290900770 חשיפה מדויקת: vBrand יודעת בדיוק עד כמה אפקטיבי הקמפיין שלכם | גיקטיים

סוכן חכם
אישי ודיסקרטי

לוח משרות ההיי-טק
והטכנולוגיה של ישראל.

רוצים לדעת על משרות חדשות שמתאימות לכם?
תנו לנו לעבוד בשבילכם.
במקום לחפש משרות, קבלו אותן למייל ראשונים.

תודה רבה,
מעכשיו הסוכן האישי שלנו עובד בשבילך. בהצלחה:)
ההרשמה בוצעה בהצלחה
*הרשמה מאשרת לנו את תנאי השימוש
אני מאשר קבלת חומר פרסומי מגיקטיים וידוע לי כי באפשרותי לבקש הסרה מרשימת התפוצה בכל עת

חשיפה מדויקת: vBrand יודעת בדיוק עד כמה אפקטיבי הקמפיין שלכם

באמצעות הפתרון של vBrand ניתן לסרוק ערוצי טלויזיה וסושיאל 24/7 ולזהות באופן אוטומטי כל פעם שמופיע מותג בקטע וידאו או תמונה. כך, ניתן לספק סטטיסטיקות על חשיפת המותג בזמן אמת בלי להיעזר בגדוד של ׳תצפיתנים׳

מקור: vBrand

מקור: vBrand

בעידן בו דאטה מתמצבת כנקודת מפתח לפני כל החלטה שתאגידים גדולים מבצעים, קם צורך גדול בפתרון אוטומטי שיידע לתת סטטיסטיקות עשירות על החשיפה, לאפשר למפרסמים לבצע אופטימיזציה לקנייה שלהם ולבעלי שטחי הפרסום לתמחר נכון יותר את הנכסים שלהם. vBrand עושה בדיוק את זה, בכל הקשור לחסויות בעולם הספורט.

פיץ' קצר: מה החברה עושה?

vBrands היא פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית (AI) המשמשת למדידת שוויים והשפעתם של קמפיינים מבוססי חסויות בספורט, באמצעות סריקת כל ערוצי התוכן ביניהם ערוצי טלוויזיה, שידורי אינטרנט והרשתות החברתיות לצד ניתוח תוצאות מבוסס big data.

וקצת יותר בהרחבה:

vBrand רוצה להביא את מהפכת ה-AI וביג דאטה לעולם השיווק בספורט. אנחנו עוזרים למפרסמים ולבעלי זכויות פרסום להבין את השווי של שטחי הפרסום שלהם, ואת ה-impact שהם מייצרים. כיום, כשצריכת תוכן ספורט מגיעה לשיאי צפייה של כל הזמנים וזכויות השידור מתחלקות בין מאות ערוצי טלויזיה ופלטפורמות דיגיטליות, מדידת החשיפה שנוצרת כתוצאה מחסויות של אירוע נעשית אתגר גדול עבור המפרסמים ובעלי שטחי הפרסום. הפלטפורה סורקת ערוצי טלויזיה וסושיאל 24/7, מזהה בצורה אוטומטית כל פעם שמופיע מותג בקטע וידאו או תמונה ומספקת סטטיסטיקות על ההופעה בזמן אמת.

מקור: vBrand

מקור: vBrand

איך הגעתם לרעיון?

נחשפנו לקושי הגדול שחווים השחקנים השונים בתעשיית הספורט – שוק של 60 מליארד דולר, שאינם מצליחים לתמחר נכון את שווי החשיפה מצד אחד וההשקעה מהצד השני. הבנו שיש כאן חור שחור גדול אבל גם הזדמנות גדולה לבנות מערכת אוטומוטית חכמה שתגשר על הפער הזה. בזכות הניסיון שיש לנו בעולמות ה-AI וזיהוי התמונה הבאנו את היכולות האלה ובנינו מערכת שיודעת לתת פתרונות קלים ומדוייקים לכל הגופים בעולם זה.

באיזה שלב אתם?

יש לנו מוצר עובד ומספר לקוחות בינלאומיים משלמים שנהנים מניתוח החשיפה והערכת שווי בפועל של קמפייני חסות בערוצים וטרטוריות שונות. המערכת שלנו היום מנתחת עשרות ערוצי טלוויזיה, אינטרנט וסושיאל 24 שעות ביממה ואנו באופן עיקבי מרחיבים את סוג המידע הויזואלי שאנו מזהים ואת מקורות המידע הנתמכים.

מי המתחרים שלכם?

המתחרים העיקריים שלנו הם חברות ייעוץ ספורט הנעזרות לרוב בתיוג ידני של מאות אנשים (יש שיגידו גדודים) הצופים במשחקים ומסמנים מתי ואיפה הופיעו המותגים בתוך השידור. בניגוד לפתרון שלנו, זה לא מתעדכן בזמן אמת עם לוח בקרה אינטראקטיבי.

איך אתם מתכננים לעשות כסף?

על ידי מכירת חבילות דאטה מדידה וניתוח שונות על בסיס נקודתי או שנתי למגוון גורמים בשוק הספורט ובעיקר למפרסמים ובעלי זכויות השידור.

האם כבר גייסתם השקעות? כמה? מי השקיע?

עד כה גייסנו כ-2 מליון דולר מ-Nielsen innovate & Nielsen funds.

מי המייסדים של החברה?

החברה נוסדה על ידי תמיר רובינסקי ואלי בן-דויד.

כמה עובדים אתם? איפה המשרדים?

אנחנו 8 עובדים בארץ ועוד מספר נציגים באירופה ובארה״ב, המשרדים ממוקמים בתל אביב.

altschulerגם vBrand משתתפת ב-Startup Arena, תחרות הסטארטאפים של גיקטיים, שנערכת זו השנה התשיעית ברציפות במסגרת Geektime Conference. בין היתר השתתפו בה חברות כמו Cyactive, Kaltura ו-SalesPredict. תחרות Startup Arena 2016 מתקיימת השנה בחסות אלטשולר שחם בנפיטס.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

2 Comments on "חשיפה מדויקת: vBrand יודעת בדיוק עד כמה אפקטיבי הקמפיין שלכם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
גריין רובוטים
Guest
גריין רובוטים

אתם תצליחו בגדול !
בהצלחה !! רעיון מדהים ביצוע עוד יותר מדהים !!

אהרון רמזי
Guest

נראה מעניין מאוד, אם הם מצליחים לעשות את מה שהם מבטיחים – הם ממש GAME CHANGERS במדידת הערך של פרסום. בהצלחה!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: