7 הסטארטאפים האלה מצאו פתרונות לבעיות שהביאה הקורונה

ניהול מוקדי לקוחות, עבודה מרחוק וניהול שרשרת אספקה הם רק חלק מהתחומים שעלו לכותרות עם התפרצות נגיף הקורונה. הנה כמה מיזמים שמצאו פתרונות חדשניים ואותרו על ידי תוכנית Innovation Challenge של Deloitte

תמונה: Pexels

נגיף הקורונה פגע במגוון רחב מאוד של עסקים, קטנים וגדולים כאחד, אך לפחות בעבור חלקם פתרונות טכנולוגיים שונים יכולים לצמצם את הנזק, ואף להביא לצמיחה דווקא בתקופה של חוסר ודאות. בחודש יוני האחרון הושק בפירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte המחזור הראשון של תוכנית ה-Innovation Challenge, שנועדה לאתר פתרונות טכנולוגיים ולסייע לחלק מלקוחותיה הבינלאומיים בשלושה אתגרים מרכזיים של העת הנוכחית: מוקדי שירות לקוחות, מעבר לעבודה מרחוק ושינויים בשרשרת האספקה.

במסגרת האתגר, הסטארטאפים שנבחרו עבדו בצמוד עם נציגי הפירמה בארה”ב ובחנו אפשרות לפתח יחד פתרונות חדשים או לשלב פתרון קיים עבור תאגידים ולקוחות אנטרפרייז.

מעל 100 סטארטאפים הגישו מועמדות למחזור הראשון, והחברות הנבחרות ערכו בחודשים האחרונים מפגשי דמו וסדנאות עם למעלה מ-80 מומחי תוכן מ-Deloitte בארה”ב. לאור ההיענות הגבוהה בפירמה ממשיכים לבחון שיתופי פעולה עם סטארטאפים נוספים גם בימים אלה ועובדים על השקת המחזור השני של התוכנית. אלו המיזמים שבלטו במחזור הראשון וסיפקו פתרונות חדשניים לאתגרים השונים וכעת נבחנת האפשרות לשיתופי פעולה עימם.

מוקדי שירות לקוחות

אתגר זה התמקד באיתור פתרונות שישפרו את חוויית הלקוח תוך הפחתת העומס הרב איתם מתמודדים מוקדי השירות.

TechSee הפתרון של TechSee מאפשר לחברות להגדיל את היעילות של צוותי התמיכה הטכנית שלהן ואת מעורבות הלקוחות (engagement) על ידי שימוש בתקשורת חזותית. באמצעות הטכנולוגיה שפיתחה החברה, משתמשי הקצה יכולים להראות לאנשי התמיכה הטכנית וידאו של התקלה שעימה הם מתמודדים, וכך הנציגים מבינים ביתר קלות את סוג הבעיה, יכולים להדריך את הלקוח מרחוק בזריזות וביעילות כיצד לפתור אותה וכך לצמצם את כמות השיחות החוזרות ולקצר את זמני השירות.

BeyondMinds חברת BeyondMinds מפתחת פתרונות AI עבור מגוון רחב של תעשיות ותחומים בהתבסס על הפלטפורמה הייחודית שפיתחה. אחד הפיתוחים האחרונים שלה מאפשר לסווג קטעי שיחות ושמע מקובצי שמע גולמיים ברמת דיוק גבוהה. טכנולוגיה זו מאפשרת למוקדי שירות לייעל תהליכים שגרתיים וחזרתיים ולהפנות את כוח האדם האיכותי למשימות מורכבות הדורשות אינטראקציה אנושית. בכך, הפתרון משפר את חוויית הלקוח ומייעל באופן משמעותי את היעילות של מוקדי השירות.

Zoomin במציאות של היום, בה מוצרים נעשים מורכבים ומתוחכמים יותר וצוותי התמיכה עמוסים מתמיד, על חברות להמציא מחדש את הדרך שבה הן מנגישות מידע ותשובות ללקוחות או לנתוני השירות, ועל ידי כך לספק ללקוח חוויית שירות מוצלחת. הפלטפורמה של Zoomin מעבדת כמויות אדירות של מידע על מוצרי החברה מכל מקור אפשרי בה, ומסייעת ללקוחות או לנותני השירות לקבל תשובות מותאמות אישית במינימום מאמץ ובכל נקודות הקצה – בפורטל הבית, באתר התמיכה, במוקד שירות הלקוחות ואף במוצר עצמו. הפתרון של החברה מביא לחיסכון בעלויות תמיכה, לשיפור שביעות רצון הלקוחות ולהפיכת התכנים הקיימים ליתרון תחרותי.

Voca.ai החברה פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לסוכנים הווירטואליים שלה לזהות את הכוונה של הצד השני באמצעות ניתוח הקול, וללא צורך בהמרת הקול לטקסט. באמצעות הטכנולוגיה הזו הסוכנים הווירטואליים של Voca יכולים לקיים שיחות טבעיות ואמפתיות עם לקוחות, כאילו היו סוכנים אנושיים, וכך הנציגים האנושיים יכולים לטפל במקרים מורכבים וחריגים אשר דורשים התערבות אנושית, ושאר הלקוחות ממשיכים לקבל מענה שעונה על דרישותיהם.

עבודה מרחוק

חברות רבות מעידות על עצמן כי הן תאמצנה מודל עבודה היברידי של עבודה מהבית ומהמשרד גם כאשר נגיף הקורונה יחלוף מן העולם, עובדה שלמעשה הופכת את אתגר העבודה מרחוק לעל-זמני.

Glean Labs החברה פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת לארגונים למפות בצורה חכמה ואוטומטית את המיומנויות, הידע והניסיון הטכני של עובדיהם. הפתרון של Glean Labs מתממשק למערכות הארגוניות המשמשות את העובדים מדי יום (דוגמת Jira, Slack, GitHub וכו’), אוסף מהן מידע ועל בסיסו מציג את רמת המיומנות של כל עובד. כך, חברה יכולה למפות את הכישורים ועבודתו האמיתית של כל עובד, במקום להסתמך על נתונים סובייקטיביים כמו סקרים.

תמונה: Pexels

שרשרת אספקה

האתגר השלישי בתוכנית שם דגש על איתור פתרונות לאיתור וחיזוי שינוי בביקוש, ניהול מלאי חכם וכן ניהול פיננסי מבוסס טכנולוגיה ואוטומציה.

Explorium – החברה פיתחה פלטפורמה המחלצת באופן אוטומטי נתונים ממגוון רחב של מאגרי מידע (פנימיים וחיצוניים), מעשירה ומשפרת את מודלי החיזוי והאנליזה של לקוחותיה באמצעות טכנולוגיות ML ו-AI ובכך מאפשרת להם לקבל החלטות מדויקות יותר. הפתרון של החברה מאפשר לשפר את המודלים הקיימים של לקוחותיה, בין השאר, בכל הקשור לחיזוי וניתוח שינויים בביקושים ולחיזוי התנהגות צרכניות – יכולת קריטית בתקופה בה שוררת אי ודאות גדולה.

Bringg – החברה פיתחה מערכת המאפשרת לקמעונאים וחברות לוגיסטיקה לנהל שירות משלוחים (Last mile) ואיסוף מהחנות (Curbside) בקנה מידה נרחב ובאופן אופטימלי, תוך מתן אפשרות ללקוחות של אותן חברות לעקוב בזמן אמת אחר סטטוס המשלוח. המערכת של Bringg מתממשקת למערכות רלוונטיות שונות בחברה (CRM, OMS, מלאי וכו’) ומספקת ממשק ניהול המנגיש מידע לגבי כל אחד משלבי השילוח של כל לקוחותיה. המערכת מאפשרת לנהל את אופרציית המשלוחים ממקום אחד – גם מול חברות השילוח, גם מול שליחים של החנויות עצמן וגם מול לקוחות הקצה.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

1 תגובה על "7 הסטארטאפים האלה מצאו פתרונות לבעיות שהביאה הקורונה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יניב קרשנתי
Guest

אני פיתחתי שעון נוכחות המבוסס על קירבה, וכך לו ייווצר תור / התקהלות של עובדים בבוקר ובערב ליד שעון הנוכחות. איך נרשמים לתחרות.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: