הסטארטאפ הישראלי Unomy מגייס 2.4 מיליון עבור פלטפורמה ידידותית למודיעין עסקי

הסטארטאפ הישראלי Unomy מפתח פלטפורמת מודיעין עסקי שמאפשרת למשתמשים לאסוף מידע על גופים אחרים, לקוחות ומתחרים בקלות. עתה הוא משלים גיוס של 2.4 מיליון דולר

מקור: Unomy

מקור: Unomy

האינטרנט מוצף במידע שעל מנת להגיע אליו נדרשת עבודת מידענות לא פשוטה. אנשי שיווק, מכירות, פיתוח עסקי ומשקיעים מבזבזים זמן ומשאבים רבים בחיפוש אחר חברות רלוונטיות כמו לקוחות או שותפים פוטנציאליים ואחר מידע על אותן החברות במאגרי מידע שונים לתחומים שונים וברשתות החברתיות. הסטארטאפ הישראלי Unomy פיתח טכנולוגיה שמנגישה את כל המידע הזה בקלות ובמהירות. היום (ה') הודיעה החברה על גיוס של 2.4 מיליון דולרים מהקרנות JanVest Technologies, Altair Capital ו-Leta Capital.

מידע רלוונטי ממספר רב של מקורות מידע

הפתרון של Unomy (יונומי) מבוסס על סריקה בזמן אמת ממאגרי מידע המצויים באינטרנט אודות חברות והעובדים בהן. המידע מגיע מאתרי חדשות, גוגל, מאגרי מידע, רשתות חברתיות, שיתופי פעולה עם ספקי מידע רלוונטים אחרים ועוד, כשבעצם כל האינפורמציה נאגרת בדאטה בייס אחד. המידע מנותח אז באמצעות טכנולוגיית Machine learning ו-NLP, עיבוד שפה טבעית, כדי לבנות פרופילים מקיפים ומעודכנים של אותן חברות. בסופו של דבר, הפרופילים מונגשים למשתמשי הקצה על גבי ממשק די ידידותי למשתמש, או באמצעות תוסף לדפדפן. לטענת החברה, מאגר הנתונים שלה כיום מורכב משבעה מיליון חברות ו-80 מיליון אנשים, כולל מיילים ומספרי טלפון של 65 אחוזים מהם. השימושים העיקריים במערכת הם לבניית רשימות של לידים; Lead Enrichment, כלומר ייבוא של רשימות קיימות, כשהמערכת משלימה את הפרטים החסרים ולבסוף, On the Fly Research בעזרת התוסף לדפדפן שמציג מידע על כל חברה בלחיצת כפתור. על פי החברה, המוצר שלה נמצא בשימוש של אלפי לקוחות כשביניהם Citrix, צ'ק-פוינט ו-Salesforce.

מקור: Unomy

מקור: Unomy

Unomy נוסדה בסוף שנת 2013 על ידי גל הר צבי, יובל אמיר ודימה קוצ'ין. עתה כאמור משלימה החברה גיוס Seed בגובה 2.4 מיליון דולר מהקרנות Janvest Technologies של ראש המוסד לשעבר, דני יתום, Altair Capital, Leta Capital. במשרדי החברה, הממוקמים בשדרות רוטשילד בתל אביב, מועסקים כרגע 20 עובדים. בהתייחסו לגיוס, אמר יובל אמיר, סגן נשיא מוצר בחברה אמר: "עם Unomy הלקוחות שלנו יכולים לטרגט את הלידים שלהם בצורה חכמה ולקבל מידע רלוונטי בדרך המהירה ביותר".

בשיחה עם גיקטיים סיפר הר צבי כי הרעיון הגיע לאחר שצוות המייסדים שם לב שצוותי מכירות ושיווק השקיעו שעות בחיפוש אחר חברות ואנשי קשר, רק כדי לגלות שהחברות אינן מתאימות ואנשי הקשר אינם רלוונטיים.

יש לא מעט מתחרים שפעילים בתחומים דומים או משיקים כמו למשל Avention, Insideview. מה היתרון של Unomy?

הר צבי: "ההבדל העיקרי הוא בגישה. בעוד שהמתחרים בונים מאגרי מידע על חברות ואנשים כדי לאפשר בניית רשימות של לקוחות פוטנציאלים, Unomy היא כלי עבודה שמיועד לשימוש יום יומי.
המידע עצמו הוא ה"דלק" של הפלטפורמה אבל יש עוד המון ערך מוסף מהאופן החדשני שבו Unomy מנגישה את המידע בזמן הנכון ובמקום הנכון כדי לאפשר לאנשי שיווק ומכירות להיות יותר חכמים ויעילים בכל אינטראקציה שיש להם עם חברות ואנשים".

מה אתם מתכננים לעשות עם ההון שגייסתם?

הר צבי: "אנחנו מתכננים להמשיך את פיתוח המוצר מבחינת הוספת מקורות מידע, הוספת פיצ'רים והתממשקות למוצרים אחרים (CRM ו-MA). בנוסף הכסף ישמש להגדלת צוות המכירות ולחיזוק הנוכחות בארצות הברית".

ומה אחר-כך?

הר צבי: "בשנה הקרובה אנחנו מתכנננים להכפיל את מספר העובדים ל-40, ליצור עוד שותפויות אסטרטגיות ולחדור באגרסיביות לשוק בארה"ב. Unomy תמשיך להניע חדשנות בשוק ה-Sales Intelligence ולהציע ללקוחותיה פתרונות מתקדמים שעוזרים להם למצוא לקוחות רלוונטים בקלות ובמהירות".

צפו בהדגמה קצרה של המערכת שפיתחה Unomy:

לקריאה נוספת:

הסטארטאפ הישראלי Unomy יאסוף מידע על חברות, לקוחות ומתחרים בקלות

יניב אביטל

חי ונושם טכנולוגיה עוד מימי ה-ZX Spectrum היפים. חולה על כל סוגי הגאדג'טים - אלו שמתחברים ל-USB, ואלו שקוראים לו "אבא".

הגב

2 Comments on "הסטארטאפ הישראלי Unomy מגייס 2.4 מיליון עבור פלטפורמה ידידותית למודיעין עסקי"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
Daniel Weiss
Guest

I love their platform

grober
Guest

Great platform! highly Useful!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: