הילד בוחר מוצר, ההורה ישלם: Thumzap הישראלית מגייסת 3 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי פיתח אפליקציה שעוזרת להורים לפקח ולאשר את ההוצאות של הילדים שלהם

מקור: Thumzap

מקור: Thumzap

מסתבר שהמוח הישראלי חשב גם על זה; הסטארטאפ הישראלי Thumzap פיתח אפליקציה שמאפשרת לבני נוער לבקש מהוריהם שירכשו עבורם פריטים (או במילים פשוטות יותר – ׳אמא/אבא תקנה/תקני לי׳), גם בלי להסתובב איתם בפומבי בקניון, בלחיצת כפתור. כעת מודיע הסטארטאפ על השלמת סבב גיוס סיד בהיקף של 3 מיליון דולר מהקרן האמריקאית Sierra Wasatch, והאנג׳לים הישראלים אילון תירוש, יובל טל ורון צוקרמן.

Win Win Situation

אם גם אתם הרמתם גבה כשקראתם מה בדיוק מציעה האפליקציה של Tumzap, אתם לא לבד. יחד עם זאת, את הפוטנציאל המכירתי של ילדים ובני נוער אתם בוודאי מכירים, ולכן גם מובן הצורך לאפליקציה שכזו, שבסופו של דבר נועדה לחסוך להורים לא מעט כאב ראש. (לצורך המחשה – גודל שוק הנוער בצפון אמריקה בלבד מסתכם ב-260 מיליארד דולר).

בני נוער מבלים גם ככה המון זמן מול המחשב או הסמארטפון בין אם במשחקים ובין אם ברשתות החברתיות או בשופינג ווירטואלי. יחד עם זאת – הם עדיין זקוקים להורים שלהם כדי שישלמו עבור הקייס המהמם לאייפון שהם מצאו באיביי, או 50 מטבעות זהב בקנדי קראש. עם Tumzap, בני הנוער יכולים לשוטט במגוון אתרים, לבחור את הפריטים שמצאו חן בעיניהם, ולשלוח להוריהם בקשה שירכשו עבורם את הפריט. בצד השני, ההורים יקבלו התראה לסמארטפון שלהם, ועליהם יהיה להחליט כיצד להתקדם משם – האם לשמח את הילד ולרכוש עבורו את הפרט, או לסרב בנימוס. Incremental Growth

האפליקציה גם אידיאלית עבור חנויות מקוונות, שכן פעמים רבות הלקוחות הפוטנציאלים שמעמיסים את סל הקניות הווירטואלי שלהם בפרטים, לאו דווקא יכולים לשלם על המוצרים. בעזרת Thumzap, חנויות יכולות להגדיל את רווחיהן בעזרת אותם משתמשים שמבקרים באתר באופן קבוע, אבל לאו דווקא מבצעים רכישה בסופו של דבר. המודל הכלכלי של החברה מבוסס על עמלה סמלית. כדי שהאפליקציה תעבוד, על חנויות המקוונות להטמיע את כפתור ״Just Ask״ בתור אופציה לתשלום, והתשלום עצמו מתבצע באופן מאובטח בעזרת Braintree, חברת בת של פייפאל.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

6 Comments on "הילד בוחר מוצר, ההורה ישלם: Thumzap הישראלית מגייסת 3 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
טל
Guest

רעיון מצוין! השלב הבא: אפליקציה שמחנכת את הילד בשבילך. נו באמת אתם רציניים?! איזו בעיה פתרתם? רק הוספתם שמן למדורה – צרכנות, נצלנות וריחוק הורים מילדיהם (עכשיו לפחות הילד צריך להשמיע את קולו ולשמוע את קול ההורה)

מורן
Guest

גיקטיים, יש לכם את הכותרת ביותר שובינסטי? למה "אבא" משלם? Not Cool

מארק צ.
Guest

Teen spends over $46,000 on free-to-play mobile game

Teen spends over $46,000 on free-to-play mobile game

לדעתי רעיון גאוני

אפשר גם לסגור את הנוער בחדר חשוך בלי איפון או או לשלם אלפי דולרים לאפל

טל והאבנים
Guest

טל- אתה בטח גם עובד על קומודור 64

נצלנות וריחוק מילדים? תגיד אתה מתקופת האבן? יש לך ילדים? בני נוער? בארה״ב ילדים רואים פורנו בגיל 7-8 דרך הנייד, ו90 אחוז מהם קנו כבר מוצר אוןליין…
משפחה ממוצעת בארהב מתקשרת לפי כל המחקרים לפחות 10 פעמים ביום דרך רשת חברתית שכולם בבית!!!!

מורן ג
Guest

Boy, 5, buys a £3,500 bin lorry on eBay with mum's credit card

http://www.express.co.uk/news/uk/463119/Boy-5-buys-a-3-500-bin-lorry-on-eBay-with-mum-s-credit-card

ענק!!!! סוף סוף משהו מרענן

wpDiscuz

תגיות לכתבה: