הזוכה הגדולה בתחרות האקסלרטורים באשדוד היא TacaTech

חברת TacaTech מאשדוד זכתה ב-10,000 ש׳׳ח בתחרות משותפת של האקסלרטורים של TheHive by Gvahim מאשדוד ומתל-אביב. במקום השני זכו ב-5,000 ש׳׳ח כל אחד הסטארטאפים Timing ו-Homeppl

תמונה קבוצתית של יזמים, שופטים, צוות ההייב וחלק מהשותפים של האקסלרטור

במקום הראשון זכה הסטארטאפ TacaTech מ-TheHive Ashdod, שהקים פלטפורמה המקשרת בין עסקים מתעשיית הדפוס הענקית בכל העולם, תעשייה מתקדמת המגלגלת כ-900 מיליארד דולר. ל-TacaTech יש מאגר מידע עצום שמסוגל לחבר בין עסקים. כך, למשל, בית דפוס דיגיטלי בתל-אביב יכול לאתר טכנאי או תוף הדפסה למכונה במחיר אטרקטיבי, ובית דפוס באפריקה, שמשתמש במכונות "עתיקות", יוכל לאתר חלפים בבית דפוס בסין, שכבר אינו משתמש במכונות הישנות שלו ומעדיף למכור את חלקיהן. ל-TacaTech אלפי משתמשים הנכנסים לאתר על בסיס יומי ומחפשים פתרונות בהיקף של עשרות אלפי דולרים מדי יום.

את החברה הקים ירון שיפמן, תושב חוזר מבלגיה ומיפן, שעבד שנים בחברות הדפוס המובילות בעולם וזיהה צורך שאין לו מענה בתעשייה. ירון חבר לברברה אלשטיין, מנטורית ותיקה בתכניות TheHive ועולה חדשה בעצמה מארה"ב, שהתלהבה מהמיזם השאפתני, ואף צירף כ-CTO יזם אחר שהכיר בתכנית TheHive, עולה חדש מצרפת.

Timing

תארו לעצמכם שהטכנאי של הוט או YES יגיע פעם בזמן שקבע אתכם… בתדיראן זה כבר קורה, עם המערכת של חברת Timing, שפועלת שם בהצלחה כבר מספר חודשים.

אילן פרידמן, יזם עם רקע טכנולוגי עשיר מתעשיית ההיי-טק ומעיין דרקי, מנהלת פרוייקטים מנוסה בחברות היי-טק וסטארטאפים, זכו במקום השני עם Timing, פלטפורמה שמשנה את כללי המשחק בכל מה שקשור להזמנת אנשי שירות הביתה.

Timing מסייעת בניהול אנשי שטח כגון טכנאים, שליחים וכו', ומאפשרת לספקי השירות לנהל ביעילות את עובדיהם ולשפר את השירות תוך חיסכון משמעותי. המערכת מסוגלת לחזות בדיוק מרבי את זמני הגעת אנשי השטח אל בית הלקוח כמה ימים מראש, בעזרת אלגוריתם מתוחכם, ה"לומד" את התנהגותו של כל איש שטח במערכת, כולל התחשבות בעומסי תנועה קבועים, מזג האוויר ועוד.

Homeppl

גם המיזם Homeppl מתכנית TheHive בתל-אביב זכה במקום השני בתחרות. אלכסנדר סידס הוא תושב חוזר מלונדון, שהחליט להפוך ליזם לאחר שהתגורר בעיר כסגן ראש המשלחת הישראלית ל-UNESCO, ונוכח שכזר, בעיר ללא מכרים, קשה לבעלי הדירות להשכיר דירה לזרים שאין להם שורשים במקום. אז הוא הקים את Homeppl.

Homeppl היא פלטפורמה של שוכרי ובעלי דירות, המאפשרת לשוכרים למנף את המוניטין שלהם בקרב בעלי דירות מצד אחד, בעוד היא מאפשרת לשוכרים לעקוב ולסנן בעלי דירות, תוך הקטנת הסיכון שבהשכרת הדירה מאדם לא מתאים.

בתחרות השתתפו גם הסטארטאפים הבאים:

CREMESO

מייצר חווית טלויזיה חדשנית בעזרת מצלמה רובוטית, שתנועתה משוחזרת במדוייק באולפן ירוק, שם ניתן "להלביש" על צילומי השטח שדרן או כתב בדיוק מושלם, כאילו הוא נמצא ממש בשטח. כך, למשל, אפשר "להחזיר" את שי חי לבית האח הגדול מבלי שהצופים יידעו שהוא יושב באולפן ירוק, ושדר הספורט יוכל לשדר במונדיאל מכר הדשא ממש בשריקת הפתיחה.

GetTicket

מערכת ניהול תורים plug&play במחיר תחרותי, הנמצאת ב"ענן" וכוללת מחשב טאבלט ומדפסת נייר. המערכת מתאימה לעסקים ולנותני שירות קטנים ובינוניים. סוף סוף לא נצטרך לשמור שלא יגנבו לנו את התור ב"סביח של עובד".

Timenote

אפליקציה חברתית המסייעת למשתמש לארגן את חייו ברשת כאשר האירועים מוצגים בזמן בו הם מתרחשים באמת. כך, החברים שלי יידעו שאני בחופשה בתאילנד ולכן לא זמין כעת, ולא יחפשו על ה-wall שלי פוסט מלפני שבועיים שיסביר למה אני לא זמין.

YUMday

אפליקציה שיכולה להציג תפריט של כל מסעדה תוך התאמת הממשק להעדפות הלקוח על פי שפה, העדפות תזונה, טעם ועוד. ניתן לבחור מנות מהתפריט, להזמין אותן ישירות לשולחן ולשלם עבור השירות, הכל דרך האפליקציה.

Communeteer

פלטפורמה שמסייעת לארגונים לנהל את תכניות המתנדבים שלהם במסגרת הקהילתית, תוך ניהול פעילות המתנדבים, הוקרה שלהם, מתן משובים ועוד.

KitchAD

מערכת פרסום חדשנית המציעה פתרון לפרסום דיגיטלי בתחום המטבחים והבישול. המערכת מנתחת מתכונים ומציגה למשתמש פרסום ממוקד על בסיס התוכן של אותם המתכונים.

Vioops

אפליקציה המחברת משתמשי אינטרנט למקומות פיזיים. המשתמש יכול להתחבר לרשת של המקום (מוזיאון, אולם מופעים או משרד ממשלתי למשל) רק כאשר הוא נמצא בו ויכול לראות מי מחבריו ביקר כאן, את רשמיו, המלצותיו והערותיו, כולל קיר דיגיטלי של המקום. המשתמש יוכל לחלוק במקום חוויות עם חבריו, כולל וידאו, הודעות קוליות, מסמכים וכו'.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: