מי המותג המוביל במדיה החברתית?

מחקר שנערך על ידי האנליסטית שרלין לי ( charleneli@ ), מיפה את 100 המותגים המעורבים ביותר במדיה החברתית. המחקר שבוצע באמצעות Wetpaint ו – Altimeter Group , חילק ניקוד על פי מידת המעורבות של 100 מותגים מובילים במדיה החברתית.

מחקר שנערך על ידי האנליסטית שרלין לי ( charleneli@ ), מיפה את 100 המותגים המעורבים ביותר במדיה החברתית. המחקר שבוצע באמצעות Wetpaint ו – Altimeter Group , חילק ניקוד על פי מידת המעורבות של 100 מותגים מובילים במדיה החברתית, תוך התייחסות ליותר מ-10 ערוצי מדיה כמו Facebook, בלוגים, Twitter, wikis ודיונים בפורומים שונים. המותג המוביל היה Starbucks, רשת בתי  הקפה המובילה בארצות הברית שעשתה עליה קצרה לארץ ונכשלה כשלון מר לאחר שנתיים.

עשרת המותגים המובילים במדיה החברתית הם:

mhur

המחקר חילק את המותגים ל – 4 סוגים שונים, בהתאם לכמות ערוצי המדיה השונים שהשתתפו בהם. כמו כן, המחקר מצא שיש קשר ישיר בין כמות המעורבות במידה החברתית והעליה ברווח, ודיווח שהחברות שעסקו בצורה אינטנסיבית במעורבות בערוצים השונים, הראו עליה של 18% בשנה האחרונה, בעוד החברות שהראו מעורבות נמוכה ירדו ב-6% ברווחיהם. אך עם זאת, ייתכן שהמותגים החזקים יותר ברווחים, הם אלו המעורבים יותר במדיה החברתית, ולא להיפך.

המחקר המלא ניתן לצפיה כאן : Social media brand engagement report

מורן בר

מייסדת ומנהלת החברה, יזמית בעלת נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בתחום האחסון והתקשורת ובעולם המדיה החברתית. היתה שותפה למיזמי אינטרנט גדולים וביניהם אתר 2eat הישראלי. בוגרת ממר"מ ועו"ד העוסקת בתחום דיני הפרטיות וטכנולוגיה.

הגב

2 Comments on "מי המותג המוביל במדיה החברתית?"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
gilads
Guest

מעניין, לא מיפיתי לראות את Starbucks, במקום הראשון

trackback

[…] וסלולר ישנו את עתיד הפרסום טוויטר הפעילה שירות URL Filtering מי המותג המוביל במדיה חברתית? מתויג כ: Google, IBM, Microsoft, טכנולוגיה, מותג blog comments powered […]

wpDiscuz

תגיות לכתבה: