חמש חברות פרסום ישראליות שכדאי להכיר

חברות הפרסום תופסות חלק פעיל מאוד בהתפתחות הטכנולוגיה, ומבינות כיצד יכולות לנצל חידושים ואלמנטים שונים על מנת להגדיל את קהל היעד שלהן. בואו להכיר 5 חברות מובילות בתחום.

מקור: Shutterstock

מקור: Shutterstock

התפתחות הטכנולוגיה לא תרמה רק למשתמשים באמצעות מכשירי סמארטפון, טאבלט ואפילו מחשבים מתקדמים, אלא הייתה לה השפעה גם לתחומים נוספים שאנו קצת פחות מודעים אליהם, כמו עולם הפרסום. בואו להכיר חמש חברות פרסום מבטיחות המשתמשות בטכנולוגיות שאולי לא יצא לכם לשמוע עליהן, לפחות לא עד עכשיו.

sensegonSensegon

החברה עומדת מאחורי פיתוח פלטפורמת רכש מדיה ואופטימיזציה המבוססת על בינה מלאכותית, אותה מכנה SenSplit. המערכת מסוגלת לנתח את פעולותיהם של המשתמשים ברשתות החברתיות ולפענח את דפוסי ההתנהגות שלהם תוך כדי איתור המאפיינים הייחודים להם. בפועל, המערכת אוספת את הנתונים, מנתחת את ההתנהגויות והאינטרקציות של המשתמש ברחבי הרשת ומקטלגת את המשתמשים בהתאם לאישיות הרלוונטית שלהם במטרה להציע את הפרסום הרלוונטי ביותר.

הפלטפורמה מתבססת על 300 קריטריונים שונים המעובדים ומנותחים במנוע, ואף מאפשרת למותגים לזהות את הפרסונות שמגיבות למותג ולמוצר. כך, מסוגלת לייצר מעורבות גבוהה יותר של הגולשים בקמפיינים השונים, להעלות את התנועה הרלוונטית לאתר ולהוזיל את עלויות הפרסום ביחס למתחרים – וכמובן להציג שיפור במכירות ויעדי ה-Return on investment, או ROI.

dispopDispop

הפלטפורמה שפיתחה החברה מאפשרת למפרסמים קטנים להוציא מכרזים למעצבים מכל רחבי העולם עבור פרסומות, ולשלם רק עבור העיצובים הטובים ביותר. היא מציעה למפרסמים סוג של One Stop Shop בכל הנוגע לבאנרים ומודעות אותם מעוניינים לפרסם ברחבי הרשת, ומציעה להם עזרה בכל אחד מהשלבים הכרוכים בכך.

בעוד שבחירת הלוגו מבין עשרות ואף מאות אפשרויות הינו קונספט מוכר הקיים בתעשייה כבר תקופה ארוכה, הייחוד או היתרון של Dispop מגיע דווקא בשלב המתקדם יותר של התהליך. החברה מאפשרת למפרסמים להריץ את המודעות שבחרו לתקופת נסיון, במהלכה יבדקו האלמנטים החשובים בכל מודעה, כגון מספר הקלקות, מעורבות הגולשים עם המודעה, Conversions וכדומה.

bannerplayBannerplay

החברה מתמקדת בעסקים קטנים ובינוניים ומעוניינת לעזור לאותם עסקים המעוניינים בפרסום ויזואלי ואינטרקטיבי, הכולל משחקים, וידאו, טפסים וכלי מדיה חברתית המוטמעים אל הפרסומת עצמה, למרות שתקציב הפרסום שלהם בדרך כלל קטן משמעותית מאלה של החברות הגדולות. במקום שאלה יצטרכו לפנות אל סטודיו עבור קריאייטיב והפקה, החברה מציעה להם טכנולוגיה וחווית משתמש, שיעניקו להם פלטפורמה נוספת וטובה משמעותית מזאת הקיימת כיום.

בפועל, החברה מאפשרת לעסקים ליצור מודעות בכל הגדלים הסטנדרטיים לווב ולסלולר, באמצעות בחירה מתוך מאגר באנרים קיים. בנוסף, החברה מציעה כלי ניהול המסוגלים לנתח את האפקטיביות של הפרסום, מציעה קבלת חשיפה באמצעות קניית מדיה – וכל זה במקום אחד ויחיד, בעלות מינימלית והוגנת.

arideasArideas

ההתמחות של החברה היא במציאות הרבודה והפתרון שפיתחה מאפשר למשתמשים להוסיף מידע תלת מימדי לכל מדיה כתובה, כגון כרטיסי ביקור, מודעות, קטלוגים ועוד. האפליקציה, באמצעותה יכולים המשתמשים להפעיל את אלמנט המציאות הרבודה מאפשרת לראות על גבי הסמארטפון כל תמונה מודפסת בתלת מימד ולבצע איתן אינטרקציות שונות.

כך לדוגמה, מודעה לשעון יכולה לא רק להציג את השעון המדובר בתלת מימד, אלא ממש לאפשר למשתמש למדוד אותו וירטואלית על מפרק היד, במטרה לראות אם אכן מתאים לו. המוצר שפיתחה החברה מאפשר את החיבור בין הפרינט לעולם הסלולר והמדיה החברתית, ויוצר בכך חווית משתמש עשירה ומעורבת הרבה יותר עם המותג המדובר.

fanwazeFanwaze

החברה מציעה קודם כל פלטפורמה המאפשרת לחובבי ספורט לשתף חווית על גבי הרשתות החברתיות, ולמעשה להתחבר ולהכיר על סמך הקבוצות והספורטאים האהובים עליהם. מדובר במקום מפגש כלל עולמי המחבר בין המשתמשים בכל מקום שרק נמצאים – במגרש הספורט, בפקקים בדרך או אפילו בישיבה על הספה.

בכל הנוגע לתחום הפרסום, החברה למעשה מציגה את המידע הרלוונטי למפרסמים, ובאמצעות כך יודעים מהם תחומי העניין המשותפים של קהל המשתמשים, ויודעים להציע להם את המוצר או המודעה המותאמים ביותר עבורם – ובכך למעשה להעלות את המכירות ולבסס את קהל הלקוחות.

מקור תמונה: Shutterstock / Advertising Buzz Words.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: