אלו הם הבוגרים והזוכים של מחזור TheHive Ashdod האחרון

לפני כשבוע נערך ה-Demo Day של האקסלרטור האשדודי בו התחרו הסטארטאפים השונים על פרסים בשווי של 15,000 ש׳׳ח. הנה סיכום קצר של מה שהיה שם וההזדמנות שלכם להכיר את המיזמים הבוגרים

היזמים המשתתפים עם חלק מהשותפים של TheHive Ashdod (צלמת: דבי זימלמן)

האקסלרטור TheHive by Gvahim אשדוד מציע תוכנית אשר נמשכת כחצי שנה וכוללת מרחב עבודה משותף, ליווי עסקי ומקצועי ממנטורים, סדנאות, הרצאות ואירועים. עם סיומה של התוכנית מתכנסים כל הבוגרים כדי להציג את המיזמים שלהם בפני חבר שופטים די מכובד. באירוע ה-Demo Day של המחזור האחרון (החמישי) של האקסלרטור השתתפו 9 סטארטאפים שהתחרו על פרס כולל בשווי של 15,000 ש״ח.

אז מי זכה?

במקום הראשון זכה Depoint של יוסי ניסנבוים וסער גינזבורסקי, מה שזיכה אותם ב-10,000 ש״ח. השניים פיתחו מערכת ניהול לעובדים ואנשי שטח במגוון תחומים – מוכרים בחנויות, אנשי שירות, מובילים, שליחים או טכנאים. המערכת מיועדת בעיקר לעסקים מעולם ה-Low Tech, כאלה שלא מפעילים כלים של רשתות חברתיות וכלים חברתיים עסקיים. מדובר ביישום הפועל בסמארטפון וניתן להתאימו לצרכים הייחודיים של כל עסק.

במקום השני זכה הסטארטאפ Comroads של רועי גולומביק ובן גל שקיבלו פרס של 5,000 ש״ח. Comroads היא פלטפורמה חברתית שמאפשרת לתעד בוידאו אירועים מהכביש בלחיצת כפתור. בוודאי נתקלתם לפחות פעם אחת (במקרה הטוב) במצב בו אתם חוזרים לרכב שלכם ומוצאים ׳הפתעה׳ חדשה בצורת דפיקה או שפשוף. מיותר לציין שמרבית הסיכויים הם שהנהג הפוגע לא טרח גם להשאיר פתק. במידה ותרצו לתקן את הפגם סביר להניח שתצטרכו לשלם חלק מעלות התיקון מאחר וחברת הביטוח לא יכולה לאתר את האחראי. Comroad רוצה לשנות את המצב בו מבוטחים משלמים (תשלום השתתפות עצמית, העלאת פרמיית הביטוח וכדומה) בגין מקרי ביטוח שלא קרו באשמתם. כמו כן, כתוצאה מאותם מפגעים המבוטחים נדרשים גם לשלם פרמיות שאינן תואמות או משקפות את רמת הסיכון הספציפית שלהם.

רועי גולומביק ובן גל, מייסדי Comroads

״Comroads הינה פלטפורמה שמטרתה לספק לחברות הביטוח ראיה מצולמת של האירוע הביטוחי, לפי מקום האירוע וזמן ההתרחשות, וזאת באמצעות טכנולוגיה הקיימת כבר היום בכבישים, ובדרך זו להקטין את העלויות וההפסדים של חברות הביטוח, בגין תביעות לא מוצדקות והונאות ביטוח, ובכך גם להוריד את העלויות אותן משלמים הנהגים עבור ביטוח הרכב. בנוסף, אנו מאמינים שבאופן זה נוכל עם הזמן גם לשפר משמעותית את תרבות הנהיגה בכבישים״, הסביר לגיקטיים בן גל, מייסד שותף.

נכון להיום הפלטפורמה פועלת בגרסת בטא והאפליקציה עדיין בשלבי פיתוח. מבחינת המיזם עצמו, הם נמצאים בשלב גיוס סיד במטרה לסיים את פיתוח המוצר.

בתחרות השתתפו גם הסטארטאפים הבאים:

Unleash the Light by Organooz

דוד בנאוליאל ומיכאל מרג'ן

תארו לכם שאפשר יהיה להאיר עיר חשוכה במערב ארה"ב באנרגיית אור שמגיעה ממזרח ארה"ב המוארת. הפטנט של Unleash the Light by Organooz הוא העברת אנרגיה סולארית משדות סולאריים כאנרגיה של אור ולא כאנרגיה חשמלית כמקובל (שהיעילות שלה פוחתת עם המרחק לעומת אור). המעבר של האור הוא בסיבים אופטיים מיוחדים.

יזמים: דוד בנאוליאל ומיכאל מרג'ן

Feevy

צוות Feevy

Feevy היא אפליקציה לעריכת תמונות עם פילטרים מבוססי מיקום אשר פועלת בעזרת טכנולגיית רשתות עצביות (בדומה לטכנולוגיה הקיימת בפריזמה למשל). בעזרת האפליקציה ניתן להחיל על הצילומים פילטרים המבוססים על ערכים תרבותיים והיסטוריים הקשורים למקום שבו הם צולמו.

יזמים: מיכאל רובינשטיין ומקס צלטר

Cintake

לילך פרייברון

היזמים פיתחו מערכת של בינה מלאכותית לטיפול בבעיות נפשיות כמו חרדה ודיכאון. מדובר במטפל וירטואלי שמעניק טיפול נפשי מקדים, מנתח את התשובות ובמידת הצורך מעודד לפנות למטפל ׳אמיתי׳ לטיפול במפגש אישי. השירות הזה בעצם מקביל למפגש ראשון עם פסיכולוג באופן דיסקרטי ובלתי מאיים, ותכליתו היא להוריד את ההתנגדות של מטופלים, שנמנעים מללכת לאבחון ראשוני. המערכת מוצעת בשלב ראשון לחברות וארגונים ככלי לרווחת העובדים. בישראל יש כבר משתמשים ראשונים במערכת ובהמשך תתמקד החברה בשוק האמריקאי.

יזמים: לילך ואייל פרייברון, ד"ר יובל עודד

Pic-a-Cake

קטיה צלמאייר ומיכל סקורניק

צמד היזמות נפגשו כשעבדו יחד בחברת קומפדיה והחליטו להשיק מיזם שייתן טעם חדש לעוגות היומולדת. Pic-a-Cake היא פלטפורמה להזמנת עוגות מעוצבות מקונדיטוריות ובתי מאפה חסרי תשתית טכנולוגית בדרך-כלל, שכוללת בין היתר מערכת עריכה דיגיטלית ליצירת תמונות אכילות לציפוי עוגות לילדים והוריהם. נכון לעכשיו הפן העיצובי של העוגות מתבצע דרך עיצוב של דפים אכילים בלבד.

יזמות: קטיה צלרמאיר ומיכל סקורניק

 

Becopia

אילן ארד ושלומית עוז

Becopia היא מערכת שמייצרת חיבורים בין עסקים משלימים, תוך זיהוי פלחי לקוחות חופפים ומיישמת עבורם קמפיינים משותפים בתוך ערוצי השיווק שלהם. המערכת מתממשקת עם ערוצי שיווק ויודעת ליישם חיבורי Cross channels תוך שימוש בטכנולוגיית Expert system המבוססת על ניתוח נתונים, ניתוח פאנלים וניבוי ROI. נכון לעכשיו המוצר עדיין נמצא בשלבי פיתוח ובאינטגרציה עם מערכת דיוור לטובת פיילוט שרץ.

יזמים: שלומית עוז ואילן ארד

AdFlurry

דני מוסקוביץ׳

AdFlurry היא מערכת ליצירת מודעות פרסום דיגיטליות באופן אוטומטי לפי כתובות של אתרי אינטרנט. המשתמש מכניס את כתובת האתר שהוא מעוניין לקדם, המערכת מנתחת את האתר, משווה אותו לאתרי תוכן דומים ולמודעות אחרות, ובאמצעות אלגוריתם מציעה לו מבחר מודעות לבחירה.

יזמים: דני והווארד מוסקוביץ׳

 

Archwith

מרסלה טורליו

Archwith היא מערכת שמפגישה מעצבי פנים וארכיטקטים עם לקוחות, לאספקת שירותי עיצוב ותכנון בכל מקום בעולם ובמחירים זולים.

יזמים: מרסלה טורליו, מרסל דרוקר וצ'רלס דהב

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

3 Comments on "אלו הם הבוגרים והזוכים של מחזור TheHive Ashdod האחרון"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
זהבה אביב
Guest

התלמידים שלי נבחנו על טקסט בנושא כוורות אתמול. היה מקסים!

גיל
Guest

עזבו שטויות.. תראו איזה רגליים יש לבלונדינית בתמונה הראשונה מימין..

wpDiscuz

תגיות לכתבה: