית של חלוקת דוגמיות מוצר, חברות מוצרי הצריכה מחלקות דוגמיות באופן שרירותי; באמצעות Sampler חברות המוצר יכולות להגדיר קהל מטרה, לעקוב ולמדוד את תהליך חלוקת הדוגמיות מהתחלתו לסופו. כבר היום החברה משרתת מעל 300 לקוחות ברחבי העולם ושלחה דוגמיות מוצר למעל ל-50 מיליון צרכנים. בין לקוחות החברה ניתן למנות את יונילבר, פפסי, הנקל וקימברלי-קלארק.

חברת Pecan

פקאן היא פלטפורמה אוטומטית לניבויים עסקיים, שאינה דורשת מעורבות של מומחים או של ידע מוקדם בתחום. המערכת מתחברת באופן אוטומטי למקורות מידע שונים בארגון ובאמצעות שיטות AI מתקדמות מאחדת ומחברת את כל הנתונים, על מנת לייצר באופן אוטומטי מודל ניבויי במגוון תחומים, דוגמת גביית תשלומים, שימור לקוחות, ייעול קווי אספקה ורכש. החברה משתמשת במקורות מידע פנימיים וחיצוניים ומתבססת על שיטה חדשנית של ניטור וריענון תמידי של המודלים, על מנת לשמר את אפקטיביות הביצועים.

חברת Hexa

חברת Hexa מציעה תוכנה כשירות הממירה תוכן דו-ממדי לתלת-ממדי עבור אתרי המכר המובילים בעולם. הפתרון עושה שימוש באלגוריתם, פלטפורמה ודאטה תלת-ממדי, על מנת להפוך תמונות הנמצאות בכל אתר לתוכן תלת ממדי ותואם מציאות רבודה, כל זאת ללא העלות הראשונית הגבוהה שבדרך כלל כרוכה ביצירת תוכן מסוג זה. לקוחותיה של החברה (ביניהם גם מייסיס, גוגל, לוג’יטק ורבים אחרים) משתמשים בתוכן שנוצר על מנת להגדיל מכירות, להקטין עלויות שיווק ולהפיץ תוכן ברחבי העולם.

חברת Aiola

החברה מציעה פתרון יחודי ל-CPG הנותן מענה לשאלות עסקיות. התשובות מבוססות על יכולות AI מתקדמות וחיזוי של תהליכים עסקיים כגון תכנון מכירות, מגמות שוק, תכנון מבצעים, השקת מוצרים ועוד. התשובות מונגשות באמצעות שיחה בערוץ הארגוני, בשפה טבעית המעודדת שיתוף מידע. המערכת מתחברת למקורות המידע של הארגון, לבסיס הנתונים של SAP ומאפשרת גזירת מסקנות עסקיות. בנוסף, המערכת לומדת את המשתמש ושואבת תובנות מחברי הארגון לצורך שיפור הניתוחים. בדרך זו תובנות ארגוניות מוטמעות ונשמרות. החברה פיתחה את המערכת על בסיס עבודה עם אחת מחברות מוצרי הצריכה הגדולות בישראל.

Avatar

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: