גיוס: TrenDemon הישראלית משלימה סבב גיוס ראשון בסך 800,000 דולר

החברה מציגה פתרון העושה שילוב ביכולות אנליטיות (BI) ואוטומציה ביחד, המסייע למשווקים להבין טוב יותר את פעילויות השיווק שלהם באמצעות תוכן

המערכת מנתחת את מסלולי הגלישה באתר, ומזהה אילו נתיבים מובילים להמרה. באמצעות מערכת הנעות לפעולה מותאמות אישית, המערכת יכולה לבצע אופטימיזציה בצורה אוטומטית ולנתב יותר גולשים באתר למסלול הרלוונטי עבורם. (מקור: TrenDemon)

המערכת מנתחת את מסלולי הגלישה באתר, ומזהה אילו נתיבים מובילים להמרה. באמצעות מערכת הנעות לפעולה מותאמות אישית, המערכת יכולה לבצע אופטימיזציה בצורה אוטומטית ולנתב יותר גולשים באתר למסלול הרלוונטי עבורם. (מקור: TrenDemon)

הסטארטאפ הישראלי TrenDemon המפתח מערכת בינה עסקית ואופטימיזציה לשיווק מבוסס תוכן, הודיע היום (ה׳) על השלמת סבב גיוס ראשון בסך 800,000 דולר. החברה מסייעת למותגים לנתח ולשפר את ביצועי התוכן באתר בצורה אוטומטית. בסבב הגיוס השתתפו קרן Blue Ocean מדרום אמריקה, קבוצת משקיעים פרטיים בהובלת רפי דנן, וחברת מדיה שייקרס. הסכום שגוייס ישמש להאצת פעילות המכירות והשיווק בחו״ל, תוך כדי המשך פיתוח המוצר.

עד פי 4 יותר לידים ומכירות מהאתר

מותגים רבים פונים היום לשיווק מבוסס תוכן (content marketing) כדי להגיע ולהניע את קהלי היעד שלהם. מעבר להשקעה ביצירת התוכן עצמו (פוסטים, בלוגים, מאמרים, סרטונים וכו') מותגים משקיעים רבות גם בהבאת גולשים ורכישת טראפיק (תנועה) מרשתות מדיה כמו פייסבוק, טאבולה ואאוטבריין לתכנים שהם מייצרים. הבעיה היא שמרבית המותגים והמפרסמים סובלים ממנה היא שלא מוצגת בפניהם תמונה ברורה לגבי האפקטיביות האמיתית של הפעולות שלהם, והחזר ההשקעה (ROI) של אותו שיווק מבוסס תוכן.

הטכנולוגיה של TrenDemon מנתחת את מקורות הטראפיק ופעילות הגולשים באתר, וכך בעצם יכולה לספק למשווק מידע לגבי אפקטיביות הערוצים השונים, התכנים ומסלולי ההמרה באתר. באמצעות המידע שמספקת המערכת, המשווק יכול לבצע רכש מדיה בצורה חכמה יותר ולייצר תכנים שיניעו את הגולשים לפעולה. המערכת שפיתחה החברה יכולה גם להוביל לשיפור באופן אוטומטי בביצועי האתר, זאת באמצעות הנעות לפעולה והמלצות תוכן מותאמות אישית בזמן אמת. כמו כן, TrenDemon מתממשקת באמצעות API למערכות שיווק שונות בהן Silverpop ו-MailChimp, וכך מאפשרת למנף את אותן תובנות ומסקנות גם במערכות אלו.

מייסדי החברה: לנה ברנר ואבישי שרון

מייסדי החברה: לנה ברנר ואבישי שרון

בשונה ממערכות אנליטיות אחרות כגון גוגל אנליטיקס, TrenDemon מתמקדת בניתוח אפקטיביות התוכן, מספקת המלצות ברורות ליצירה והפצת התוכן, ובנוסף, כוללת גם רכיבי אופטימיזציה ולא רק בינה עסקית. אבישי שרון, מנכ"ל טרנדימון אמר כי ״באתרים שבהם פועלת המערכת שלנו הצלחנו להביא בתוך שבועות בודדים לשיפור של בין 40% ל-380% במספר הלידים והמכירות מאזור התוכן, וזאת ללא הגדלה של היקף הטראפיק והתוכן הקיימים באתר״.

פיבוט משתלם

TrenDemon הוקמה בשנת 2013 על ידי אבישי שרון ולנה ברנר, ובמשרדיה הממוקמים בנתניה ואוקראינה מועסקים סה״כ כ-11 עובדים. בדצמבר 2013 השלימה החברה סבב גיוס סיד בסך 200 אלף, מה שמעמיד את סך גיוסיה עד כה על מיליון דולר. בין החברות שעושות שימוש במוצרי החברה נמנות מיקרוסופט, Payoneer וטאבולה.

המוצר הנוכחי נוצר לאחר פיבוט שביצעה החברה לפני כשנה וחצי מהפתרון הקודם שפיתחה, PLAY, אשר סייע לגופי תוכן להגדיל את מספר השיתופים מהאתר באמצעות גיימיפיקציה. ״הרעיון היה להפוך את הקהל לערוץ הפצה חברתי, מדיד ואפקטיבי יותר. כששאלתי את אחד הלקוחות שלנו (מותג מוביל בתחום הגיימיניג), איזה תוכן הוא היה רוצה שהקהילה שלו תפיץ, הוא הודה שאין לו מושג איזה תוכן עובד ביחס ליעד ההמרה שלו (במקרה הזה, הרשמות לאתר). כדי לנסות לענות על השאלה הזו, התחלנו לבדוק את מסלולי הגלישה של גולשים שנרשמו ולנסות לראות אם יש תבנית או דפוס אופייני שנוכל לזהות. לנה, ה-CTO שלנו, ניתחה את הנתונים, וראתה שקיימים מסלולים "חמים" באתר, כלומר, תבניות גלישה שכאשר גולשים עוברים בהן, גדל משמעותית הסיכוי שהם ישלימו את יעד ההמרה״.

הבנו שיש כאן הזדמנות כפולה – פעם אחת הבנו שקיים פער מידע אצל content marketers לגבי אילו תכנים ומסלולים באתר הם האפקטיביים ביותר. הדבר השני שראינו הוא שכאשר אנחנו משלבים רכיבי המלצות תוכן והנעות לפעולה על בסיס התובנות שנאספו בחלק האנליטי, אנחנו מסוגלים להביא יותר גולשים למסלולים החמים באתר, ולשפר בעשרות ואף מאות אחוזים את יחסי ההמרה באתר. כצוות, כשראינו שאנחנו מסוגלים לפתח פתרון אוטומטי, אפקטיבי, שניתן להטמעה פשוטה ושעונה על צורך רחב, ההחלטה לביצוע הפיבוט הייתה מתבקשת״. הסביר לגיקטיים מייסד ומנכ״ל החברה אבישי שרון.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח.

הגב

3 Comments on "גיוס: TrenDemon הישראלית משלימה סבב גיוס ראשון בסך 800,000 דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
בלוגר סקרן
Guest
לא הבנתי כלום אני פותח בלוג באתר שלי. כותב כתבה לכאורה חדשותית עבור כך שהיא תופץ. נגיד: "כך תוכל להיות מליונר בשלושה צעדים". הולך להאוטבריין, שם XXX דולר ומחכה לתנועה. אני רואה שהתנועה הגיעה מהאוטבריין וכן מהאתרים שהם הפיצו אותי כמו נגיד YNET ו NRG באמצעות גוגל אנליטקס. אני מוציא פוסט נוסף בבלוג שלי ובודק הפעם מה התנועה ומבין מה גורם לאנשים לקרוא אותי יותר (כותרות משתנות, תמונות וכדומה). בסוף, אחרי Z פוסטים, אני מגיע למסקנה מה הכי מסקרן את הגולשים ויודע להגיד גם על הדרך אם האוטבריין נניח עובד או לא ככלי עבורי לסוג התוכן שאני מייצר. ועכשיו בכנות… Read more »
Liat Fuchs
Guest
היי, אשמח לענות לך על השאלה. טרנדמון נותנת פתרון לאתרים ובלוגים שיש להם יעדי המרה, בצורה פשוטה ובהירה יותר. לאחר שהמשתמש הגיע לבלוג/ אתר שלך, טרנדמון ממפה את התוכן שנקרא ומראה מאיזה תוכן קרתה ההמרה, ומה היו הכתבות שנקראו עד אותה המרה. תקבל מידע לגבי התוכן שבאמת נצרך (יחס הקריאה בין כתבה שרק נכנסו אליה לבין כזו שנקראה באמת), מספר ההמרות מכל כתבה, ועוד. תוכל להבין איזה תוכן באמת עובד ברמת ההמרה, ולא רק ברמת הטרפיק לאתר. תהליך ההתקנה פשוט הרבה יותר מגוגל אנליטיקס למשל (הטמעת קוד אחד בלבד באתר והגדרת היחידות והיעדים), והנתונים מוצגים בצורה בהירה על ה dashboard,… Read more »
Media
Guest

מהתחום ומכיר מקרוב. שטות מוחלטת. אין להם לקוחות , נגמר להם הכסף ודי השתלטו עליהם בשביל ה800 האלו. עכשיו ייקחו את כל העבודה שלהם וישתמשו בה לצרכים אחרים לגמרי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: