5292359821 מי צריך מעצב? Tailor Brands מגייסת 4 מיליון דולר לשירות יצירת לוגואים בקליק | גיקטיים

סוכן חכם
אישי ודיסקרטי

לוח משרות ההיי-טק
והטכנולוגיה של ישראל.

רוצים לדעת על משרות חדשות שמתאימות לכם?
תנו לנו לעבוד בשבילכם.
במקום לחפש משרות, קבלו אותן למייל ראשונים.

תודה רבה,
מעכשיו הסוכן האישי שלנו עובד בשבילך. בהצלחה:)
ההרשמה בוצעה בהצלחה
*הרשמה מאשרת לנו את תנאי השימוש
אני מאשר קבלת חומר פרסומי מגיקטיים וידוע לי כי באפשרותי לבקש הסרה מרשימת התפוצה בכל עת

מי צריך מעצב? Tailor Brands מגייסת 4 מיליון דולר לשירות יצירת לוגואים בקליק

הפלטפורמה שפיתחה החברה מאפשרת לכל אחד ליצור לוגו מקורי למותג שלו, בהתבסס על ההעדפות שלו, ולחסוך את הוצאות העיצוב והמיתוג

רקורסיה? נתנו למערכת העיצוב האוטומטית של החברה לעצב לעצמה את הלוגו. צילום מסך

רקורסיה? נתנו למערכת העיצוב האוטומטית של החברה לעצב לעצמה את הלוגו. צילום מסך

הסטארטאפ הישראלי Tailor Brands (טיילור בראנדס) שמציע שירות מבוסס אלגוריתם ליצירת לוגו השלים גיוס של 4 מיליון דולר.

מיתוג אישי בלחיצת כפתור

תמורת עשרות דולרים בודדים הטכנולוגיה של החברה תספק לכל עסק בעולם שירותי מיתוג נרחבים, הכוללים עיצוב לוגו, עיצוב כרטיסי ביקור, עיצוב עמודי פייסבוק ועוד. החברה משתמשת בטכנולוגית Machine Learning שפותחה במטרה לקצץ בעלויות העיצוב ולאפשר לכל יזם ועסק קטן ליהנות משירותיה של סוכנות מיתוג גדולה ובמחירי עלות.

אמנם המשתמש מעורב לכל אורך התהליך, אך לא נדרש ממנו כל ידע טכני או עיצובי כזה או אחר. מהבדיקה שלנו, עולה שהפלטפורמה עצמה מאוד פשוטה לתפעול וידידותית למשתמש, ותמורת סכום לא גבוה יחסית, ניתן ליצור גרפיקה מותאמת אישית ובלחיצת כפתור. לאורך כל הדרך המשתמש מעורב ומשפיע על התוצר הסופי, אשר נועד לתאום את סגנונו והטעם האישי שלו. בסופו של דבר האלגוריתמים שפותחו ינתחו את שם המותג וערכיו, אותם תמלאו, על מנת לוודא כי ישמור על ייחודו, ובכך כל אחד יוכל למתג את עצמו ללא עזרה של משרדי פרסום גדולים או מעצבים. לבסוף ידרג השירות את האופציות השונות, בהתאם למידת ההתאמה לרצונות שלכם.

Tailor Brands הוקמה ב-2014 על ידי היזמים יהלי סער, שמכהן כמנכ"ל החברה, תום להט, המעצב הראשי ונדב שץ, ה-CTO. סבב הגיוס הנוכחי בגובה 4 מיליון דולר הובל על ידי קרן Mangrove Capital Partners והוא נעשה בהשתתפות המשקיעים הקיימים, קרן Disruptive של טל ברנוח ומשקיעים פרטיים. כיום מועסקים במטה החברה בתל אביב ובמשרדיה בניו יורק 14 עובדים.

מקור: Tailor Brands

מקור: Tailor Brands

בשיחה עם גיקטיים, אמר יהלי סער, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה ש-Tailor Brands תעשה שימוש בהון שגייסה לצורך גיוס עובדים נוספים והגדלת מספר העובדים בחברה ל-25. בנוסף, החברה מתכננת את הרחבת סל השירותים שלה, כך שיציע הרבה יותר מעיצוב לוגואים ויכלול שירותי מיתוג ועיצוב נוספים, שמתבססים על הטכנולוגיה שלה.

אתה חשוב שבסופו של דבר האלגוריתם שלכם יוכל להחליף מעצבים?

סער: "שאלה קצת מורכבת. אני חושב שהאלגוריתם יוכל להחליף את חברות המיתוג והפרסום הגדולות, ששולטות על 90 אחוזים מהתחום. במקום שהן ייקחו מיליוני דולרים עבור עבודת מיתוג, אנחנו ניקח 9.99 דולר".

ובכל זאת, סוכנויות המיתוג משקיעות מאמצים רבים בראיונות, מחקרים, עיצובים שונים…

סער: "קח למשל את Y&R, שלה יש מתודולוגיית מיתוג שמתבססת על אלפי שיחות עם לקוחות. לנו יש מערכת שמתבססת על 15 מיליון לוגואים. המערכת יוצרת דפוסים שונים ומשתפרת כל הזמן בעזרת Machine Learning".

לקריאה נוספת:

ליצור לוגו בקליק: Tailor Brands הישראלית מגייסת 1.1 מיליון דולר [גיוס]

 

יניב אביטל

חי ונושם טכנולוגיה עוד מימי ה-ZX Spectrum היפים. חולה על כל סוגי הגאדג'טים - אלו שמתחברים ל-USB, ואלו שקוראים לו "אבא".

הגב

5 Comments on "מי צריך מעצב? Tailor Brands מגייסת 4 מיליון דולר לשירות יצירת לוגואים בקליק"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
משה
Guest

אנילא❤️אתהרעיוןהזה

גדי
Guest

אני אפתח חברה לעיצוב פלייארים אוטומטים ב5 דולר ואגייס 8 מיליון דולר

שיshai
Guest

נשמע מיותר בהתחלה אבל במבט על התמחור זה דווקא די הוגן ומתבקש.

בתאל אזרואל
Guest

במה הם שונים מfivver?
אין שום תוכנה בעולם שיכולה לחקות מוח קריאטיבי של מעצב, שלא נדבר על שירות ויחס אישי ללקוח שיושב מול המסך.
עסק של לקוח הוא חלום ולא ׳בינגו׳ של מערכת ממוחשבת עם ארסנל של טמפלטים…
כמו תמיד, לכל שירות/ מוצר יהיו לקוחות שיחפשו את הזול וה׳חינם׳.

חושבים שתהליך מיתוג לעסק זה דבר יקר?
חכו ותראו כמה ביוקר יעלה לכם תהליך מיתוג ׳אוטומטי׳ ;)

לא איש קריאייטיב
Guest
לא איש קריאייטיב

אנשים לא רוצים ליצור יותר חברות שנותנות ערך לאנושות. החברה הזו מיותרת לחלוטין, לא תחליף אנשי קריאייטיב לעולם – אולי רק לאנשים שצריכים לוגו או משהו בקטנה. לא עבור חברות רציניות.
מה עוד, אני לא מבין את הווליואציה ואת הגיוס של 4 מיליון דולר.
אבל שיהיה להם במזל.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: