”כמו גוגל למידע רגיש בארגונים”: 1touch גייסה 14 מיליון דולר

חברת 1touch.io פיתחה פלטפורמה הממפה בעזרת AI את כל המידע הרגיש שמחזיקים ארגונים גדולים על לקוחותיהם כדי לעמוד בתקנות פרטיות מחמירות. מנכ”ל החברה: ”אנחנו כמו גוגל למידע רגיש בארגונים”

מייסדי החברה | צילום: באדיבות 1touch.io

סטארטאפ הסייבר הישראלי 1touch.io, שפיתח מערכת מבוססת בינה מלאכותית לגילוי, מיפוי וניהול אוטומטי של כל הדאטה בארגונים גדולים, מודיע היום (ד’) על השלמת סבב גיוס של 14 מיליון דולר. סבב הגיוס הובל על ידי קרן JVP וזרוע ההשקעות של תאגיד האנרגיה הגלובלי National Grid Partners. בסבב השתתפו גם Connecticut Innovations, Mindset Ventures, ו-Ocean Azul Partners.

למפות את כל המידע הרגיש של הלקוחות בעזרת AI

1touch.io פיתחה פלטפורמה בשם Inventa לגילוי, מיפוי נתונים, תוך עמידה בסטנדרטים המחמירים של הרגולצייה העולמית בתחום הגנת פרטיות המידע. טכנולוגיית גילוי הנתונים של החברה מבוססת על בינה מלאכותית שפיתחה, המייצרת קטלוג ראשי (Master Catalog) המכיל את כל המידע הרגיש אותו הארגון אוסף על לקוחותיו וכולל מיפוי כל המקומות בהם מעובדים ונשמרים עותקי מידע.

הקטלוג שנוצר מסייע לארגונים גדולים להגן על מידע הלקוחות תוך עמידה בדרישות רגולציית הפרטיות ובניהול נכסי המידע הרגישים שברשותם. ב-1touch.io אומרים כי “ייחודה של המערכת היא ביכולתה לאתר את השינויים הדחופים בתהליכי עיבוד המידע הרגיש ולהבטיח שליטה מלאה על נכסי המידע של החברה” תוך עמידה בתקנות רגולוטריות כמו GDPR ,CCPA ו-HIPAA.

Inventa משלבת יכולות של ניתוח העברת נתונים, למידת מכונה ובינה מלאכותית ויכולת לנתח מספר רב של מקורות נתונים, מערכות קבצים, בסיסי נתונים, פתרונות SQL/NoSQL ו-SaaS. “הפלטפורמה מסייעת לחברות להפחית את התקורה התפעולית שלהן ולחסוך זמן וכסף”, אומרים ב-1touch.io.

בשיחה עם גיקטיים אמר מנכ”ל החברה ואחד ממייסדיה זאק רובינשטיין, אמר כי 1touch.io היא “כמו גוגל למידע רגיש בארגונים. לא צריך להראות לנו היכן לחפש, אנו מוצאים את כל השימושים בכל סוגי המידע – בין אם הוא מאוחסן ובין אם הוא נמצא ‘בתנועה’. המתחרים שלנו דורשים הרבה עבודה ידנית ולא מפתחים את כל יכולותיהם in-house כמונו”.

רובינשטיין התייחס גם לגיוס ואמר כי “החששות שקיימים היום לגבי פרטיות ואבטחת נתונים ממחישים שארגונים צריכים להבין לעומק את זרימת המידע המוגן שלהם.יש צורך בגילוי ומיון אוטומטי, מדויק, מתמשך ועקבי – לא רק בתחום הפרטיות, אלא גם בתחומי האבטחה, ניהול המידע וסיכונים – צורך שהתגבר בעקבות האירועים האחרונים ברחבי העולם”.

1touch.io הוקמה ב-2017 על ידי זאק רובינשטיין מנכ”ל החברה, יצחק אסרף ה-CTO של החברה ודימיטרי שבצ’נקו סמנכ”ל הפיתוח. מרכז הפיתוח של החברה ממוקם בתל אביב ויש לה משרדים גם בניו יורק. 1touch.io גייסה עד כה 15.7 מיליון דולר ובחברה אומרים כי ההון שגויס ישמש את החברה להרחבת נוכחותה הגלובלית וקידום מחקר ופיתוח.

אראל מרגלית, יו”ר ומייסד JVP: “הטכנולוגיה של 1touch  מביאה פתרון ייחודי לרגלוציה הגלובלית להגנה על הפרטיות. הטכנולוגיה של החברה מאפשרות לכל ארגון להגן על המידע שהוא מחזיק, לדעת מי נגיש למידע הזה, מה הזרימה שלו ומי חולק אותו בכל זמן נתון. בלחיצת כפתור אחת, הארגון יכול לאתר את המידע בין אם הוא גלוי או נסתר, בין אם מדובר בטקסט, תמונה או וידאו”.

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighberhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

4 תגובות על "”כמו גוגל למידע רגיש בארגונים”: 1touch גייסה 14 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
הדר
Guest

כל הכבוד לזאק והצוות! מהחברים בסורס דיפנס

קייזר סוזה
Guest

אוי.. נו.. ים של פתרונות דומים בשוק.
הראל מרגלית לא פוגע לאחרונה.. השקעות לא מרשימות

ישיר
Guest

זה נכון ל90% מההייטק.רובכם מיותרים המוצרים שלכם מיותרים ואתם ממחזרים את אותו שיט שוב ושוב

מטושי
Guest

דווקא יש המון חדשנות. הבעיה היא שאנשי הפיננסים לא מוכנים בכלל לשמוע על זה בתור השקעה.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: