כנס הוורדפרס חוזר לישראל ויש לנו 5 כרטיסים לחלק לכם

למעלה מ-1,000 מפתחים, מעצבים, אנשי שיווק, מנהלי תוכן, יזמי ווב, סוכנויות, חברות תוכנה ועוד צפויים להגיע ב-13 בספטמבר למרכז לאגו ראשל”צ ולשמוע על כל החידושים של פלטפורמת בניית האתרים. 5 מקוראי גיקטיים יקבלו מאיתנו כרטיס ללא עלות

מקור: Pixabay

כנס הוורדפרס מגיע בפעם השנייה לישראל, וצפוי למשוך למעלה מ-1,000 מפתחים, מעצבים, אנשי שיווק, מנהלי תוכן, יזמי ווב, סוכנויות, חברות תוכנה וכל מי שבונה ומשתמש בפלטפורמת בניית האתרים. הכנס יתקיים ביום רביעי, 13 בספטמבר, במתחם Lago שבראשל”צ, ויעסוק בניהול ובניית אתרים, תוכן מקצועי וטכני לאתר, שיווק, דיגיטל, ניהול תוכן וחוויית משתמש.

במהלך היום יתקיימו הרצאות מקצועיות בשני מתחמים, והמשתתפים יוכלו לעבור ביניהם ולקחת חלק בהרצאות ובסדנאות המעניינות אותם:

מתחם WP-DEV: סקירה של החידושים השונים בתחום, דרכי האבטחה היעילים לאתרי וורדפרס, הכיוון שאליו מתקדמת הפלטפורמה וכלים לשיפור העבודה כיום; וכן סקירה ודיון בדרישות חוק הנגישות החדש ודרכי ההתמודדות עימן ובהתפתחות המסחר האלקטרוני ומקומה של הפלטפורמה בתהליך זה.

מתחם WP-MANAGE: המרצים יסקרו את האפשרויות העומדות לרשות מנהלי התוכן והדיגיטל בפלטפורמה, יחלקו ידע שיאפשר למשתתפים לנצל את יכולות הוורדפרס במלואן ויתנו דגשים שיעזרו בעיצוב נכון ותכנון נוח ונגיש של חוויית המשתמש. בנוסף, יתקיים דיון שיעסוק באפשרויות השיווק והשילוב  של האתרים במדיה החברתית.

בין המרצים שייקחו חלק בכנס נמצאים: אור פיאלקוב, מרצה לפרסום ושיווק באינטרנט המתמחה בפרסום בפייסבוק בעזרת כלים מתקדמים; Raitis Selevis, מנהל המוצר של visual composers ובעל יותר מ-10 שנות ניסיון ב-E-Commerce ו-UI/UX; שוקי מן, פעיל בעולם הדיגיטל, מרצה ומומחה בתחומי האנליטיקס והדאטה, היזם של כנס All Things Data והבעלים של  LixFix; רן בר זיק, מפתח אינטרנט המומחה בהתמודדות עם איומי פריצה והסכנות הקיימות בעבודה עם ממשק הוורדפרס; Lukas, מומחה לשירותי ענן ואחסון, ראש צוות לשיתופי פעולה ואסטרטגיה בחברת Plesk; צבי רבינוביץ’, בעל ניסיון של יותר מ-10 שנים בתחום הפיתוח האינטרנטי ומומחה בחנויות מסחר אינטרנטיות.

יש לנו כרטיסים לחלק

5 מקוראי גיקטיים יקבלו מאיתנו מתנה – כרטיס כניסה לכנס מתנה. כל שעליכם לעשות הוא לחלוק איתנו את הטיפים שלכם להשגת חוויית משתמש מצוינת. חברי מערכת גיקטיים יבחרו את 5 הקוראים שייתנו את הטיפים הכי יצירתיים, מרעננים וחדשניים. את התגובות יש לכתוב במערכת האתר (שימו לב: תגובות פייסבוק לא תיבדקנה), עד יום רביעי, 6 בספטמבר, בשעה 17:00 אחר הצהריים.

כמו כן קוד קופון מיוחד לקוראי Geektime יאפשר רכישת כרטיס מוזל לכנס ב-289 ש”ח בלבד (יש להכניס אותו למקום המיועד לכך בעמוד ההרשמה): geektimep4w2017

לפרטים נוספים ולהרשמה

שימו לב: הפעילות הסתיימה. הזוכים יקבלו הודעה בהקדם.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

9 Comments on "כנס הוורדפרס חוזר לישראל ויש לנו 5 כרטיסים לחלק לכם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
ניר פריזיאן
Guest

הכנת מוקאפ (מסכים) בpowerpoint, עם לינקים שמובילים לשקפים המתאימים עבור כלל הכפתורים על מנת לדמות פונקציונליות ככל שניתן.

לאחר מכן הפעלת המצגת בסמארטפון על מנת לדמות את המוצר (אפליקציה) עבור משתמשים מזדמנים (יכול להיות כל אחד) וקבלת פידבק מיידי מהם

יתרונות – תהליך קל ומהיר שמדמה את המוצר האמיתי וקבלת פידבק איכותי בצורה נוחה מכלל המשתמשים

ישראל
Guest

וואו אשמח לקבל כרטיס
אני קצת חדש ב wordpress ככה שאני לא יודע איזה טיפ לתת
מה שבטוח זה אחלה פלטפורמה למתחילים

Ofir Chakon
Guest

חווית משתמש טובה בוורדפרס מושתתת על מספר צירים עיקריים:
1 מהירות טעינה של הדפים אשר מעלה את ציון ה SEO, מורידה את ה bounce rate ומגדילה את ה attention span של העוזר הממוצע. על מנת לשפר מהירות טעינה של דפים חשוב להשתמש בפלאגין של שמירת Cache ולמדוד זמן טעינה של כל עמוד באתר באופן קבוע על ידי כלי כמו pingdom
2 עיצוב אטרקטיבי ומזמין לימודי האתר בעזרת התוסף Elementor לוורדפרס
3 חידוד ובדיקת ה CTAs, יישור קו מבחינת המסרים השיווקיים מול היוזר על מנת לתת לו מקסימום ערך במינימום זמן.

גברי
Guest

הבנה אמיתית של קהל היעד ויצירת פרסונה שלו תתרום רבות להתאמה של האתר אליו.
חישבו על הפרמטרים הבאים: מהם הצרכים של קהל היעד שנכנס לאתר? מה הם יירצו לראות ומה ייתן להם ערך אמיתי?
זוהי דרך החשיבה הנכונה ביותר למיקום של התפריטים, התוכן והעיצוב של האתר בסדר ובמקום הנכון.

עוד כמה טיפים חשובים:
דאגו שהאתר ירוץ מהר. חשוב מאוד למשתמש.
דאגו למיקום של התפריט במקום ברור.
במובייל דאגו לכפתורים ואלמנטים גדולים מספיק בשביל האצבעות. המון אתרים נופלים כאן.

מני בן-עדי
Guest

חשוב מאוד לעשות מחקר איפיון של השוק ואתרי המתחרים.
לסמן מה התועלות המרכזיות ולזכור לפשט דברים KISS…

לדעת לבנות את עץ האתר ככה שהגולש ידע למצוא את מה שהוא צריך מכוונים שונים.
לחשוב על תצורת המובייל ועל גדלי המסכים השונים, לזכור שבהתאם לשפה בה אתה עובד כך מתנהגת הצפיה (בעברית מתחילים מימין למעלה) + במסכים גדולים השליש העליון קריטי…
כל ההיבטים הכביכול מובנים מאליהם יכולים לגרום לצד הטכני להיות הרהה יותר פשוט…

מעיין
Guest

הטיפ הכי חשוב לדעתי, זה למדוד, למדוד ולמדוד. ואז להבין מה משתמשים עושים. מה עושים המשתמשים ה”טובים” ביותר, המסורים ביותר, האוהדים ביותר. ואז לבנות תבניות workflow באתר או באפליקציה לפי המשתמשים הללו, ולכוון את שאר המשתמשים ללכת ב flow הללו, עי הבלטה והדגשה של הלינקים שמובילים לשם. ולראות אם זה שיפר את ה KPI. ושוב, להמשיך למדוד ולמדוד ולמדוד, ולשנות ולנסות דברים שיעזרו לכוון יותר משתמשים לתוצאות העיקריות שאתם רוצים.

Kirill Gavrilenko
Guest
הטיפ שלי: מיקרו קופי / UX או במילים אחרות להתאים את האתר לקהל יעד. ברגע האתר שלכם מותאם לקהל אז זה ממש משפר בשבילו את חווית הגלישה באתר וביקורו נמשך הרבה יותר זמן, מעט דוגמאות ברחבי הרשת: 1. האתר geektime.co.il: האתר מכיל כתבות טכנולוגיות ואני מאמין שקהל היעד שלו הם אנשים שאוהבים טכנולוגיה וחדשנות והייטק, סביר להניח שאותם אנשים גם ראו מלכמת הכוכבים אז גיקטיים הוסיפו אפשרות לבחירת כמו הפרסומות באתר בצורה דמויות מלחמת הכוכבים כאשר דארק ויידר הוא ללא פרסומות בכלל. 2. האתר mailchimp.com אתר לשליחת מיילים/ ניוזלטרים לרשימות תפוצות ואחד הדברים המגניבים באתר שלהם זה השפה ומשחקי המילים… Read more »
Shlomi
Guest
אחלוק שני טיפים, האחד מטרתו למקסם את האפקטיביות של ממשק המשתמש, והשני למען השגת חוויית משתמש חלקה ומהירה. 1. במהלך פיתוח ואפיון של ממשק משתמש אנו נתקלים לא פעם בשאלה היכן למקם אלמנטים מסוימים כך שינוצל מלוא הפוטנציאל שלהם (דוגמה: לחצן פרטים נוספים, לחצן רכישה ואפילו פרסומות). שיטה מצוינת לקבל את ההחלטה היא A/B testing. נכון, לא מומלץ להציג ממשקים שונים בתכלית לשני משתמשים שונים, אבל ניתן לבחור באופן מדגמי קבוצת משתמשים שעבורה יוצג האלמנט במיקום X, וקבוצה אחרת שעבורה יוצג האלמנט במיקום Y. כל אחד מהמיקומים יזכה למעקב אנליטי צמוד, ובתום תקופת הבדיקה, יקבל המפתח את המיקום האפקטיבי ביותר… Read more »
עמי
Guest

גם באינטרנט, כמו בחיים – אל תפתחו את הדלת לזרים.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: