Tracx הישראלית מגייסת 3.5 מיליון דולרים [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית מפתחת כלים לניהול הרשתות החברתיות בארגון, תרחיב את הנוכחות הגלובאלית שלה בשוק

מקור: תמונת מסך מאתר החברה, עיבוד תמונה

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

חברת הסטארטאפ הישראלית Tracx, אשר מפתחת חבילת כלי תוכנה המאפשרים לחברות וארגונים למנף את הפוטנציאל הגלום במדיה החברתית בתוך הארגון, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס בגובה 3.5 מיליון דולרים.

את סבב הגיוס הנוכחי הובילה חברת ההשקעות Flybridge Capital Partners, יחד עם שאר החברות שהשקיעו ב-Tracx בסבבי הגיוס הקודמים של החברה, Revel Partners ו-Rutledge Partners. זהו סבב הגיוס השני של החברה, לאחר שבשנת 2011 גייסה 1.6 מיליון דולרים בסבב הסיד ובפברואר 2012 גייסה 4.4 מיליון דולרים בהובלת Revel Partners ומ-Flybridge Capital Partners, מה שמביא את סך ההשקעות בחברה אל סכום של 9.5 מיליון דולרים.

לעקוב אחר פעילות חברתית בארגון

חבילת כלי התוכנה של Tracx, הפועלת כשירות SaaS, מאפשרת לכל ארגון אשר משתמש במוצרי החברה לעקוב אחרי מגמות ברשתות החברתיות בזמן אמת, לקבל תמונת מצב עדכנית על מעורבות גולשים, בשיחות, פוסטים ואזכורים על פני כל הרשתות החברתיות הגדולות. המערכת של Tracx יודעת לאתר מובילי דעה ולבחון את השפעותיהם על המותג ועל הקהל שלהם.

בנוסף, ניתן להגדיר בתוך Tracx נושאים החשובים לחברה, למותג שלה או למתחרים שלה, ולנהל מתוך Tracx מעקב אחר התפתחות הנושאים ברשתות החברתיות. בכך, מאפשרת החברה לקבל תמונת מצב, מעין לוח מכוונים חברתי, שיאפשר להיות כל הזמן עם היד על הדופק על הנושאים החשובים. על המידע המתקבל בתוך המערכת של Tracx, המשתמש יכול לבצע שאילתות שונות, וכך לקבל ניתוח מעמיק המותאם לצרכיו הספציפיים.

תרחיב את הנוכחות הגלובאלית

החברה פועלת במודל של SaaS, שמלכתחילה הינו גמיש יותר לגדילה בכמות הלקוחות וצרכי המערכת שלהם מעצם היותו מבוסס ענן, אך עדיין תצטרך להשקיע את המשאבים הנדרשים על מנת לוודא שלקוחותיה מרוצים, כל המערכות עובדות כשורה ושהיא קשובה למשוב הלקוחות. הסכום הגבוה שגייסה החברה יעזור לה, ללא ספק, להרחיב את הנוכחות הגלובאלית שלה ולקדם את הפיתוח של מערכותיה, תוך כדי הכנתן לגדילה משמעותית במספר הלקוחות.

חברת Tracx נוסדה על ידי ניב זינגר, נועם זינגר, יניב בן-אריה, אסף שטקלר ועופר פורט. נכון להיום, Tracx פועלת באמצעות שלוחות בארצות הברית, אירופה, אוסטרליה, ברזיל, ארגנטינה וישראל. לחברה רשומים יותר מ-250 בתי עסק ברחבי העולם שהפקידו את ניהול וניתוח המדיה החברתית בארגון בידיה. במהלך שנת 2012, ההכנסות של Tracx צמחו פי ארבע מהשנה הקודמת וצוות העובדים של החברה הוכפל.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

2 Comments on "Tracx הישראלית מגייסת 3.5 מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
Sharon Weshler
Guest

כיף של מקום לעבוד בו!

איתי סלע
Guest

אחלה מערכת, ממשק יפיפה אבל מורכב מאוד… וחבל…

wpDiscuz

תגיות לכתבה: