אקזיט כחול-לבן: Abbi נרכשת על ידי WalkMe

Abbi עוזרת להגדיל את ה-engagment ו-retention של המשתמשים באופן אוטומטי ללא צורך במפתחים

צוות Abbi

Abbi (קיצור ל-AB testing ו-BI) הישראלית פיתחה פתרון שיווקי עבור מפתחי מובייל שנועד להגדיל באופן משמעותי את שיעור הלחיצה של המשתמשים (CTR) על המודעות הפרסומיות השונות. על ידי התקנה חד פעמית באורך של שורת קוד אחת, המפתחים יכולים ליהנות מאנליטיקה ומידע רלוונטים הנובעים מניתוח ולמידה של המשתמשים שלהם, אינפורמציה שבסופו של דבר מתורגמת ל-Engagement גדול יותר. שנה בלבד אחרי שנחשפה החברה (בגיקטיים כמובן) נודע לנו כי היא נרכשת על ידי WalkMe הישראלית גם כן. הסכום מוערך במספר מיליונים בודדים.

מאז הקמתה גייסה פחות ממיליון דולר

״Abbi הינה פלטפורמה הכוללת SDK לשיווק אוטומטי שיודעת למצוא את ה"Happy Moment" של המשתמש בזמן צריכת האפליקציה, ולהגיש ולמקסם לחיצות עבור "פרומושנים" (קד"מ) כגון share בפייסבוק, דירוג בחנות האפליקציות, buy, register, וכד'. Abbi לומדת ומבינה את השימוש באפליקציה תוך כדי שהמשתמש צורך אותה ואז לומדת איך להגיש לו את הפרומושיין״, הסביר לגיקטיים בעבר מאור עזר, ממייסדי החברה.

Abbi עוזרת להגדיל את ה-engagment ו-retention של המשתמשים באופן אוטומטי ללא צורך במפתחים. את זאת היא עושה באמצעות מערכת (ממתינה לאישור פטנט) של יצירת פרופילים וסיווג של המשתמש אשר מנתחת למעלה מ-250 אפליקציות ופרמטרים של שימוש בסמארטפון, תוך כדי שנעזרת בכל החיישנים המובנים במכשיר (תזוזה, האם המשתמש צופה במכשיר לאורך או לרוחב ועוד).

כך, המערכת של Abbi יכולה לזהות ׳רגעים שמחים׳ של המשתמש, נניח היום, יום חמישי בערב כשההתרגשות מהסופ״ש בשיאה, התרגשות שיכולה לבוא לידי ביטוי בכך שקיים סיכוי גדול יותר שהמשתמש יקליק על הודעה במועד זה, מאשר ביום ראשון ב-8 בבוקר. כך לאחר בדיקות אוטומטיות שמתרחשות בכל רגע נתון, המערכת לומדת מתי יהיה נכון להציג בפני המשתמש מודעה מסוימת, וכך היא עושה. יתרון נוסף של Abbi נעוץ בעובדה שהוא תומך בכל השפות, כך שניתן לטרגט לכל יוזר בשפה שלו.

Abbi נוסדה ב-2015 ע"י מאור עזר וקובי סטוק (CTO) והרעיון למוצר עלה מצורך שהיה לסטוק עוד בחברה הקודמת שלו – Jamstar.co. באותה התקופה עזר היה יועץ בחברה ויחדיו כל הזמן ניסו השניים להגדיל הכנסות ולחיצות בתוך האפליקציה. לאחר ההבנה שהתהליך ארוך, מסורבל ולא יעיל נולד הרעיון הראשוני של Abbi ותוך שנה החל הפיתוח. בהמשך הצטרף לחברה חבר צוות ליבה נוסף – יוני דשל המשמש כסמנכ"ל הפיתוח.

בעקבות הרכישה שלושת המייסדים של Abbi יעברו למשרדיה של WalkMe בתל אביב. נזכיר כי החברה הרוכשת פיתחה טכנולוגיה שמפשטת את חוויית השימוש באתרי אינטרנט ובתוכנות מבוססות ענן באמצעות הכוונת המשתמשים לביצוע פעולות בזמן שימוש בתוכנה או באתר אינטרנט.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

3 Comments on "אקזיט כחול-לבן: Abbi נרכשת על ידי WalkMe"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
מאור ק
Guest

תותחים!

חבר
Guest

חבל שמכרו… היו עושים מליונים רציניים באקזיט אמיתי

R2D2
Guest

לא הפעם הראשונה וגם לא האחרונה שגוגל תפסיק פרויקטים. לא אכפת לה לנסות ולתפוס משהו שיצעיד אותה קדימה. ומבחינתה, אם זה לא הולך, היא נפתרת מהפרויקט באותה המהירות שהיא נכנסה אליו…

wpDiscuz

תגיות לכתבה: